Jump to content

Photo

Goede cokeis dat te zien of te ruiken?

• Please log in to reply
30 replies to this topic

#21 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 17 July 2012 - 11:41 AM

Ja, die bedoel ik.^
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#22 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2451 posts

Posted 17 July 2012 - 01:15 PM

Ayahuasca is toch wel bekend in die regionen?

Amazone != Andes.

En een shamaan van een volksstam is niet hetzelfde als een coke-producent/maffia-baas.

Natuurlijk, maar als het hier bekend is, lijkt het me goed mogelijk dat een cokeproducent het ook kent. En importeren zal binnen Zuid-Amerika vast niet lastig zijn.

#23 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9425 posts

Posted 17 July 2012 - 01:28 PM

Dan nog: kennis over ayahuasca is geen kennis over MAOi. Laat staan dat ze weten welke stoffen ze er hoe uit moeten halen .. en waarom ze zouden moeten bedenken dat het cocaine zou kunnen versterken.

Ik vindt het echt een heel sterk verhaal/conspiracy/sprookje.

#24 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2451 posts

Posted 17 July 2012 - 01:36 PM

Het is redelijk basale kennis. Verder zeg ik ook niet dat die "supercoke" daaruit bestaat, ik sluit alleen de optie niet uit.

#25 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 17 July 2012 - 02:06 PM

Dude, de gemiddelde latino heeft nog nooit over ayahuasca gehoord en zeker niet een Colombiaan. Alsof die druglords ff op internet zitten te lezen over aya om te ontdekken wat een maoi is en vervolgens ff afmeten wat een juiste dosis is om dat met coke te vermengen.

Er is geen supercoke, die pasta waar ik 't over heb is gewoon iets andere manier van bereiden en inname.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#26 hazolater

hazolater

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 96 posts

Posted 20 July 2012 - 03:49 PM

Wil zeggen als het verdoofd dat het niet versneden is metlidocaine,
en ik dacht ergens te lezen gehebben dat het vroeger gebruikt werd in het ziekehuis maar dan om het bloeden te stoppen door de eigenschap van cocaine dat het bloedvaten vernauwd? correct me if im wrong...

#27 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2451 posts

Posted 20 July 2012 - 07:32 PM

Dude, de gemiddelde latino heeft nog nooit over ayahuasca gehoord en zeker niet een Colombiaan. Alsof die druglords ff op internet zitten te lezen over aya om te ontdekken wat een maoi is en vervolgens ff afmeten wat een juiste dosis is om dat met coke te vermengen.

Er is geen supercoke, die pasta waar ik 't over heb is gewoon iets andere manier van bereiden en inname.

De gemiddelde latino is ook geen druglord, die daarvoor mensen in kan huren.

In L-Amerika heb je ook van die pasta die de ronde doet, die nog vele malen sterker (maar korter) zou zijn. Weet iemand uit wat die bestaat?

Geen supercoke, maar wel vele malen sterker? Apart.

#28 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9425 posts

Posted 20 July 2012 - 10:01 PM

^ Heb je de wiki-pagina die ik linkte wel gelezen?

Het is gewoon een ruwe vorm van crack-cocaïne.
Ik denk dat het vooral in de volksmond een soort 'super coke' wordt genoemd, omdat het voor hen een nieuwe drug is waar men erg weinig kennis over heeft.
Coca bladeren en cocaïne zijn natuurlijk erg bekend daar, maar deze Paco is iets van de afgelopen 5+ jaar.

Dat ze MAO-i in cocaïne zouden stoppen slaat gewoon echt helemaal nergens op.

#29 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2451 posts

Posted 20 July 2012 - 11:46 PM

Ik kende paco al en ik dacht al dat wolf dat bedoelde, maar dat strookte niet met de "vele malen sterker". Daarna sprak hij zichzelf tegen, wat ik wilde aanstippen.

Ik zeg ook niet dat ze een MAOi in cocaine stoppen, ik zeg alleen dat het een mogelijkheid zou zijn om "coke" over de sterkte van 100% cocaine heen te krijgen.

Edited by Immad, 20 July 2012 - 11:47 PM.

#30 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9425 posts

Posted 20 July 2012 - 11:55 PM

Volgens mij is crack dan ook sterker dan snuifcoke. De rush en de werkingsduur zijn althans veel intenser.

Mysterie opgelost, move a long.

#31 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2451 posts

Posted 21 July 2012 - 12:09 AM

Daar heb je een punt, ik ging uit van sterker bij dezelfde manier van toediening.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users