Jump to content

Photo

Liquid LSD

• Please log in to reply
60 replies to this topic

#1 J0rrit

J0rrit

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 48 posts

Posted 12 April 2012 - 06:36 PM

Hallo,

Ik ben een newbie wat betreft Liquid LSD. Ik kan drips krijgen van 200-250 mics voor 325 euro. Dit lijkt mij erg goedkoop. De bron echter lijkt mij uiterst betrouwbaar! Verder kan ik ergens zeker door weten dat het LSD is en geen water bijvoorbeeld? (wss niet). Waar zit het meestal in?

Bedankt en greets!

#2 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 12 April 2012 - 10:04 PM

Wat is de totale hoeveelheid? 325 euro is nogal veel om zomaar een gokje mee te wagen.

Er zijn EZ-tests voor LSD-achtige stoffen, Ehrlich's reagent genaamd. Dat geeft je geen 100% zekerheid, want sommige tryptamines en LSD-analogen geven ook een positieve uitslag, maar dan weet je in ieder geval dat je geen dure fles water koopt.

Daarnaast zou je kunnen vragen of je eerst een kleine sample zou kunnen aanschaffen om te "proberen", die kun je dan naar de testservice brengen of via de tong testen (al kan dat risicovol zijn met een onbekende stof!)

LSD oplossingen horen koel (vriezer hoeft niet, mag wel), donker, droog en luchtdicht opgeslagen te worden. Gebruik van een geschikte fles is aan te raden, UV-licht breekt LSD af, dus gebruik amberglas van een laboratoriumhandel of apotheek.
Verbing weirds language.

#3 J0rrit

J0rrit

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 48 posts

Posted 12 April 2012 - 10:27 PM

Wat is de totale hoeveelheid? 325 euro is nogal veel om zomaar een gokje mee te wagen.

Voor 100 drips, dat was ik even vergeten.

#4 SuperFunker

SuperFunker

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 634 posts

Posted 13 April 2012 - 08:40 AM

200-250 mics lijkt me ook erg onwaarschijnlijk. Gemiddeld komen papertrips niet boven de 100 microgram uit.. 325 is ook iets aan de prijzige kant. Maar ook weer niet belachelijk duur.

#5 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 13 April 2012 - 09:53 AM

Dat kan toch? Als de oplossing zodanig gemaakt is dat een druppel zoveel bevat? Is beetje prijzig, maar wel een redelijk gangbare prijs als ik zo hoor hoeveel trips tegenwoordig kosten (4.5 voor sterke trips)
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#6 J0rrit

J0rrit

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 48 posts

Posted 13 April 2012 - 10:05 AM

Is toch niet prijzig voor zon sterke druppels?!

#7 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 13 April 2012 - 10:09 AM

Voor die hoeveelheid vind ik het wel redelijk duur. En dat ze zo sterk zijn betwijfel ik wel enigszins.

#8 J0rrit

J0rrit

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 48 posts

Posted 13 April 2012 - 12:59 PM

Nja. Betrouwbare bron, er is zelfs getest: 1 druppel op 4 zegels gaf +- 70 mics per zegel. Vallen misschien zelfs hoger uit dus zo te zien! Aangezien je tegenwoordig ook zoveel betaald voor 100 zegels (die deze sterkte nooit halen), lijkt dit mij een prima deal!

Ik laat het wel weten zodra ik het getest heb!

greets

#9 SuperFunker

SuperFunker

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 634 posts

Posted 13 April 2012 - 01:42 PM

t kan.. maar t komt gewoon heel weinig voor. Dus vandaar dat dreamer (en ik) het betwijfelt.

#10 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 13 April 2012 - 02:02 PM

1 druppel op 4 zegels

Eh, hoe doe je dat? :huh:

Lijkt me niet dat dat gelijk verdeeld is.

#11 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 13 April 2012 - 04:24 PM

en dat doet dan WO
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#12 J0rrit

J0rrit

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 48 posts

Posted 14 April 2012 - 01:30 PM

en dat doet dan WO

Jullie moeten LEZEN. Hij heeft vervolgens alle 4 de zegels laten testen, kwam 280 uit in totaal, gemiddelde van 70 per zegel dus. Maar ik heb al iemand gesproken die ze al gehad heeft van die gene en ik ben niet bezeken gelukkig:)

topic kan dicht,

greets

#13 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 14 April 2012 - 01:52 PM

volgens mij had mind het ook tegen dreamer... mooie druppels dan iig :) have fun :)
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#14 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7701 posts

Posted 14 April 2012 - 04:52 PM

Als die drops echt 250 mics zijn, dan heb je goeie shit te pakken... als je ze koopt, ga je ze dan zelf ook nog laten testen? Dan zou ik proberen om 1 druppel op een stukje papier te doen en dat in te leveren. Al heb ik ook altijd wel mijn twijfels bij de nauwkeurigheid van het lab dat die dingen test. Vooral als het om acid gaat.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#15 Bomba

Bomba

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 529 posts

Posted 14 April 2012 - 06:45 PM

Is beetje prijzig, maar wel een redelijk gangbare prijs als ik zo hoor hoeveel trips tegenwoordig kosten (4.5 voor sterke trips)

is 4.5 euro voor een (sterke) trip prijzig? wat betalen jullie dan meestal?
ik ben het ondertussen gewoon om ze aan 4 à 5 euro te kopen, geen benul of ze nu sterk zijn of niet buiten de praatjes van de verkoper.

Wat een wereld...

#16 Guest_Mindgamer_*

Guest_Mindgamer_*
  • Guests

Posted 14 April 2012 - 06:47 PM

Volgens mij kon ik ooit 2,50- per zegels kopen, mits ik er een stuk of 100 van kocht. Niet gedaan. Mij een beetje teveel LSD. Schijnt niet goed voor je te zijn.

#17 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 14 April 2012 - 08:00 PM

ik ben het ondertussen gewoon om ze aan 4 à 5 euro te kopen

Het gaat in dit topic niet over enkele papertrips of microdots, maar liquid.
Dit koop je doorgaans niet per tripje, maar meteen met ~100 tegelijk in een druppelflesje.

Je kunt je wel voorstellen dat bij een grote hoeveelheid de prijs omlaag gaat.
€3,25 per sterke trip is niet super goedkoop, maar op zich ook weer niet echt duur ofzo.

#18 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 305 posts

Posted 15 April 2012 - 05:05 PM

Ik vind het niet duur.

Eerder hoorde ik altijd prijzen van 350eu voor flesjes van 100x100ug. In tussen ken ik wel goedkopere bronnen. Wat voor mij dan goedkoop is.

Ik heb zelf eens een druppel op aquarelpapier gedruppeld en laten testen, dit kwam uit op 30ug.
Maar naar mijn eigen ervaring gaat er veel verloren, de verkoper beweerde 70ug, ikzelf schatte 't op 60ug in vergelijking met eerder geteste zegels.

En wat ik zelf heb ervaren is dat liquid duurder is dan zegels.

#19 DutchPassion

DutchPassion

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 288 posts

Posted 15 June 2012 - 01:03 PM

Ik vind 3,25 voor een goeie acid trip cheap hoor!
natuurlijk het kan altijd goedkoper, maar zo´n trip is veelmeer waard als die paar euro toch
Ook al zou een goeie acid trip 20 (of meer) euro kosten, zou ik ´t nog doen! :thumbsup:

#20 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 305 posts

Posted 21 June 2012 - 09:51 PM

Ben ik wel met je eens. Alleen "een goeie acid trip" kan voor iedereen een andere dosering zijn ;)

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users