Jump to content

Photo

Coke-alike designer drugs

• Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 15 July 2012 - 01:15 PM

Welke drugs zijn er een beetje vergelijkbaar met het effect van coke? Ik vind coke best lekker, maar duur, ethisch onverantwoord en het is meestal versneden. Vroeg me af met de nieuwe boost van designer drugs de afgelopen jaren welke van deze drugs het effect van coke het meest benaderen.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#2 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2451 posts

Posted 15 July 2012 - 09:48 PM

Wat vind je van MDPV? Sommigen vinden dat op coke lijken.

#3 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 15 July 2012 - 10:03 PM

nooit geprobeerd vanwege de lange werkingsduur en dacht eerlijk gezegd dat 't teveel stimulant a la amphs zou zijn.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#4 leipe wimpie

leipe wimpie

leipe staartjes

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4744 posts

Posted 15 July 2012 - 10:48 PM

Ik zou zeggen: gooi veel geld in de wc, doorspoelen, kop koffie drinken, en zorg dat je een uur later jezelf met een houten plank in je gezicht slaat. Naar eigen inzicht herhalen.

Ok, toegegeven, ik dat je met deze methode íetsje sneller tolerantie opbouwt, met andere woorden dat het de 2e keer ws al niet meer werkt, maar das alleen maar goed toch, tegen potentiële verslaving enzo :)
Posted Image T h e N a t i v e A l i e n.
- Je suis le nomade qui marche la nuit, et qui attends le jour, et l'oublie. -

#5 Guest_Mindgamer_*

Guest_Mindgamer_*
  • Guests

Posted 15 July 2012 - 11:03 PM

4-fluorotropacocaine, dichloropane, RTI-126 ((-)-2β-(1,2,4-Oxadiazol-5-methyl)-3β-phenyltropane, Salicylmethylecgonine (2'-Hydroxycocaine), ethylfenidaat,

Lijst van cocaine analogen

Maar gast, leg contacten met wat antilianen/surinamers in am*dam, en zorg ervoor dat ze jou hele pure coke leveren. Coke met een geel getint kleurtje erover heen, plus een kerosine geur = goood shit. Na één snuifje ben je verdoofd, en daarna kan je alleen nog maar brommen als een opgewonden hond, terwijl je voor je uit staart.

#6 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9425 posts

Posted 16 July 2012 - 12:24 AM

dat van die gele coke is onzin, dat zegt niets over de kwaliteit...

Wolf wil geen coke, move a long boys.

#7 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 16 July 2012 - 12:33 AM

snap ik, wou alleen wat verkeerde informatie recht zetten...

[Admin: off-topic zut over geurtjes en kleurtjes van coke gesplit naar dit topic.]
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#8 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 16 July 2012 - 08:32 AM

Ik vind 't erg wat er in die regio gebeurt, kappen van woud en stammen die verdreven worden, ik wil daarom geen coke. Ik heb wel al es CFT gebruikt, maar vond dat nie echt iets.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users