Ik weet dat er hier wel een paar mensen zijn die aleph hebben liggen, maar nog niet geprobeerd hebben, so do I. Weet dat Waldo het wel es heeft genomen? Ik zou graag meer horen over ervaringen met het spul, alsook de andere aleph's.

Aleph-x
Started by
wolvenkind
, May 01 2012 04:32 PM
4 replies to this topic
Posted 01 May 2012 - 04:32 PM
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'
Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.
Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.
Posted 01 May 2012 - 04:41 PM
Hier ben ik ook zeker geïnteresseerde naar, met name hoe het zich verhoudt tegen over de andere DOx's, want ik feite is deze groep dat ook.
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 01 May 2012 - 09:10 PM
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.
>> Regels DHP << (klikbaar)
>> Regels DHP << (klikbaar)
- Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
- Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.
Posted 21 February 2013 - 11:44 PM
Niemand ervaring met deze groep?? Ben namelijk nog steeds geïnteresseerd in deze klasse..
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 22 February 2013 - 03:49 PM
Ik blijf 't maar uitstellen ... Ik las laatst ergens dat Shulgin niet wou dat materiaal over Aleph werd gepubliceerd omdat hij er zoveel potentieel in zag en niet wou dat het scheduled werd. Vele jaren later zou hij hier op teruggekomen zijn, maar beweert dat het voor hem gepubliceerd was door iemand anders. Maar de pihkal-entry is behoorlijk saai en waldo vond er ook nix aan ... Heb zo'n 50 mg liggen sinds 6 jaar

'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users