Jump to content

Photo

Drugservaring 2.0

• Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 Evertt

Evertt

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 193 posts

Posted 21 February 2012 - 03:54 PM

Als je dit filmpje kijkt dan lijkt het toch ineens een heel interessante ervaring om je linker hersenhelft eens tijdelijk uit te schakelen om te zien hoe dat voelt.

Als je dit filmpje kijkt dan lijkt dat ook gewoon mogelijk te zijn.

Zou het niet een compleet nieuw en ook super bijzondere ervaring zijn om bijvoorbeeld een opiaat in je linker hersenhelft te pompen om die te verdoven en dan een empathogeen/entactogeen/stimulant in de rechter hersenhelft te pompen?

Wat denken jullie? :)

Done: Alcohol, THC, MDMA, Truffels, LSD, DMT, Paddo's, N2O, Concerta 36, Racetams, Dextro-Amfetamine, MDAI, GHB, Morfine, Salvia, Nootropics (aka smart drugs)
To do: MDA, MDMAI, Mescaline, Muscimol (aka Amanita Muscaria), 5-MeO-DMT, (5-MeO)-DPT, (5-MeO)-AMT, (5-MeO)-DIPT (aka foxy), (5-MeO)-MIPT, 4-HO-MET

Op zoek naar de ultieme seks drug/combo en naar de ultieme euforische/liefdevolle drug/combo.

#2 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2056 posts

Posted 21 February 2012 - 04:48 PM

lijkt me niet zozeer vet...

wat zij beschrijft heb ik vaak gehad na een nacht veel mdma gebruik (ongeveer 1 gram) en er veel bij blowen (meerdere grammen), op een gegeven moment kom je in een staat van totale domheid waarin je tussen de echte wereld en de droomwereld in zweeft, je kunt geen normale gesprekken meer voeren met degene met wie je aan t trippen bent (niet meer weten waar je het over hebt, dan weer wel, dan weer niet, etc.), je kijkt naar dingen en hebt geen flauw idee waar je naar aan het kijken bent (je denk dat je naar buiten aan het kijken bent, maar ondertussen kijk je naar een kast, dat soort dingen). weet dat het niet precies hetzelfde is, maar komt er zo aardig dicht bij in de buurt als ik haar beschrijving zo hoor...
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#3 ecstatic soul disaster

ecstatic soul disaster

Connaisseur de la musique

• Members
  • PipPipPipPip
  • 972 posts

Posted 21 February 2012 - 04:53 PM

veel mdma gebruik (ongeveer 1 gram)

1 gram op 1 nacht? Is dat niet een beetje zelfdestructief? Dat lijkt me echt moordend voor je serotonerg systeem.
omgekeerd gaat ook

#4 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2056 posts

Posted 21 February 2012 - 05:00 PM

ik heb niet echt last gehad van de dinsdag dip toen, wel een soort van algemene gaarheid de dagen erna, maar ben sowieso niet zo een dinsdag dip persoon... dit wil echter niet zeggen dat het goed voor je is, de effecten die ik erna beschrijf spreken neem ik aan ook wel voor zich.
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users