Jump to content

Photo

Liquid LSD

• Please log in to reply
60 replies to this topic

#41 Spaviced

Spaviced

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 54 posts

Posted 10 August 2014 - 04:00 PM

2 week geleden heb ik bestelling gedaan bij een Smartshop.

Van diverse LEGAL HIGH producten o.a.  Liquid LSD

Dit stond geschreven bij product info:

Je wilt trippen en je wilt het NU? Vloeibare LSD is een vloeibare herbal XTC die bijna direct na inname begint te werken en uitmondt in een LSD-trip die ongeveer 4 uur aanhoudt. Als je echt niet van paddenstoelen of truffels houdt, is dit een vloeibaar alternatief. Een flesje bevat 15 ml. Goed schudden voor gebruik. Drink eerst de helft van de inhoud om te testen wat het effect op jou is.

liquid-lsd.jpg

Op een dag met 8 uur nuchtere maag heb ik hele fles gedronken.

En gewacht, er gebeurde niks niks niks.

Laat staan LSD dit spul was niets anders dan Ayahuasca mix met MAOi remmer,

Om een Ayahuasca trip te kunnen maken was dit helaas ook niet voldoende.

€ 14.75.-  gekost en resultaat niks.

#42 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 10 August 2014 - 11:07 PM

Je klinkt verbaast? ;)

En ook verder weinig met dit topic te maken, want er zit overduidelijk geen LSD in dat flesje.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#43 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 305 posts

Posted 10 August 2014 - 11:44 PM

Nou wou ik een druppel liquid op een stuk aquarelpapier druppelen, alleen dit duurde langer als een uur voordat de druppel een beetje werd geabsorbeerd. Het bleef er in het eerste uur gewoon bovenop liggen. Eerder bij andere liquid zag ik altijd dat een druppel binnen enkele minuten werd geabsorbeerd. Iemand enig idee hoe dit zou kunnen? De liquid die goed absorbeerde was meer bruinig van kleur, deze is meer transparant. Ook heb ik het idee dat deze liquid wat dikker is, moest dan ook flink hard in het snoepflesje knijpen (waar het in zit) om er wat uit te krijgen. Moet er dan ook wel bij vertellen dat het flesje ook bomvol zit. Ik heb in beide gevallen hetzelfde papier gebruikt.

Ik heb deze liquid nog niet getest, en ga het nog langs de testservice brengen.

Zou het misschien kunnen aan waar de LSD in opgelost is?

#44 SuperFunker

SuperFunker

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 634 posts

Posted 13 August 2014 - 06:48 PM

2 week geleden heb ik bestelling gedaan bij een Smartshop.

Van diverse LEGAL HIGH producten o.a.  Liquid LSD

Dit stond geschreven bij product info:

Je wilt trippen en je wilt het NU? Vloeibare LSD is een vloeibare herbal XTC die bijna direct na inname begint te werken en uitmondt in een LSD-trip die ongeveer 4 uur aanhoudt. Als je echt niet van paddenstoelen of truffels houdt, is dit een vloeibaar alternatief. Een flesje bevat 15 ml. Goed schudden voor gebruik. Drink eerst de helft van de inhoud om te testen wat het effect op jou is.

liquid-lsd.jpg

Op een dag met 8 uur nuchtere maag heb ik hele fles gedronken.

En gewacht, er gebeurde niks niks niks.

This herbal mixtures attempts to simulate the effects of LSD as much as legally possible. It is unlikely that you will have hallucinations that are associated with LSD, since the active ingredient is mainly Kratom.

Oftewel t heeft niks met LSD te maken, maar is gewoon kratom. Erg slechte naam voor een kratom product.

#45 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 14 August 2014 - 04:23 PM

Hahaha, wat een achterlijk product :')

#46 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 305 posts

Posted 14 August 2014 - 04:43 PM

Niemand die wat nuttigs over mijn post kan vertellen?

Bij de testservice kreeg ik trouwens te horen, dat er teveel LSD word getest, waardoor ik het niet kon opsturen :S

#47 Fool

Fool

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 133 posts

Posted 14 August 2014 - 06:38 PM

Dat kan heel goed liggen aan het oplosmiddel, alsmede aan de luchtvochtigheid en andere randvoorwaarden. Ik zou me daar niet teveel druk om maken.

#48 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 14 August 2014 - 07:21 PM

Aquarel-papier is dan ook wel heel anders dan blotter-papier. Bij aquarel wil je ook juist niet dat de verfoplossing te ver doortrekt in het papier (dan krijg je vlekken) en blijft het vocht er meer op liggen waarbij het aan de lucht droogt. Terwijl dit bij blotter-papier juist de bedoeling is (zo snel en veel mogelijk opzuigen).

Dus, naar mijn idee heb je het verkeerde papier voor je experiment.

Bijkomend nadeel van dat het zo lang duurt is dat de lsd vrij lang is blootgesteld aan relatief 'barre omstandigheden' waardoor de dosering hoogstwaarschijnlijk lager zal uitvallen.

#49 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 15 August 2014 - 01:24 PM

^onzin... ik gerbuik zelf ook aquarel papier en het wordt meteen geabsorbeerd... gooi het meteen in aluminium folie en pak het dicht, het droogt vanzelf en er zijn geen barre omstandigheden. voelt even sterk als een directe druppel op een suikerklontje...

wellicht is het in iets anders opgelost...? welke dikte papier heb je gebruikt?

A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#50 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 16 August 2014 - 10:16 AM

er zijn geen barre omstandigheden

Dat ging dan ook specifiek over zijn druppel die heel lang op het papier bleef liggen en aan licht en lucht blootgesteld was.

#51 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 305 posts

Posted 16 August 2014 - 12:13 PM

@ dreamer: Nou ja het vreemde is dat ik bij verschillende vorige flesjes liquid juist wel had dat het binnen enkele minuten werd geabsorbeerd met hetzelfde papier, zoals ik ook al aangaf. En met relatief barre omstandigheden bedoel je een paar uur zuurstof? Waarschijnlijk zou de ethanol wat verdampen voor dat het droog is, maar de LSD toch niet zo gauw?

@ 2_muffins: Ik heb geen idee welke dikte papier ik heb, ik heb het al een aantal jaren geleden gekocht.

Gelukkig kon ik het nog wel inleveren bij een ander inleverpunt, maar daar vertelden ze me wel door de drukte dat er een kans is dat het niet getest zou worden. Wat ook nieuw voor mij was is dat ze om 2 doseringen vroeg, dat maakt het testen voor hun makkelijker in het lab werd mij verteld.

Ik heb trouwens een druppel ethanol 96% er op gedruppeld om te kijken wat er zou gebeuren, en het absorbeerde vrijwel direct.

Weet iemand of LSD uberhaupt ergens anders in opgelost word dan ethanol?

#52 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 305 posts

Posted 02 September 2014 - 06:10 PM

Zo, ik heb de test uitslag binnen, en 1 druppel zou 10ug moeten bevatten.. Nou had ik 1 druppel genomen, en na 1 uur en 20 minuten was ik licht aan het trippen en voelde het duidelijk meer als 10ug. Vervolgens nog een druppel genomen, waardoor ik na 10 minuten al heftiger begon te trippen (geen idee of dit nog de eerste druppel was die aan het inwerken was) en na een uur na laatste inname echt stevig aan het trippen was. Dit waarschijnlijk ook mede omdat ik alleen was, en op LSD trip ik meestal wel in gezelschap. Er is dus duidelijk wat verloren gegaan bij het druppelen op papier of het inpakken in folie of bij het testen.. Maar een andere keer werd mij verteld vanuit de testservice (die het weer aan het lab hadden nagevraagd) dat er bij het testen niks verloren gaat.

De liquid werd mij trouwens verkocht als 230ug per drup, het was iig sterke liquid en meer als 10ug per drup, dat is 1 ding wat zeker is :P

De vorige keer werd bij dezelfde bron werd mij liq verkocht als 100ug per drup, wat na het testen 47ug bleek te zijn (die liq absorbeerde wel snel en goed op hetzelfde paper). Hierbij waren 2 druppels altijd wel genoeg voor een volwaardige trip voor mij.

Normaliter werkt liquid LSD bij mij na een uur, dit keer duurde het dus wel duidelijk langer voor dat ik goed begon te trippen. Aangezien het ook zo langzaam absorbeerde op papier, zou dit er iets mee te maken kunnen hebben dat het langer duurde voor dat het werkte? Want de vloeistof lijkt ook dikker als anders.

#53 Icelus

Icelus

of je ijs lust!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1012 posts

Posted 03 September 2014 - 01:39 PM

Hoe kom je erbij dat het om ayahuasca zou gaan? En wat is een ayahuasca 'mix'? Gecombineerd met MAOi-remmer? Ayahuasca zelf bevat juist MAOi-remmers.

Met LSD heeft het in ieder geval niets te maken.

The wisest mind has something yet to learn

#54 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 305 posts

Posted 23 August 2016 - 11:36 AM

Aquarel-papier is dan ook wel heel anders dan blotter-papier. Bij aquarel wil je ook juist niet dat de verfoplossing te ver doortrekt in het papier (dan krijg je vlekken) en blijft het vocht er meer op liggen waarbij het aan de lucht droogt. Terwijl dit bij blotter-papier juist de bedoeling is (zo snel en veel mogelijk opzuigen).

Dus, naar mijn idee heb je het verkeerde papier voor je experiment.

Bijkomend nadeel van dat het zo lang duurt is dat de lsd vrij lang is blootgesteld aan relatief 'barre omstandigheden' waardoor de dosering hoogstwaarschijnlijk lager zal uitvallen.

Om even op een oude post terug te komen. Ik heb nou blotterpapier, er hierbij zie je hetzelfde gebeuren, de druppel blijft op het papier liggen duurt heel erg lang voordat het absorbeert i.p.v. eerdere liquid die ik had, dat het vrijwel direct absorbeert.

Iemand enig idee of ze bijvoorbeeld wel eens propyleen-glycol gebruiken om het in op te lossen, aangezien dit ook wat dikker is, zou dit wat kunnen verklaren. Wat ik ook al eerder aangaf is dat ik harder moet knijpen om er een druppel uit te kunnen krijgen dan anders.

Dit papier had ik dit keer gebruikt:

nNMXnq.jpg

#55 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 305 posts

Posted 23 August 2016 - 11:42 AM

Dan heb ik nog een puntje, geen idee of het handig is om in het LSD topic te plaatsen of hier, dat merk ik gauw genoeg :P

Maar ik maak me af en toe wel een beetje zorgen dat mijn flesje liquid lekt, het is sowieso verkleurd, en als ik het hier op deze 2 foto's onder de blacklight hou zie je duidelijk dat het op de dop zit aan twee kanten :(

MvYXV8.jpg

#56 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 24 August 2016 - 04:22 PM

Niet aan je flesje likken dus ;)

#57 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 305 posts

Posted 26 August 2016 - 11:59 AM

dreamer niks nuttig te melden over mijn reactie op zijn quote?

#58 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 305 posts

Posted 30 August 2016 - 12:35 PM

Dit weekend 5 druppels over een nacht verspreid gehad, i.c.m. met een stuk van een chocolade reep met paddo's erin. Maar af en toe na een druppel eruit halen, gleed er nog wat vloeistof over m'n hand heen waarmee ik 't flesje vasthield. En stroomde het langs het flesje naar beneden, niet helemaal de bedoeling lijkt mij :S Iemand hier ervaring mee dat die snoep flesjes wel eens wat kunnen lekken?

#59 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1066 posts

Posted 09 September 2016 - 12:56 PM

Nee, maar flesjes voor de lenzenvloeistof doen het imho Perfect!  :cigar:

Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#60 kroznaxsz

kroznaxsz