werkingsduur is vergelijkbaar en omdat het 2 klassiekers zijn, zijn beide goede redenen.
daarbij vind ik ook dat ze beiden eigenschappen hebben die elkaar mooi kunnen aanvullen en waarvan ik me afvraag hoe zich dat gaat uiten in de combinatie.
zo vind ik mescaline iets nuchters hebben, waar ik door acid meer wordt meegesleurd, ik hoop dat ik door de acid meer kan worden meegesleurd in de mesc trip.
daarbij vond ik de visuals door de mesc redelijk meevallen, maar de momenten dat ze er waren waren ze wel heftig. acid doet bij mij patronen verschijnen en laat soms objecten golven. ik hoop dat de acid de visuals van de mesc kan versterken en eventueel ook langer kan laten aanhouden.
De mesc nastimulatie vond ik zelf ook vervelend met voor zover ik me kan herinneren lichte hoofdpijn op het einde. De nastimulatie van acid vind ik totaal niet vervelend, dan zit ik gewoon lekker in mijn eigen bubbeltje, genietend van muziek
. daarbij helpt acid ook tegen clusterhoofdpijn, dus ja, wellicht ook tegen de hoofdpijn na mesc. 
Ik denk er ook aan om de acid te droppen zodra ik de mesc enigszins voel inkicken, zo hoop ik beiden op de piek te hebben, waarna ze samen langzaam afbouwen.
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes