Jump to content

Photo

Interdisciplinary Conference on Psychedelic ResearchNIEUWE NAAM & NIEUWE DATUM: Zaterdag 6 & zondag 7 oktober 2012

• Please log in to reply
171 replies to this topic

#21 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9403 posts

Posted 17 March 2012 - 01:25 AM

een vakgroep organische chemie zou je toch mogen verwachten...

organisch != medicinaal

Iig valt het mij op dat zuiver organisch chemici een stuk minder open staan voor de werking van bioactieve stoffen ;)

(nee, laat hun maar polymeren of petrochemische zaken bestuderen)

#22 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 17 March 2012 - 01:39 AM

to split or not to split..
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#23 Blazingeclipse

Blazingeclipse

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 126 posts

Posted 17 March 2012 - 01:39 AM

Vreemd eigenlijk, want de enzymatische kant en receptoren is pas echt ingewikkelde organische chemie!

#24 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9403 posts

Posted 17 March 2012 - 02:08 AM

Defineer ingewikkeld? :huh:

"De scheikunde", als tak van de wetenschap, is gewoon zo groot en breed dat er voor iedereen wat is. Blijkbaar (naar mijn ervaring) staan mensen die de medicinale kanten van de chemie onderzoeken meer open voor de werking van dergelijke stoffen in het lichaam. Eigenlijk niet zo heel vreemd.
Maar goed, het zal ook wel per universiteit en vakgroep liggen hoe men er daar mee om gaat en of men er openlijk over (durft te) pra(a)t(en).

(split maar hoor mind)

#25 Blazingeclipse

Blazingeclipse

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 126 posts

Posted 17 March 2012 - 08:59 PM

Meh, scheikunde is niet zo heel breed hoor. Er zijn gewoon heel veel campagnes geweest die de richting aan het promoten geweest zijn met als enige slogan, scheikunde is overal.

Anyhow, wetenschappers zijn ook niet altijd open minded. Sterker nog, ik ken extreem veel -niet- open minded wetenschappers. Ik wil maar zeggen, ga er niet autmatisch van uit dat wetenschappers openstaan voor dingen die hun paradigma onderuit schoppen. Paradigmas switchen kost nu eenmaal heel veel tijd en moeite, en daar hebben heel veel wetenschappers geen zin in, en hebben soms het gevoel dat hun werk dan voor niets geweest is. Dat, en er heerst (zo merk ik zelf vaak) het idee dat al "bewezen" is dat drugs slecht zijn, oftewel, niet interessant meer.

#26 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9403 posts

Posted 30 April 2012 - 08:48 PM

Update! De naam is wederom verandert:

Interdisciplinary Conference on Psychedelic Research

Hier de nieuwe website: http://icpr.stichtingopen.nl/

clappus

#27 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 30 April 2012 - 09:16 PM

Websites van open zien er altijd goed verzorgd uit... maar die jpeg artefacts, doen zeer aan m'n ogen (blur rond tekst in header). :baby:
Verbing weirds language.

#28 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9403 posts

Posted 30 April 2012 - 10:19 PM

^ die letters zouden wel vector mogen zijn ja.

#29 Blazingeclipse

Blazingeclipse

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 126 posts

Posted 30 April 2012 - 11:42 PM

Das geen JPG artifact maar anti aliasing.

dit zijn jpg artifacts;
http://cscie12.dce.h...ts-boundary.jpg

Maar interessante conferentie. Ik zal het in de gaten houden.

#30 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9403 posts

Posted 01 May 2012 - 07:56 AM

^ hier ziet het er toch ook echt uit als artifacts (zoom maar eens in: er zitten vreemde pixels buiten de letters om).

Het zou iig een stukje strakker kunnen :duimpje:

#31 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 01 May 2012 - 02:48 PM

Naamsveranderingen om elke keer in de aandacht te komen... lame

• Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#32 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7675 posts

Posted 02 May 2012 - 10:23 AM

't Was eigenlijk altijd al Interdisciplinary, maar ik geef toe dat de communicatie wel iets te wensen overliet. Ach, wij leren ook...

Feroxium: zou je me eens een pm-etje kunnen sturen met wat er niet strak is aan de banner? Ik ben 't er mee eens dat ie niet helemaal strak is, maar kan het zelf niet goed verwoorden.

Appreciated! :)

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#33 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7675 posts

Posted 02 May 2012 - 10:26 AM

Belangrijker is wellicht nog dat de eerste sprekers aangekondigd zijn! :)

Zie: http://icpr.stichtin...ex.php/speakers

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#34 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9403 posts

Posted 02 May 2012 - 12:01 PM

Is er al bekend waar ze iets over gaan vertellen? Titel van de talk ofzo?
Want zo aan de namen te zien kan ik me voorstellen dat niet iedereen ze kent en weet wat ze doen :duimpje:

#35 explosionsinthesky

explosionsinthesky

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 20 posts

Posted 05 May 2012 - 07:31 AM

Vette namen hoor! Leuk om Teri Krebs te zien, mede auteur van het recente (veelbesproken) artikel over LSD en alcoholisme (link naar FoxNews, gewoon omdat het kan;-).

Zou leuk zijn om een korte bio/relevante publications op de website van OPEN te zien. Zijn er nog plannen om meer bio/chem sprekers uit te nodigen?

#36 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7675 posts

Posted 05 May 2012 - 11:12 AM

Meer informatie volgt vanzelfsprekend nog! We bouwen de spanning langzaam op... ;)

Thank you, the mdgt.

#37 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2398 posts

Posted 06 May 2012 - 10:50 AM

Important notice: Due to serious financial issues, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the management.

:D

Die viel me nu pas op.

#38 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9403 posts

Posted 06 May 2012 - 10:57 AM

Die viel me nu pas op.

Het bewijs van tunnelvisie onder vvd-stemmers.

#39 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 19 May 2012 - 05:07 PM

early bird ticket al 75 pleuri? hoe duur was het de vorige keer?
en ja is misschien niet veel voor 2 dagen wetenschaps conferentie maar goedkoop is het ook niet.

#40 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 19 May 2012 - 07:18 PM

Haha, en ik die dacht dat mind nog niet gezeurd had, ik had gewoon nog niet alle topics bekeken.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users