Jump to content

Photo

Het grote combinatie topic deel 2Advies gevraagd bij het combineren van middelen

• Please log in to reply
24 replies to this topic

#1 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2056 posts

Posted 07 July 2012 - 12:46 PM

Hallo,

ik zag een tijdje geleden dat we hierover al een topic hadden die gesloten is, toch begin ik een nieuwe, mochten er bezwaren zijn dan hoor ik het wel.

on-topic:

vanavond denk ik er aan om wat 2c-b te nemen, ik begin met zo een 12 mg en ga dat daarna opwerken. weet iemand of 2c-b leuk combineerd met 4fa? het is de bedoeling dat ik nog wel sociaal kan functioneren, mogelijk doet iemand mee, mogelijk is diegene nuchter, als hij nuchter is wil ik niet helemaal van de wereld zijn. heeft iemand suggesties?

Edited by Poelster, 07 July 2012 - 04:22 PM.
Subtitel aangepast

A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#2 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6342 posts

Posted 07 July 2012 - 03:18 PM

:!: Als eerst wil ik gelijk vooropstellen dat het combineren van drugs nooit veilig is, zeker niet als we het hebben over research chemicals!! :!:
En dat dus ook alle adviezen in dit topic op eigen risico naar waarden moeten worden ingeschat!

Maar om op je vraag antwoord te geven, zie ik persoonlijk geen problemen in een combinatie van 2C-B met 4-FMP. 2C-B is in de dosis die jij noemt zeker een sociaal middel, net als 4-FMP. Welke dosis 4-FMP had je ingedachten, ik zou dan niet al te ver boven de 75 mg doseren. Of jj 2C-B wat terug schroeven en dan rond de 100 gaan zitten met de 4-FMP.
Overigens heb ik zelf deze combinatie nooit gedaan.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#3 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2056 posts

Posted 07 July 2012 - 03:52 PM

:!: Als eerst wil ik gelijk vooropstellen dat het combineren van drugs nooit veilig is, zeker niet als we het hebben over research chemicals!! :!:
En dat dus ook alle adviezen in dit topic op eigen risico naar waarden moeten worden ingeschat!

ok, misschien kan de subtitel dan aangepast worden?

verder tnx voor je advies, als ik de 4fa relaxed wil voelen neem ik normaal een dosis van 150 mg, geld je advies dan ook?
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#4 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2056 posts

Posted 28 January 2013 - 12:44 AM

hallo,

heeft iemand hier ervaring met sparkle flipping (2c-e + MDMA)?

ik heb hier en daar wat reports gelezen en het klinkt eigenlijk best wel relaxed. ik heb zelf nog geen ervaring met 2c-e, hier komt binnenkort echter verandering in. ik wil eerst de stof alleen proberen voordat ik de combinatie probeer, toch ben ik best wel geïnteresseerd.

#5 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2398 posts

Posted 28 January 2013 - 11:06 AM

Volgens mij is 2C-E een zwakke serotonine reuptake inhibitor, dus ik zou wat conservatief zijn met de dosering. Ik kan een paper als referentie geven, maar m'n pc is al 30 uur aan het rekenen onder windows en nog steeds lang niet klaar, terwijl m'n papers onder linux staan.
Verder vinden sommige mensen de come up van 2C-E relatief ruig, dus ik kan me voorstellen dat MDMA erbij dat effect moduleert. Of dat positief of negatief is, zul je zelf experimenteel vast moeten stellen :P

#6 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6342 posts

Posted 28 January 2013 - 12:41 PM

Ik heb geen ervaring met deze combinatie., maar als eerste is het uiteraard goed om te beginnen met 2C-E alleen. Als extra advies zou ik je willen geven, probeer 2C-E eerst ook eens (maar niet als eerste trail) op een hogere dosering, voor het geval MDMA het effect heel erg versterkt, dan weet je in ieder geval wat je eventueel zou kunnen verwachten..

Had je een volgorde in gedachten waarin je deze twee compound zou willen nemen? Of gewoon ter gelijkertijd?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#7 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2398 posts

Posted 28 January 2013 - 01:28 PM

Erowid geeft voor orale dosering een werkingsduur van 6 - 10 uur. Bij mij is het na een uurtje of 5 - 6 al vrijwel over, maar dan nog werkt MDMA korter. Ik weet niet in hoeverre je normaal gesproken last hebt van MDMA comedowns, maar misschien is het raadzaam om een tijdslijn op te stellen voor jezelf en inneemmomenten en eventuele redoses in te plannen.

#8 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2056 posts

Posted 28 January 2013 - 06:04 PM

@poelster: d8 eerst aan de 2c-e en als die beetje begint te werken, dan mdma... tnx voor de tip om eerst een hoge dosering te gebruiken :)

@immad: ik vind het altijd wel redelijk minder als de mdma begint uit te werken... op zich is dit niet erg, want ik ben niet vies van het redosen van mdma :)
redosen doe ik eigenlijk altijd op gevoel met mdma (icm bijvoorbeeld lsd). de dosering zou ik in dit geval sowieso laag houden om idd niet afgevoerd te hoeven worden met serotonine syndroom...

bedankt voor de reacties!

#9 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 825 posts

Posted 28 January 2013 - 07:49 PM

Weinig toe te voegen over combi, keta na afloop van DMT vind ik wel relaxed, ontspannen warme come-down.

Over 2c-e, persoonlijk vind ik dat een echte "serious-bussiness" psychedelic, en een paar mg kan al het verschil zijn tussen een keiharde trip en een matige trip, kijk dus goed uit met je dosering!

#10 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2056 posts

Posted 08 September 2013 - 04:42 PM

gisteren de combinatie 2c-b en 4 fluor geprobeerd. ongeveer 12 mg 2cb en zo een 60 mg 4 fluor. was eigenlijk redelijk matig... de 4 fluor voerde de boventoon en de 2c-b werd redelijk weg gedrukt in plaats van versterkt. 

#11 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6342 posts

Posted 11 September 2013 - 01:20 PM

Denk je dat een andere verhouding tussen die twee stoffen het effect meer interessant zou maken?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#12 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2056 posts

Posted 12 September 2013 - 02:34 PM

lastig om in te schatten... van de 2c-b voelde ik bijna helemaal niets... ik moet zeggen dat toen de 2c-b opkwam het ook al redelijk matig aanvoelde... dat kan zijn door een te volle maag waarop het is ingenomen (ook al heeft dit niet eerder een rol gespeeld...). 

ik denk dat ik het even eerst een 2e try ga geven met dezelfde dosis en een lege maag.

#13 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2056 posts

Posted 20 November 2013 - 09:16 PM

heb afgelopen weekend aan het eind van een 4fa trip van 70 mg, 12 mg 2c-b gesnoven.... wow... ik weet nog steeds niet helemaal wat dat was, maar ik werd echt in een andere dimensie ge-katapult... ik kreeg ook constant rushes alsof ik aan de mdma zat, maar dan zwaar trippend, ook de bodyload was echt heftig (op een goede manier). met ogen dicht surfde ik op een zee van visuals en kleur. de bodyload deed me geloven dat ik in een achtbaan zat. ik heb de hele tijd op bed gelegen met ogen dicht en rustige muziek. dit is zeker een prettige, maar wel redelijk harde combinatie :)

#14 Dendroaspis

Dendroaspis

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 208 posts

Posted 27 November 2013 - 09:24 PM

Bij mij remt de 4-FMP ook de werking van de meeste psychedelische drugs.

Maar combinatie LSD(60mics) 4-FMP(80mg) is wel echt geniaal voor een avondje dansen.

2C-B incombinatie met 4-FMP is voor mij erg goed voor zelf analyse.

Seek happiness~Have respect~Live art~Take challenges~Forge knowledge

#15 continuum

continuum

vergelijkt continue

• Members
  • PipPipPip
  • 410 posts

Posted 06 December 2013 - 01:42 AM

Leuk dat je het zegt. 2c-b in combi met empathogenen idd super zelfanalyse. 4-fa niet geprobeerd. Paar maanden geleden 5-apb en 5-mapb allebei geprobeerd. 5-mapb lijkt normaliter best wel op mdma, 5-apb werkt voor mij als meer ontspannende voelflow met redelijk analytisch vermogen.  Dit ligt ook in het verlengde van combi werkingen. Bij 5-mapb + 2cb is energie sterker aanwezig, dwz meer opwinding, meer drive. Bij 2cb+ 5-apb meer introvert en innerlijke stilte, ook het gevoel dat de belangrijke onderwerpen vanzelf wel opborrelen.

Ik heb het vermoeden dat visuals weinig uitgesproken zijn bij 2c-b + psychedelische empathogeen combi's. Visuals leiden vaak af. Ze zijn kleurrijk en levendig, maar zorgen er ook voor dat je aandacht verslapt van het onderwerp waar je mee bezig bent. Misschien is afwezigheid van visuals (of milde fluctuatie) wel een voorwaarde is voor bepaalde soorten introspectie. Ervaren jullie 4-fa + 2cb combi visuals met ogen open, met ogen dicht (zoals 2-muffins) of helemaal geen visuals?

#16 Dendroaspis

Dendroaspis

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 208 posts

Posted 06 December 2013 - 03:04 PM

Lichte CEV's. 

Interessant punt, zelfs met LSD gebruiken ze de tank, zodat je zo min mogelijk word afgeleid om zo dat grootst mogelijke doorbraken te komen.

#17 psylo-freak

psylo-freak

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 46 posts

Posted 14 December 2013 - 10:03 AM

Ik en enkele anderen gaan vanavond de combi Paddo,LSD,MDMA en hasj eens uitproberen

liever vaag voor mijn omgeving, dan een open boek en doorzichtig.

#18 Dendroaspis

Dendroaspis

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 208 posts

Posted 14 December 2013 - 11:57 AM

In welke volgorde en met welke doseringen? Kan extreem mooie avond/dag worden.

#19 psylo-freak

psylo-freak

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 46 posts

Posted 15 December 2013 - 01:14 AM

Is avondje met paddo, hasj en film geworden.

Sommige besloten toch te gaan stappen,dus zit thuis bij de openhaard, jointje dr bij
vrouwtje zit te gamen on mushrooms.

liever vaag voor mijn omgeving, dan een open boek en doorzichtig.

#20 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2056 posts

Posted 25 March 2015 - 03:39 PM

het is al weer een tijdje geleden dat er een nieuwe combinatie op de agenda stond, maar binnenkort is het zo ver...

de bedoeling is om mescaline te combineren met lsd. 

Waarom...?

Ik heb een keer een trial gehad met mescaline, wat op zich heel leuk was, maar op zich zelf staand niet super heftig. nou is er uiteraard de optie om een hogere dosis mesc te proberen, maar ik heb er niet super veel meer van (is synthetische) en ga dan liever voor een combinatie van 200/300 mg met een druppeltje acid. dan heb ik ook nog genoeg over om de volgende keer een hoge dosis mesc op zichzelf te proberen.

Heeft iemand hier ervaring mee? wat kan ik verwachten? moet ik rekening houden met synergie of zal dat niet plaats vinden bij deze combinatie?

iemand nog eventueel advies over een andere dosis verhouding?

groeten,

2_muffins

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users