Jump to content

Photo

gegroet

• Please log in to reply
20 replies to this topic

#1 dampkringinspecteur

dampkringinspecteur

Silent one

• Members
  • 12 posts

Posted 02 June 2012 - 07:23 PM

Hallo allemaal,

Ik maak van deze post even gebruik om me ff voor te stellen aan alle psychonauten op dit forum.

Ik ben de dampkringinspecteur, 29 jaar en woon in de achterhoek.
Overdag zit ik op mien trekker en 's avonds space ik voor m'n 2e baan omhoog voor een grondige dampkringinspectie.
Leukste goedje om te reizen vind ik DMT :respect: , maar ben niet vies om andere vervoersmiddelen aan te grijpen om m'n werk te kunenn doen.

Destijds zeer geïnteresseerd geraakt in DMT door hier op dit forum er het e.e.a. over te lezen.
Ongeveer 1 jaar geleden voor het eerst DMT geprobeerd en sindsdien vind ik het prachtig spul.
Had me nooit aangemeld maar nu ik hele psychonautisme steeds boeiender vind heb ik me maar eens aangemeld om vragen te kunnen stellen en ervaringen uit te delen.

Dat was het voor zover. Veel plezier allemaal verdero dit forum.

Gr, de dampkringinspecteur

#2 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 02 June 2012 - 07:32 PM

Hey inspecteur,

Welkom op het forum. Heb je ook al es 'jungle spice' aka yuramamine geprobeerd?
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#3 dampkringinspecteur

dampkringinspecteur

Silent one

• Members
  • 12 posts

Posted 02 June 2012 - 08:03 PM

Hey inspecteur,

Welkom op het forum. Heb je ook al es 'jungle spice' aka yuramamine geprobeerd?

Hee wolvenkind :duimpje:

Haha, grapppig dat jij de eerste bent die op een post van me reageerd. Eerste bericht dat ik las hier op het forum was namelijk van jou.
Door die eerste paar posts ben ik dus begonnen :D

Maar een antwoord op je vraag, kan ik nu moeilijk geven. (ff uitleggen denk ik he)
Doordat ik zelf meerdere DMT extraxies heb gemaakt (verschillende middelen gebruikt) kan ik niet precies zeggen wat voor soort DMT ik heb kunnen extraheren.
De ene heel wit, de ander wat meer geelkleurig.
Ik heb wel gelezen dat een trip met jungle spice wel een intense trip teweeg brent. Om te kijken of het lukt om jungle spice te creeren, was 1 van m'n redenen om me hier op het forum aan te melden.
Dus wel wat verschil gehad, maar of het ook echt jungle spice was???????

#4 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 03 June 2012 - 08:15 AM

Eerste posts van mij he, hmmm, dan heb je geluk gehad om de paar informatieve posts die ik ooit heb gemaakt tegen te komen.

Op dmt-nexus.me staat er ook veel over n,n dmt. Ik heb niet zoveel ervaring met dmt en ook maar 1x ayahuasca gedaan en daarnaast wat changa, maar lees er wel best veel over tegenwoordig.

http://www.erowid.or...uasca_apa.shtml is een must, geschreven door K. Trout. Fijn dat die man z'n meeste werk online zet.

Dit is z'n page, ziet er beetje uit alsof 't door een 12jarige gemaakt is, ook nie echt overzichtelijk, soms moet je ff naar een andere page, maar er staat een hoop info op. http://trout.yage.net/sc/TNinfo.htm Hij heeft bv een lange paper, nouja boekje, gemaakt over acacia en dmt.

Oog voor detail die man :P
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#5 dampkringinspecteur

dampkringinspecteur

Silent one

• Members
  • 12 posts

Posted 03 June 2012 - 09:58 AM

Ja de pagina's die je aanbeveelt staan al een tijdje opgeslagen in bij me favo's.
Wat dat betreft, internet is toch helemaal de bom toch.
Af en toe alleen ff de goeie weg vinden, want er is gewoon belachelijk veel te vinden over DMT.

Je eigen ervaring met changa heb ik ook al eens ergens op dit forum voorbij zien komen.
Volgens mij stnd iets van DMT i.c.m. changa, rookte zachter en trip duurde langer.
Misschien is deze post helemaal niet de juiste plek om te vragen(????), maar ik vroeg me af hoe je dat dan rookte.

Heb wel veel gelezen in de post "DMT rooktechniek" maar een uitgebreidde beschrijving hoe dit te doen, kon ik niet echt vinden.
Maar daarvoor ga ik me ook ff bemoeien in bovenstaande post.
Voor mij werkt toch nu toe alleen The Machine, met de rest hou ik het spul niet binnen(zo goor). Maar DMT roken i.c.m. changa, dat lijkt me wel wat.
Ff uit fiegelieren hoe.

**gaat andere post over rooktechnieken doorspitten**

Trip ze!

#6 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 03 June 2012 - 10:32 AM

Ja, changa is wel lekkerder; Het is basically dmt oplossen in caapi-bladeren mbv vodka en dit in een 1:1 verhouding waarbij 1 dmt en 1 rookmengsel. Je kan je caapiblad versterken door een extract toe te voegen. Bv. je neemt 10g caapiblad/liaan, kookt dit tot je 1g min of meer overhoudt en infuset dit in 1 gr bladmateriaal. Je hebt nu 2 gr enhanced leaf. Ik wil het nu doen met mullein (longkruid) en justicia pectoralis.

Een ratio kan bijvoorbeeld zijn:

1 gr n,n dmt.
0,25 gr enchanced caapi leaf
0,25 gr mullein
0,25 gr justicia pectoralis

Caapi leaf bereiden en dan je mengels in vodka leggen en de dmt er laten intrekken. Roken met een dry bong.

Al dit materiaal is vrij makkelijk te vinden via een google search.

#7 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 03 June 2012 - 12:00 PM

Hehe ik ken iemand die letterlijk chemisch analist luchtkwaliteit is, die wel van een tripje houdt en ik een tijdje terug de URL van DHPforum had gegeven. Maar dat ben jij dus niet. :laugh:

Welkom in ieder geval. :woej:
Verbing weirds language.

#8 DMTroy

DMTroy

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 131 posts

Posted 03 June 2012 - 09:48 PM

Mullein is trouwens Koningskaars en is in de duinen volop voorradig maar in de achterhoek denk ik veel minder.
Mijn vrienden noemen het poepkruid omdat het stinkt ja!
Ik vind het wel meevallen en het is zeer zacht op de longen dus een echte aanrader!
Na 10 jaar ervaring weet ik nu wat de lompste drug is: NICOTINE!

#9 dampkringinspecteur

dampkringinspecteur

Silent one

• Members
  • 12 posts

Posted 04 June 2012 - 07:57 PM

Hehe ik ken iemand die letterlijk chemisch analist luchtkwaliteit is, die wel van een tripje houdt en ik een tijdje terug de URL van DHPforum had gegeven. Maar dat ben jij dus niet. :laugh:

Welkom in ieder geval. :woej:

Ja, gewoon een kwestie van profesioneel aanpakken toch. Je kan het wel half aanpakken, maar elke dag naar boven voor een grondige inspectie, is toch echt beter.
Je weet maar nooit als een dagje overslaat. In 24hrs kan veel gebeuren toch :D

Ik was het inderdaad niet nee die je de url had gegeven, anders had ik me nog veel eerder aangemeld :duimpje:
Thnz anayway.

#10 dampkringinspecteur

dampkringinspecteur

Silent one

• Members
  • 12 posts

Posted 04 June 2012 - 08:02 PM

Mullein is trouwens Koningskaars en is in de duinen volop voorradig maar in de achterhoek denk ik veel minder.
Mijn vrienden noemen het poepkruid omdat het stinkt ja!
Ik vind het wel meevallen en het is zeer zacht op de longen dus een echte aanrader!

Thnkz voor tip!
En wat we hier in de achthoek niet hebben, importeren we gewoon met de trekker deze kant op.
En stinkt het naar poep??? Eindelijk iets wat naar ons eigen achthoek ruikt :thumbsup: HAHA.
DAT MOET IK HEBBUUUHHHHHH.

Ken het nog niet, maar het staat nu in me check-it-out-lijst.

#11 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2458 posts

Posted 05 June 2012 - 09:27 AM

Als je elke dag naar boven gaat met DMT, krijg je dan geen last van tolerantie? Ik heb ook weleens een tijdje vaak DMT gedaan, maar na een week of 3 van semidagelijks gebruik leek het toch minder intens te worden (en werd me duidelijk gemaakt dat dit niet de bedoeling was).

#12 azgaza

azgaza

Gotchic

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1116 posts

Posted 06 June 2012 - 06:01 PM

Welkom hier :) DMT is ook een van mijn favoriete substanties; ik zou het boven LSD verkiezen als het langer zou duren en minder naar zou zijn om te roken maar door die eigenschappen blijft het nog net op een solide nummer twee steken :P Changa is inderdaad een hele fijne manier om DMT rookbaar te maken al ben ik zelf in de praktijk vaak te lui; het roken van munt bladeren vind ik ook wel een aanrader vanwege de koele sensatie van de rook van munt :)
Aliens take me home.
Tune up, turn around, drop in.

#13 dampkringinspecteur

dampkringinspecteur

Silent one

• Members
  • 12 posts

Posted 06 June 2012 - 08:21 PM

@vvd'er
Ik heb eerlijk gezegd helemaal geen "last" van tolerantie.
Ik gebruik The Machine om het te roken, eyeball wat hoeveelheid DMT (anderen raden je sterk aan DMT te wegen)en rook het op.
Met The Machine kan ik langzaam maar zeker alles binnen krijgen en houden(vooral dat laatste lukt me niet wanneer ik het rookte op een andere manier).

Ik heb niet altijd een breakthrough, maar stel me er niet perse op in om er altijd 1 te hebben.
Alsnog maak zie ik supervette visuals en het echt diepgaande vernieuwende gedachten, altijd ic.m. een enorme rush.
Wil ik eenbreakthrough, rook ik gewoon een portie snel erachteraan, en ga mega-mega hard.

#14 dampkringinspecteur

dampkringinspecteur

Silent one

• Members
  • 12 posts

Posted 06 June 2012 - 08:30 PM

Gothic,
You are talking!
DMT zou bij mij ook bovenaanstaan als het langer zu duren. Toch blijf ik het supervinden, want met 10 a 15 minuten pak ik m'n normale leventje weer op alsof er niets is gebeurd. Ondertussen wel nagenietend van de trip.

LSD heb ik 1 keer gedaan. Ging wel erg hard, mede omdat we echt echt veel hadden genomen. Maar een weekend om nooit meer te vergeten :thumbsup:
Heeft me ook echt even met 2 bene op de grond gezet. En een vriendschap beklonken voor me. Prachtig spul.

"Nadeel" was wel dat het 3 dagen duurde (mede door de grote hoeveelheid). Het is niet iets wat je ff snel kunt doen.
Ik plan dan wel liever wat in dat ik minstens 2 dagen na inname vrij ben.

Ik ben echt heel benieuwd met die changa. Ik vind het alleen lastig me voor te stellen hoe het precies gemaakt wordt nu. Wolvenkind had al wel e.e.a. beschreven, maar zelfs daarme heb ik niet echt een helder beeld. Is er niet ergens een mooie "fotoreportage" te scoren??

gr,
Dampkring inspecteur

#15 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 06 June 2012 - 08:43 PM

duidelijker dan mijn uitleg kan niet hoor :P

#16 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9430 posts

Posted 06 June 2012 - 08:45 PM

"Nadeel" was wel dat het 3 dagen duurde (mede door de grote hoeveelheid).

Ik weet niet hoe 'veel' je op had, maar 3 dagen lang klinkt echt niet als LSD.

Caapi leaf bereiden en dan je mengels in vodka leggen en de dmt er laten intrekken. Roken met een dry bong.

Dit vind ik wel een erg summiere uitleg. Kun je wat meer uitleggen over het 'bereiden' van caapi?
En wat is een 'dry bong' precies?

Ik zou trouwens geen vodka nemen, dat duurt erg lang om te drogen en verdampt ook niet helemaal schoon denk ik.
Beter de boel mengen in wat aceton en dat goed laten uitdampen.

Klinkt verder wel als een interessant recept, toch ooit eens zoiets proberen te maken.

#17 dampkringinspecteur

dampkringinspecteur

Silent one

• Members
  • 12 posts

Posted 06 June 2012 - 08:53 PM

duidelijker dan mijn uitleg kan niet hoor :P

Oh, dat geloof ik!
Alleen aangezien ik hiermee nog maar een groentje ben, kan ik het me nog niet voorstellen, welke handelingen precies te doen.
Maar...ben een flinke inhaalslag aan het maken hier op het forum. Zit flink te lezen en ben al heel wat wijzer.
Wilde je niet direct de oren van de kop vragen, denk je ook alleen maar: wat een lastige keerl is dat.
En hier op het forum is superveel te vinden.

Ik studeer er fijntjes op los :duimpje:

#18 dampkringinspecteur

dampkringinspecteur

Silent one

• Members
  • 12 posts

Posted 06 June 2012 - 08:58 PM

"Nadeel" was wel dat het 3 dagen duurde (mede door de grote hoeveelheid).

Ik weet niet hoe 'veel' je op had, maar 3 dagen lang klinkt echt niet als LSD.

Het was zeker wel LSD.
Heel verstandig, ahum, van ons om telkens weer bij te nemen na verloop van tijd.
De trip was een hele ervaring en super om mee te maken.
Wel wat geschrokken van de video die we gemaakt hadden en later hadden teruggezien. Was een tijdje echt ff ver heen, dat ik helemaal niets meer kon en vrienden me alles moesten zeggen wat ik moest doen.
Wat normaal vanzelfsprekend was, moestik nu helemaal in m'n coordineren, anders wist ik niet wat te doen. Gelukkig duurde dit niet al te lang.
Maargoed, een tripreportje op een ander plaats geeft misschien een beter indruk van het hele avontuur.

Blijf er bij: prachtig spul!

#19 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 06 June 2012 - 09:22 PM

Inspecteur: ga eens naar deze link: http://www.erowid.or...al/pihkal.shtml

Kijk es naar de entries: DOM, DOI, DOB, DOEF, DON, DOC enzo bijvoorbeeld, dat zijn langdurige drugs. Verder is er ook nog bromo-dragonfly.

Vergelijk eens met informatie over LSD en kijk of het misschien niets anders was.

Grtz

#20 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 06 June 2012 - 11:38 PM

Inspecteur: ga eens naar deze link: http://www.erowid.or...al/pihkal.shtml

Kijk es naar de entries: DOM, DOI, DOB, DOEF, DON, DOC enzo bijvoorbeeld, dat zijn langdurige drugs. Verder is er ook nog bromo-dragonfly.

Vergelijk eens met informatie over LSD en kijk of het misschien niets anders was.

Grtz

als je lsd blijft bijnemen kun je ook makkelijk klokje rond gaan, ik blijf er zelf ook veel "frisser" wakker van dan bijvoorbeeld van mdma of zelfs dan van coke...
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users