Jump to content

Photo

Ervaring met RC sitesGeen vraag naar sources!!!

• Please log in to reply
50 replies to this topic

#41 DutchPassion

DutchPassion

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 288 posts

Posted 07 October 2012 - 07:03 PM

En wat had je dan gekregen in plaats van wat?
En hoeveel had je er van genomen dan?
Just curious

#42 Dreamtime

Dreamtime

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 68 posts

Posted 08 October 2012 - 01:47 AM

Ze hadden me MDPV gegeven in plaats van MDAI waar ik vertrouwd mee was dus ik schoof hopsakee 300mg MDPV in de mik, 30x een normale dosis. Dt had mn dood kunnen worden, dat was op de spoedeisende hulp de zeik door mn broek laten lopen terwijl ik m'n vaders hand vasthield en hem vaarwel zei omdat ik dacht te sterven, terwijl het alarm van de hartmonitor gierde.

Je kunt totaal niet bevatten hoe verschrikkelijk dat was. Ik had eigenlijk allang van de kaart moeten gaan van de pijn in iedere cel van mn lichaam en de onmenselijke angst maar ik kon niet flauwvallen omdat ik op een overdosis stimulanten was.

Woorden schieten tekort, uren en uren van onmenselijk lijden. Dat ik dat overleefd heb dat is een wonder van God, zelfs de artsen snapten het niet gezien mijn gesteldheid en wat ik inhad.

En de mensen die de verkeersdrempels bebben bedacht zounden #^&^$% eens met een racende ambulance over die ondingen moeten stuiteren :vloeken:

#43 Ridder Tentakel

Ridder Tentakel

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 32 posts

Posted 08 October 2012 - 02:31 AM

Spoiler

Wow! Dat is zeker een heavy verhaal, gelukkig ben je er toch nog goed van af gekomen!

Ik heb nog nooit een RC besteld maar het zit bij mij al wel een tijdje te kriebelen aangezien ik zeer geïnteresseerd ben in 4-fa, 6-apb en wellicht (?) Methoxetamine. En vooral als je dan niet echt bekend bent met de stoffen is het al helemaal onverstandig om het niet te laten testen.
Waardeloos stuk schuim

#44 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 08 October 2012 - 04:20 PM

ook als je wel bekend bent met de stoffen is het de bedoeling dat je ze laat testen aangezien uiterlijk niets hoeft te zeggen en dosissen flink uiteen kunnen lopen :)
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#45 Khaldun

Khaldun

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 63 posts

Posted 08 October 2012 - 05:14 PM

Hmmm... die verhalen hebben me wel overtuigd van het testen, wat ik nooit gedaan heb met rc's. :bloos:

Ik koop eigenlijk altijd uit Spanje en heb daar goede ervaringen mee, maar daar is laatst ook iets niet helemaal goed gegaan met 5-apb die mdpv bleek te zijn.

#46 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 08 October 2012 - 05:19 PM

Leuk allemaal, maar chems zoals MDAI of 5-apb, kunnen ze dat wel testen? Ik neem aan dat ze die hele obscure/nieuwe compounds nog niet in hun ref. database hebben staan.
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#47 Dreamtime

Dreamtime

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 68 posts

Posted 08 October 2012 - 05:25 PM

Ridder, uit die 3 zou ik zeker 6-APB en Methoxetamine proberen. 4-FA is ook erg populair maar dat roert een beetje in dezelfde pot als 6-APB, and die laatste kan echt super zijn dus waarom niet voor kwaliteit gaan? :)

Methoxetamine.. wow, da's mijn favoriete tripmiddel op dit moment.

Khaldun als we dezelfde "spanjaard" kennen - niets dan lof over hem en z'n handel :thumbsup:

#48 insayan

insayan

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 48 posts

Posted 17 February 2013 - 03:36 PM

Persoonlijk zelf al enkele keren kleine bestellingen gemaakt op het .onion netwerk. Betaling gebeurde met bitcoins en de verzendingen waren nationaal (Belgie) of kwamen uit Nederland. Bestellingen kwamen altijd aan binnen 2-3 werkdagen via de normale postbedeling. Zelf zou ik het er wat moeilijker mee hebben met producten die van over de oceaan komen.

Drugs are like hammers, it can create wonderful things in the right hands but in the wrong hands it creates a bloody mess.

#49 SuperFunker

SuperFunker

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 634 posts

Posted 17 February 2013 - 07:16 PM

Veel RC's kunnen zij bij het testcentrum al wel herkennen. Maar de echt nieuwe soms nog niet dacht ik. 5-APB wel lijkt me.

#50 DutchPassion

DutchPassion

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 288 posts

Posted 17 February 2013 - 08:00 PM

Nou het testcentrum hiero valt me vies tegen, die hebben me eigenlijk vrij weinig nuttige informatie kunnen geven tot nu toe...

#51 SuperFunker

SuperFunker

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 634 posts

Posted 21 February 2013 - 11:40 AM

waarom valt het je tegen?

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users