Jump to content

Photo

Dag allemaal!

• Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 Olie4

Olie4

Silent one

• Members
  • 1 posts

Posted 19 May 2012 - 04:01 PM

Dag allemaal,

Ik ben Olie4, halverwege de 20 en denk dat het woord psychonaut nog eens in mijn hobby lijstje komt te staan.
Ik ben nog een groentje op drugsgebied, heb een bescheiden ervaring met MDMA/XTC, paddo's/truffels, LSA, en Salvia. (n2o als je dat er bij rekend) Wiet/hasj heb ik wel ruim zeven jaar veelvuldig gebruikt, ik ben daar nu tijdelijk mee gestopt omdat het bijna een dwangmatige gewoonte werd. (1,5 maand clean na bijna dagenlijks)
Ik heb mij aangemeld omdat ik er wel achter ben dat veel inlezen geen kwaad kan, zeker als het om psychedelica gaat. Ik hoop veel informatieve, inspirerende en leuke verhalen te lezen en wie weet zal ik er zelf eens een posten.

Geniet van je weekend, vrolijke groetjes!

#2 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9430 posts

Posted 19 May 2012 - 04:33 PM

Ik heb mij aangemeld omdat ik er wel achter ben dat veel inlezen geen kwaad kan

Goed bezig :duimpje:

Zoals je wel snel zult merken: :dhp:

#3 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 19 May 2012 - 07:26 PM

n2o als je dat er bij rekend

Jup. Het wordt vaak weggezet als een net-niet drug, mar in de juiste setting/hoeveelheid/combo besef je je dan opeens hoe extreem heftig het kan zijn. Dat je dan met opengesperde ogen voor en achteruit door de tijd springt en alle mogelijke gebeurtenissen van de big bang tot het bittere einde opgesloten raken in een herhalende lus die meedeint op de maat van de muziek... Krakende lachende ritmes die de ruimte vullen, mensen om je heen die robotachtig dezelfde korte bewegingen blijven herhalen... :duimpje:

Oh, en welkom! :laugh:
Verbing weirds language.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users