Jump to content

Photo

2-Meo-Ketamineinfo?

• Please log in to reply
21 replies to this topic

#1 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6353 posts

Posted 06 July 2012 - 05:19 PM

Na het "succes" van methoxyetamine, was het natuurlijk enkel een kwestie van tijd voordat de volgende arylcyclohexylamine analoog zou verschijnen. Nu heb heb ik de laatste tijd een aantal keer gehoord dat 2-Meo-Ketamine in omloop zou zijn.
M.a.w. de chloride is vervangen door methoxy, wat dit een ruwe kruising tussen methoxetamine en ketamine maakt.

Nu ben ik vooral benieuwd naar wat er überhaupt over bekend is, dus mocht iemand iets nuttigs weten te vertellen over dosering, werkingsduur, effecten, enz..

Dus deel al uw kennis & ervaringen. :)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#2 telefoon

telefoon

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 130 posts

Posted 10 July 2012 - 02:18 AM

SWIM heeft dus een vendor gevonden die dit aanbied
aangezien SWIM geen fan was van de Methoxetamine die ook op Ketamine zou moeten lijken lijkt SWIM dit wel weer interesant
aangezien die structuur erg veel lijkt op de gewone ketamine.

Als ik het Goed begrijp is de werkings duur alleen langer van 2-Meo-Ketamine

de MethoxKetamine weet ik het niet .

#3 azgaza

azgaza

Gotchic

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1115 posts

Posted 10 July 2012 - 12:18 PM

(Offtopic): Bij voorkeur kappen met dat ge-SWIM; naast dat iedereen weet dat ht jou betref leest het nog al irritant en als het echt over iemand anders gaat typ dan teminste 'een vriend van me' of 'een kennis' of iets in die richting..

Overigens ben ik ook wel benieuwd naar deze substantie dus mocht iemand er meer over weten dan lees ik dat ook graag :)
Aliens take me home.
Tune up, turn around, drop in.

#4 ladida

ladida

Unmistakably Apparent

• Donateurs '18
  • PipPipPip
  • 270 posts

Posted 08 August 2012 - 01:22 PM

ik zeg JA.

Nu K bij de bron is aangepakt (china en india vorderen prima in de strijd tegen een lucratief exportproduct maar amper tegen armoe) zie ik daarvan de oorraad slinken. Goddank is het best houdbaar dus kan ons residerende bladaapje af en toe een mespuntje nemen als de bladeren vallen. Met de recente interesse vd pillenmaffia zie ik het wel een comeback maken, uiteraard duur, low-dosed op recept of als acuut middel bij depressie.
Tot die tijd slijmen we succesvol bij een dierenarts (dat beest krijgt jaarlijks vaker een spuit k dan het baasje) en hopen dat nieuwe derivaten dezelfde pluspunten hebben. Het zal toch niet zo zijn dat k van alle varianten uit de serie het best is want het is voor andere doeleinden ontwikkeld. Nu er een andere focus is ben ik positief gestemd over wat komen gaat. Zet hem op witjassen!
Als de focus maar op K-achtig is want dat vileine methoxetamine, daar hoeft geen variant op te komen. Dat kan zo al aan de vijand toegediend worden om ze kapot te maken. Recreatief?- my big black boody!
You can trust me, I'm dutch.

#5 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9414 posts

Posted 08 August 2012 - 01:36 PM

^ wat probeer je nu precies te zeggen met je monoloog? Waar zeg je nu 'JA' op? Heb je nu wel of geen 2-Meo-Ketamine geprobeerd, of heb je hier meer info over?

Verder voegt je reply niet bepaald veel toe ofzo ...

@ Poelster: wat bedoel je precies met 'in omloop'? wordt het op rc-sites verkocht? of in besloten kringen geprobeerd? zijn mensen het bij hun dealer tegen gekomen? of meer als suggestie op andere fora?

#6 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6353 posts

Posted 08 August 2012 - 01:43 PM

Maakt het uit of het bij de dealer op de straat hoek is of van een vriendelijke meneer uit china? 'In besloten kringen' valt in mijn boekje in ieder geval niet onder 'in omloop'.

Maar misschien maar binnenkort eens een poging geven, maar vind beetje vervelend dat er nog helemaal niks over de dosis en/of effecten bekend is..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#7 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9414 posts

Posted 08 August 2012 - 01:49 PM

Maakt het uit of het bij de dealer op de straat hoek is of van een vriendelijke meneer uit china?

Dit vind ik wel een erg groot verschil in beschikbaarheid ja. Als het op straat wordt aangetroffen of een custom synth betreft is voor de gebruiker wel een andere situatie.

#8 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6353 posts

Posted 08 August 2012 - 02:18 PM

Wie heeft het over custom synth??

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#9 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9414 posts

Posted 08 August 2012 - 02:26 PM

Ik weet niet wat je anders met "vriendelijke meneer uit china" bedoelt. Voor zover ik weet zijn er geen vendors die vanuit china opereren, maar juist europese/amerikaanse/westerse vendors die hun synts in china laten doen.

Maar goed, je hebt nog steeds niet uitgelegd wat je met 'in omloop' bedoelt. Want daarmee suggereer je dat er in wordt gehandeld, maar op welke manier?
Telefoon kwam het dus tegen bij een vendor. Ik hoor er hier voor het eerst van.

#10 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6353 posts

Posted 08 August 2012 - 03:27 PM

Jezus wat een gezeik, ik heb het bij twee verschillende online vendors gezien. Ik zei ook niet dat het uit china kwam, het was als voorbeeld, net als de straatdealer..

Maar zoals ik al zei, ik zie geen verschil m.b.t. het 'in omloop' tussen een straat-dealer of een online-dealer, dus weet niet waarom dit een zo'n belangrijk punt is..?? (Niet dat ik het antwoord hoef te weten)

Zullen we het het nu weer ontipoc over 2-MeO-Ketamine hebben??

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#11 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9414 posts

Posted 08 August 2012 - 04:39 PM

ik heb het bij twee verschillende online vendors gezien

Ok, dat vroeg ik me dus af, was dat nou zo moeilijk? Ik zou het vooral 'raar' vinden als een straatdealer het zou verkopen.
Dat je geen verschil ziet doet me denken dat je nog nooit bij een straatdealer geweest bent? :P

Ik zie trouwens dat het op bluelight al langer wordt besproken, dus niet heel raar dat het nu ook aangeboden wordt van sommige kanten.
Heb ook even verder in m'n netwerk gecheckt, maar nog niemand met ervaring.

Apart :hmz:

#12 leipe wimpie

leipe wimpie

leipe staartjes

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4744 posts

Posted 11 November 2012 - 05:38 PM

Lekker discussieren met al die gedissocieerde henkies hahahaha

Daar moest ik ff om lachen :)
Posted Image T h e N a t i v e A l i e n.
- Je suis le nomade qui marche la nuit, et qui attends le jour, et l'oublie. -

#13 Dreamtime

Dreamtime

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 68 posts

Posted 13 December 2012 - 02:24 PM

Ik heb alle trek in 2-MeO verloren om eerlijk te zijn toen ik een recente toevoeging aan de bluelight topic las. Iemand met een Ketaminetolerantie snoof 400mg in 20 minuten en kwam op de spoedeisende hulp, hart stopte verschillende malen met slaan.

Nein danke! Ik zou nooit 400mg nemen maar dat is verdomd dichtbij de Hole dosis van 100-150mg, en dat in iemand met tolerantie, en dat bij gesnoven gebruik en niet in één keer.

Het kan een unieke reactie zijn mar het han ook betekenen dat 2-MeO beduidend giftiger is dan Ketamine. En aangezien je van K graag blijft bijpakken, en het een nauwelijks gekende research chemical is klinkt dat tamelijk gevaarlijk.

Doe mij maar Methoxetamine, dat is tenminste redelijk mafkikkerproof, als je Bluelight mag geloven.

#14 hN3

hN3

Certainly Active

• Admin
  • PipPip
  • 184 posts

Posted 10 February 2013 - 11:22 AM

dit spul werkt niet

ik kreeg er in het begin wel een versnelde hartslag van en een beetje lam gevoel maar voor de rest niets van ketamine, niets psychedelisch maar ook niets lichamelijks verder

je voelt het spul wel net als ketamine "je neus inzakken"

nog 2 x bijgepakt maar niente... zonde geld als je het mij vraagt
Ronald Reagan
"I now have absolute proof that smoking even one marijuana cigarette is equal in brain damage to being on Bikini Island during an H-bomb blast."

#15 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 10 February 2013 - 01:57 PM

kun je ook iets vertellen over de dosis?

heb je het laten testen?
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#16 hN3

hN3

Certainly Active

• Admin
  • PipPip
  • 184 posts

Posted 10 February 2013 - 10:07 PM

Nee dat vind ik niet nodig als het lab waar het vandaag komt de meest pure zuiverheid garandeert. En heb daar ook goede ervaringen mee.

Hoeveel mg? ehh ... de lijnen waren vergelijkbaar met een goede lijn keta, en dan 4.. als het keta was geweest dan was ik goed van de kaart geweest en ben nu 15 minuten later naar huis gereden met de auto...
Ronald Reagan
"I now have absolute proof that smoking even one marijuana cigarette is equal in brain damage to being on Bikini Island during an H-bomb blast."

#17 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2409 posts

Posted 11 February 2013 - 08:33 AM

Lab als in chinezen, of lab als in, iemand die je persoonlijk kent?

#18 daltons

daltons

Silent one

• Members
  • 5 posts

Posted 11 February 2013 - 12:50 PM

er word echt met aparte termen gepraat hiero ? met de teentjes net niet over de wet daar lijkt het op

#19 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2409 posts

Posted 11 February 2013 - 02:02 PM

2-MeO-Ketamine is een andere stof dan ketamine, als je dat bedoelt. En inderdaad, veel stoffen worden enigzins aangepast om net niet binnen het wettelijk kader te vallen. Sommige landen hebben daarom analogenwetten, die niet aparte stoffen, maar hele families verbieden. Hierdoor wordt het lastiger om dingen buiten het kader van de wet te krijgen.

#20 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6353 posts

Posted 07 May 2013 - 08:30 AM

Maar tot op heden geen andere personen met persoonlijke ervaring?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users