Jump to content

Photo

Het grote combinatie topic deel 2Advies gevraagd bij het combineren van middelen

• Please log in to reply
24 replies to this topic

#21 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6350 posts

Posted 25 March 2015 - 04:53 PM

Geen ervaring mee en verder ook geen comments op de dosering, maar ben wel benieuwd waarom je voor LSD hebt gekozen?

Is het omdat de werkingsduur vergelijkbaar is? Of omdat het beide klassiekers zijn? Of een totaal andere reden.

Voor beide middelen is voor mij de nastimulatie behoorlijk sterk aanwezig (op een licht vervelende manier) en ik zou dan ook om deze reden, hoogstwaarschijnlijk, voor een andere combi kiezen.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#22 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2056 posts

Posted 26 March 2015 - 06:34 PM

werkingsduur is vergelijkbaar en omdat het 2 klassiekers zijn, zijn beide goede redenen.

daarbij vind ik ook dat ze beiden eigenschappen hebben die elkaar mooi kunnen aanvullen en waarvan ik me afvraag hoe zich dat gaat uiten in de combinatie. 

zo vind ik mescaline iets nuchters hebben, waar ik door acid meer wordt meegesleurd, ik hoop dat ik door de acid meer kan worden meegesleurd in de mesc trip.

daarbij vond ik de visuals door de mesc redelijk meevallen, maar de momenten dat ze er waren waren ze wel heftig. acid doet bij mij patronen verschijnen en laat soms objecten golven. ik hoop dat de acid de visuals van de mesc kan versterken en eventueel ook langer kan laten aanhouden. 

De mesc nastimulatie vond ik zelf ook vervelend met voor zover ik me kan herinneren lichte hoofdpijn op het einde. De nastimulatie van acid vind ik totaal niet vervelend, dan zit ik gewoon lekker in mijn eigen bubbeltje, genietend van muziek :). daarbij helpt acid ook tegen clusterhoofdpijn, dus ja, wellicht ook tegen de hoofdpijn na mesc.  :kidd0:

Ik denk er ook aan om de acid te droppen zodra ik de mesc enigszins voel inkicken, zo hoop ik beiden op de piek te hebben, waarna ze samen langzaam afbouwen. 

A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#23 ecstatic soul disaster

ecstatic soul disaster

Connaisseur de la musique

• Members
  • PipPipPipPip
  • 972 posts

Posted 26 March 2015 - 10:07 PM

De 2 laatste keren dat ik mescaline gebruikt heb heb ik het telkens gecombineerd met een dosis LSD. Het was 1 keer 250 mg mescaline + 100mcg LSD en de andere keer 500mg met dezelfde dosis LSD erbij. Beide waren heel bijzondere trips en ik heb het gevoel dat de 2 stoffen heel compatibel zijn. Best de acid nemen wanneer de mescaline goed werkt zoals je zegt. Heel krachtige combo voor zelfanalyse -en ontwikkeling.

omgekeerd gaat ook

#24 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2056 posts

Posted 27 March 2015 - 12:30 AM

tnx ecstatic :)

er is mij verteld dat 1 druppel 100mcg zou zijn. ik weet dat niet zeker, maar ga er niet vanuit dat het meer is. wat ik begrijp van jouw post is dat je de lsd gedaan hebt op het moment dat je op de piek van de mescaline zat? of nog iets daarvoor?

A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#25 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2056 posts

Posted 14 September 2015 - 03:08 AM

is alweer een tijdje geleden dat ik het heb gedaan, maar dan toch nog even een report van gemaakt, zie hier :)

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users