Jump to content

Photo

Liquid LSD

• Please log in to reply
60 replies to this topic

#21 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 22 June 2012 - 12:54 AM

^duidelijk, en zelf op een bepaald moment voor hetzelfde persoon kan een goede acid trip een andere dosering zijn; soms is 1 zegeltje genoeg omdat ik gewoon space wil zijn en andere keren neem ik meer voor een diepere trip.

liquid hoeft trouwens niet per se duurder te zijn, ik heb het bij 1 kerel goedkoper meegemaakt, maar die zei zelf dat het zo een gedoe was om de blotterpapier te regelen, jammer dat hij gestopt is :(

is iemand wel eens lsd in zout vorm tegen gekomen?
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#22 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 22 June 2012 - 10:06 AM

Ik vermoed dat alle acid al als zout word verkocht en vermoed dat het vaak het tartrate of fumarate of dergelijke zouten zullen zijn. Maar jij bedoelt waarschijnlijk poeder vorm? Waarom zou iemand dat verkopen (in gebruikers hoeveelheden)?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#23 DutchPassion

DutchPassion

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 288 posts

Posted 22 June 2012 - 10:42 AM

Vroeger waren er ook van die pilletjes van sandoz dacht ik, met standaard doseringen van 100 mics of zoiets.
Dat lijkt me geweldig, aangezien je met zegels nooit echt zekerheid hebt hoeveel je neemt. Daarom durf ik met Acid ook nooit veel te nemen, omdat je voor het zelfde geld veels te veel neemt..
En ´´al ervaring met deze zegels hebben´´ is niet genoeg zekerheid voor mij...

#24 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 22 June 2012 - 10:58 AM

Vroeger waren er ook van die pilletjes van sandoz dacht ik, met standaard doseringen van 100 mics of zoiets.

25µg. De ampullen met vloeistof waren 100µg.

#25 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 22 June 2012 - 12:30 PM

Maar jij bedoelt waarschijnlijk poeder vorm? Waarom zou iemand dat verkopen (in gebruikers hoeveelheden)?

ik bedoel lsd hcl. is dat niet de lsd die ook op blotters zit?

omdat je dan precies kunt doseren hoeveel je binnen krijgt, wat dutchP al zegt. al zou je het in 5 mg verkopen, dan heb je gewoon 50 hits. op zich niet zo een hele vreemde aankoop in acid termen lijkt me, daarbij zou het kosten/tijd/risico besparen omdat je het niet op blotters hoeft te zetten.

Dat lijkt me geweldig, aangezien je met zegels nooit echt zekerheid hebt hoeveel je neemt.

+1, ook al vind ik soms het onverwachtse effect van niet weten hoeveel je precies inneemt ook wel vet. ik ben zelf dan ook niet per se vies van een zegeltje meer.
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#26 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7701 posts

Posted 22 June 2012 - 12:32 PM

Ehm, hoe denk jij thuis doseringen in termen van microgrammen goed te kunnen doseren? Met je 0,001g weegschaaltje? Think again, homeboy.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#27 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 22 June 2012 - 12:44 PM

Met je 0,001g weegschaaltje? Think again, homeboy.

ja en daarna crushen en met mijn chirurgen handen het verdelen in microgrammen. ook al zou het wel eer aan mijn 3,5 hersencellen doen, dat was niet mijn plan.

ik dacht eerder aan oplossen in ethanol en dan met een precizie druppelaar precies de hoeveelheden bepalen die je binnen krijgt. dus eigenlijk is het punt om er uiteindelijk liquid van te maken, maar weet je dan precies hoeveel er in zit en zit je niet te klooien met een druppel op een papiertje naar de testservice te brengen en te horen krijgen dat er 50 ug up zit terwijl de acid boer op de hoek je, met volle overtuiging in zijn ogen, vertelde dat er 100% zeker 100 ug per druppel in zou zitten. hij zweerde het nog op zn moeders moeder. maar ja, echt zeker weten doe je het nu niet, want schijnbaar gaat er ook nog wat verloren bij de testservice en niemand kan daar echt concrete cijfers over noemen...

#28 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 305 posts

Posted 22 June 2012 - 02:50 PM

Bij kristallen moet je echt dicht bij de bron zitten, en geloof me dat is behoorlijk prijzig.

Als de druppels van wat naar dealer vertelde 100ug zou zijn, het gewoon goed doen, en de prijs er voor jou naar is, wat maakt het dan nog uit of het 50ug blijkt te zijn? ;)

LSD is idd in tartraat vorm volgens mij, en meestal opgelost in ethanol.

#29 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 22 June 2012 - 04:37 PM

heb je op zich gelijk in, maar toch, voor mijn gevoel zou ik wel eens willen weten hoe 100 ug aanvoelt, gewoon voor the fuck of it...

ben ik trouwens de enige die het vreemd vind dat lsd waar minder mee gedaan is (dus niet op blotters of zelfs in dit geval niet opgelost in ethanol) duurder is? alsof het meer een soort van status ding wordt als je het in bepaalde vormen kunt krijgen en daarom maar meer moet betalen.

#30 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 22 June 2012 - 05:04 PM

ik bedoel lsd hcl. is dat niet de lsd die ook op blotters zit?

Zoals poelie uitlegt is het soort zout dat ze er van maken de 'tartrate' of 'fumarate'.

Ik vermoed dat alle acid al als zout word verkocht en vermoed dat het vaak het tartrate of fumarate of dergelijke zouten zullen zijn.

Ik snap niet zo goed waarom je de HCl wil hebben? (die is trouwens mogelijk minder stabiel of überhaupt niet te maken)>

#31 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 22 June 2012 - 05:04 PM

^Nee, dat was mij ook al opgevallen en een goede verklaring heb ik nog niet kunnen bedenken.

#32 Blazingeclipse

Blazingeclipse

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 126 posts

Posted 23 June 2012 - 12:18 AM

Bij kristallen moet je echt dicht bij de bron zitten, en geloof me dat is behoorlijk prijzig.

Je zou verwachten hoe dichter bij de bron, hoe goedkoper. Al die dealers ertussen die niet ook hun deel afromen enzo.

#33 Neurofruit

Neurofruit

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 115 posts

Posted 23 June 2012 - 06:36 AM

Nee, want kristallen hebben zeer weinig mensen interesse in van wie het overgrote merendeel producent, oftewel grote afnemer. De leverancier heeft geen zin om voor een habbekrats microhoeveelheden kristal te gaan verkopen aan willekeurige klantjes. Dat lijkt mij althans de reden.

#34 DutchPassion

DutchPassion

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 288 posts

Posted 23 June 2012 - 12:35 PM

Dat lijkt me geweldig, aangezien je met zegels nooit echt zekerheid hebt hoeveel je neemt.

+1, ook al vind ik soms het onverwachtse effect van niet weten hoeveel je precies inneemt ook wel vet. ik ben zelf dan ook niet per se vies van een zegeltje meer.

Dat onverwachtse effect kan heel goed uitpakken natuurlijk, maar als je wat hogere dossigen wil doen (400 mics) dan heb ik geen behoefte om per ongeluk 700 ofzo te nemen :thumbsup:
Daarnaast wil ik in mijn trip geen twijfels krijgen van, holy shit misschien heb ik wel veel te veel genomen, Dat soort gedachten wil ik gewoon uitsluiten

#35 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 23 June 2012 - 01:52 PM

Een manier om dat te voorkomen is een wat grotere batch kopen, dan een paar zegels proberen en je weet de gemiddelde sterkte van je batch, tuurlijk zal er onderling verschil zijn, maar dit is niet noemenswaardig vergeleken bij het verschillen tussen batches. En als je de acid goed bewaard zal de kwaliteit ook over de jaren min of meer constant blijven. En vaak is het per zegel ook goedkoper als een wat meer koopt ;)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#36 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 23 June 2012 - 08:47 PM

Ik heb trouwens ook nog nooit meegemaakt dat één zegel zo belachelijk sterk was dat ik niet meer rechtop kon staan.
Als je al een beetje ervaring hebt, en je weet zeker dat je zegel geen BDF of DOI of zo is i.p.v. LSD, hoef je volgens mij nooit bang te zijn voor de effecten van één zegel.
Verbing weirds language.

#37 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 23 June 2012 - 08:53 PM

^dat heb ik ook.

#38 Neurofruit

Neurofruit

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 115 posts

Posted 23 June 2012 - 09:06 PM

Vraag me af bij wat voor dosis je echt ondersteboven opstaat.

#39 DutchPassion

DutchPassion

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 288 posts

Posted 02 September 2012 - 01:13 PM

Ik heb trouwens ook nog nooit meegemaakt dat één zegel zo belachelijk sterk was dat ik niet meer rechtop kon staan.
Als je al een beetje ervaring hebt, en je weet zeker dat je zegel geen BDF of DOI of zo is i.p.v. LSD, hoef je volgens mij nooit bang te zijn voor de effecten van één zegel.

Ik ben in principe ook niet bang van de effecten van een zegel, maar ik zou er nooit 2 tegelijk nemen zonder dat ik een aantal van de dezelfde batch heb gekocht en daar een paar van heb laten testen. Het is heeeeel erg onwaarschijnlijk dat er heel veel op een zegel zit, maar dat soort dingen moet je toch wel uitsluiten vind ik.

#40 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 305 posts

Posted 10 August 2014 - 01:59 PM

Nou wou ik een druppel liquid op een stuk aquarelpapier druppelen, alleen dit duurde langer als een uur voordat de druppel een beetje werd geabsorbeerd. Het bleef er in het eerste uur gewoon bovenop liggen. Eerder bij andere liquid zag ik altijd dat een druppel binnen enkele minuten werd geabsorbeerd. Iemand enig idee hoe dit zou kunnen? De liquid die goed absorbeerde was meer bruinig van kleur, deze is meer transparant. Ook heb ik het idee dat deze liquid wat dikker is, moest dan ook flink hard in het snoepflesje knijpen (waar het in zit) om er wat uit te krijgen. Moet er dan ook wel bij vertellen dat het flesje ook bomvol zit. Ik heb in beide gevallen hetzelfde papier gebruikt.

Ik heb deze liquid nog niet getest, en ga het nog langs de testservice brengen.

Zou het misschien kunnen aan waar de LSD in opgelost is?

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users