Jump to content

Photo

Contagious stelt zich voor

• Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 contagious

contagious

Silent one

• Members
  • 19 posts

Posted 12 July 2012 - 02:28 PM

Hey all,

Contagious is de naam, ben man en begin 30. Ik zit momenteel in een fase in mijn leven waarin ik probeer in te halen wat ik vroeger heb gemist of heb gelaten. Ben vorig jaar voorzichtig met drugs begonnen en tot nog toe bevalt dat erg goed. Ik doe dat heel beheerst, verantwoordelijk en voorzichtig. Voordat ik iets probeer, lees ik me eerst in over de werking, risico’s en wat te doen als het misgaat. Daarnaast evalueer ik voor mezelf de ervaringen en zorg ik dat ik niet te snel in een volgende ervaring stap. Wel ben ik erg nieuwsgierig en niet snel bang. Voor mij zijn drugs ook wel een test om te kijken hoe sterk ik ben, in hoeverre ik bestand ben tegen wat ik in trips kan tegenkomen. Het is voor mij, naast een interessant tijdverdrijf, een manier van zelfverdieping en introspectie.

Tot op heden heb ik hash, wiet, MDMA, cocaïne, truffels en laatst voor het eerst Salvia gebruikt. GHB staat voor binnenkort op de agenda, maar een diepere interesse ligt toch zeker in de psychedelische trips. Ik denk echter dat ik er verstandig aan doe door dit zeer rustig en stapje voor stapje op te pakken. Er kunnen dus zomaar weken of zelfs maanden zitten tussen gebruik.

Groeten,
Contagious

#2 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9430 posts

Posted 12 July 2012 - 03:13 PM

^ welkom! Als je maar geen ziektes brengt :duimpje:

Je eerst post in de vorm van een uitgebreid truffel-verslag is in ieder geval al goed ontvangen!

:dhp:

#3 Keesoe

Keesoe

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 205 posts

Posted 12 July 2012 - 05:08 PM

Deze nieuweling heet je ook welkom...
Ik denk dat je er inderdaad verstandig aan doet het allemaal rustig aan te doen en je vooral geestelijk goed voor te bereiden.

Ik heb je truffel report ook met veel plezier en erkenning gelezen.
... Ik kijk uit naar je volgende ervaringen en hopelijk reports.
"We are a way for the Cosmos to know itself"
-Carl Sagan

#4 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 12 July 2012 - 08:21 PM

welkom :)
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#5 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7699 posts

Posted 12 July 2012 - 09:03 PM

Klinkt verstandig, goed verhaal dude. Goeie binnenkomer ook met je tripreport. Voel je welkom! :)

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#6 leipe wimpie

leipe wimpie

leipe staartjes

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4744 posts

Posted 15 July 2012 - 10:55 PM

Goeiesmorges :)
Posted Image T h e N a t i v e A l i e n.
- Je suis le nomade qui marche la nuit, et qui attends le jour, et l'oublie. -

#7 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 16 July 2012 - 10:34 AM

welkom!
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users