Jump to content

Photo

Goede cokeis dat te zien of te ruiken?

• Please log in to reply
30 replies to this topic

#1 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 16 July 2012 - 12:19 AM

Maar gast, leg contacten met wat antilianen/surinamers in am*dam, en zorg ervoor dat ze jou hele pure coke leveren. Coke met een geel getint kleurtje erover heen, plus een kerosine geur = goood shit. Na één snuifje ben je verdoofd, en daarna kan je alleen nog maar brommen als een opgewonden hond, terwijl je voor je uit staart.

dat van die gele coke is onzin, dat zegt niets over de kwaliteit...

wat betreft de kerosinelucht; het is beter als het naar zoutzuur ruikt. die kerosine lucht is idd een goed teken, maar als er teveel van aan hangt is dit juist extra schadelijk spul, aangezien het wijst op extra kerosine residu.

zoutzuur is the way to go...

[Admin: gesplit uit Coke-alike designer drugs.]
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#2 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2422 posts

Posted 16 July 2012 - 08:18 AM

Iets wat naar zoutzuur ruikt, lijkt me ook niet echt denderend? Net zo min als kerosine trouwens.

Misschien dat het in de praktijk een graadmeter is van hoe dicht je bij de oorspronkelijke producenten zit, maar damn, ik zou echt geen kerosinelucht bij wat dan ook willen.Weet iemand of er veel residue overblijft als je de gemiddelde kerosine verdampt?

Edited by Immad, 16 July 2012 - 08:19 AM.

#3 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 16 July 2012 - 04:58 PM

in feite conditioneer je jezelf om die geur lekker te vinden, in het begin vond ik de smaak van coke niet relaxed. nu heb ik er geen moeite mee en vind ik het zelfs ietswat lekker. het is soort van te vergelijken met sigaretten rook en ook met je eerste biertje wat heel bitter smaakt, later wen je er aan, maar naar mijn mening is dat gewoon het effect wat gekoppeld wordt aan de smaak...

hoe sterker de lucht, hoe meer residu. dit is een teken dat iemand niet de moeite heeft genomen om het laatste proces in de coke verwerking af te ronden, en dat is dat je het met zoutzuur wast, hierdoor krijg je het zuiverste eindproduct.

om even door te gaan op de subtitel:
als het goed is heeft het een parelachtige kleur. daarbij kun je echte coke zelfs met de vingers voelen, goede coke wordt een beetje plakkerig tussen de vingers, waardoor het heel erg kut is om het te vermalen... :(
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#4 Guest_Mindgamer_*

Guest_Mindgamer_*
  • Guests

Posted 16 July 2012 - 05:24 PM

Bruin/groente cokepasta = goed
gele coke = goed
(mits de kleuren niet worden veroorzaakt door versnijdingsmiddelen zoals caffeine)

SWIM sprak ook over bruine coke. Dit was volgens hem erg goed.

Een witte kleur coke = gemengd met manitol en ander rotzooi..

geur: kerosine/zwavelzuur,(zoutzuur is geurloos) en als het hier lichtelijk naar ruikt zit het goed.

#5 azgaza

azgaza

Gotchic

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1115 posts

Posted 16 July 2012 - 05:34 PM

Volgens mij blijft de enige manier om zeker stellen dat je drugs goed zijn gewoon naar het testpunt brengen; wat tevens ook een kleine moeite is. Wat je evt ook kan doen is allerlei samples van verschillende kwaliteiten een keertje wegbrengen en opschrijven hoe het er uit zag, rook etc. en dan de testuitslag daarbij en dan kijken of je daar evt misschien iets van informatie uit kan halen?
Aliens take me home.
Tune up, turn around, drop in.

#6 Guest_Mindgamer_*

Guest_Mindgamer_*
  • Guests

Posted 16 July 2012 - 05:35 PM

Dat is inderdaad het beste, Azgaza ;)

#7 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 16 July 2012 - 05:48 PM

Sowieso zou "goede coke" niet naar residueën moeten ruiken. Beetje chemisch luchtje, maar als je zoutzuur (chloor) of kerosine ruikt is het óók lichtelijk vervuild natuurlijk.

En als het helemaal puur is is het wel degelijk wit, maar als het wit is hoeft het nog niet puur te zijn. Andere kleuren dan wit zijn per definitie ergens mee vervuild.
Verbing weirds language.

#8 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 16 July 2012 - 08:01 PM

zoutzuur heeft wel dergelijk een geur... als het daar naar ruikt is het idd ook lichtelijk vervuild, maar er bestaat dan ook niet zoiets als 100% pure coke. de soort lucht geeft aan tot welk stadium in het extractieproces het is geweest.

verder slaat het nergens op dat buine/gele/groene(groente?) coke per definitie goed is. ik ken het als beetje parel wit, maar uiteindelijk zou het idd helemaal wit moeten zijn. mijn hoogte testresultaten die ik heb behaald met coke zijn 86% hcl bij de testcervice, het kan zijn dat als je hoger gaat het idd helemaal wit wordt, daar heb ik geen ervaring mee.

@mg: dan wil ik wel weten hoeveel procent hij krijgt, aangezien het nog niet betekend dat als hij het laat testen het ook meteen goed is...

@azgaza: zo heb ik het ook een tijd geleden gedaan toen ik redelijk veel met dit spul bezig was :)

#9 Guest_Mindgamer_*

Guest_Mindgamer_*
  • Guests

Posted 16 July 2012 - 08:23 PM

Oké, cholerische meneer.

Maar hij zit op 89%.

#10 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 16 July 2012 - 08:38 PM

ik ben niet driftig...

das idd een redelijk hoog percentage, hoger kan bijna niet en dan hebben we het over lab grade coke, niet iets wat ze in de rimboe maken... had hij ook nog een verklaring voor de bruine/gele/groene kleur?

#11 Guest_Mindgamer_*

Guest_Mindgamer_*
  • Guests

Posted 16 July 2012 - 08:47 PM

Dat bruine kleur had te maken met het kristallisatieproces(?)..Of iets in die trend. En dat van die groene pasta, tja, hij zei dat dat gewoon het eindresultaat was. Hij had het over bladeren die in een grote bak werden geflikkerd, en dan wordt het daarin bewerkt met kerosine en zwavelzuur (rimboe manier dus)..En dan kreeg je groen/bruin achtige pasta, wat dan gedroogd moest worden. Dan kreeg je dus die geel/bruin achtige coke.

Lab coke zou mogelijk anders ogen.

Geen idee of die gozer actief is op het internet, maar ik zou hem eens wijzen op dit topic.

Edit: en geen idee of 100% coke bestaat. Wel schijnt er een soort onversneden coke te bestaan, waar SWIM brandblaren op zijn lippen en tong en een wekenlange ontstoken neusholte aan overhield.

#12 SuperFunker

SuperFunker

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 634 posts

Posted 17 July 2012 - 06:45 AM

100% puur is basecoke.
Hcl vorm (snuifcoke) kan maximaal 89% zijn.

Ben ooit in Colombia in een 'fabriekje' geweest. Daar kwam een pasta uit die wit met een geel tintje was. Als je het vervolgens opdroogt is het gewoon wit. Kleur lijkt me idd een indicatie dat het vervuild is.

#13 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 17 July 2012 - 10:39 AM

In L-Amerika heb je ook van die pasta die de ronde doet, die nog vele malen sterker (maar korter) zou zijn. Weet iemand uit wat die bestaat?
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#14 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2422 posts

Posted 17 July 2012 - 10:46 AM

MDPV? :P

Sterker dan 100% cocaine freebase zal cocaine nooit worden. Alhoewel, het zou vermengd kunnen zijn met MAOi's, dat zou het flink moeten potentieren.

#15 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9416 posts

Posted 17 July 2012 - 10:59 AM

het zou vermengd kunnen zijn met MAOi's, dat zou het flink moeten potentieren.

Hoezo? cocaine wordt niet gemetaboliseerd door MAOi, maar door p450 enzymen (specifiek CYP3A4). Hoewel het wel de reuptake van mono-amines tegen gaat welke vervolgens minder snel gemetaboliseerd zouden kunnen worden.

De combinatie van cocaine met MAOi is overigens zeer gevaarlijk. Door de verminderde heropname van serotonine kun je bijvoorbeeld serotoninesyndroom krijgen.

Ik vindt het toch altijd zeer onwaarschijnlijk dat producenten hun klanten doelbewust proberen te vergiftigen.

#16 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2422 posts

Posted 17 July 2012 - 11:09 AM

Het lijkt me ook erg onwaarschijnlijk, maar als je zulke methodes niet meeneemt, kan cocaine nooit sterker worden dan 100% cocaine freebase, itt wat Wolvenkind beweert.

#17 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9416 posts

Posted 17 July 2012 - 11:13 AM

Wolf bedoelt dit denk ik: http://en.wikipedia....i/Cocaine_paste

En dat is eigenlijk gewoon een vrij ruwe vorm van freebase-coke/crack.

Ik betwijfel ten zeerste dat cocaine producenten weten wat MAOi zijn, hoe ze die zouden moeten extraheren en toevoegen aan het product en dat dit dan eventueel het effect zou kunnen versterken.

#18 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2422 posts

Posted 17 July 2012 - 11:20 AM

Ayahuasca is toch wel bekend in die regionen?

#19 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 17 July 2012 - 11:37 AM

MG:

Als ze hetzelfde testen met puurheid als ze bij amfetamine en mdma doen, de freebase berekenen als percentage, dus dat amf maxmimaal 73 % puur kan zijn dan is ~89 % het puurst. 303.353 / 339.82 = ~0.893 %
Zie superfunker's reply.
Brandwonen lol, vroeger werd pure cocaine als plaatselijk verdovingsmiddel gebruikt.

Wolvenkind:
Waarschijnlijk doel je op paco. Dit is erg populair in Zuid-Amerika en goedkoper dan "echte" pure cocaine. https://en.wikipedia...zil_and_Uruguay
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#20 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9416 posts

Posted 17 July 2012 - 11:39 AM

Ayahuasca is toch wel bekend in die regionen?

Amazone != Andes.

En een shamaan van een volksstam is niet hetzelfde als een coke-producent/maffia-baas.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users