Jump to content

Photo

Ervaring met RC sitesGeen vraag naar sources!!!

• Please log in to reply
50 replies to this topic

#1 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2,056 posts

Posted 20 February 2012 - 08:18 PM

Hallo,

Hierbij even een vraag over wat jullie ervaring is met websites die rc's verkopen. Hiermee doel ik op het volgende:

- Wordt het altijd geleverd?

- Zijn er bepaalde stoffen die je beter niet online kunt bestellen?

- Heeft de politie nooit aan je deur geklopt om te vragen waar dat vandaan komt?

- Uit welk land bestellen jullie het meeste/liefst (en waarom)?

- Welke betalingsmethode gebruiken jullie het liefst (en waarom)?

wil het binnenkort mogelijk een keer proberen, maar op zo een website bestellen vind ik toch altijd een beetje vreemd en onbetrouwbaar aanvoelen, vandaar dat ik graag jullie ervaringen hiermee wil weten.

overige opmerkingen of tips (behalve sources) zijn altijd welkom :)

groeten,

2_muffins
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#2 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,340 posts

Posted 20 February 2012 - 08:40 PM

Ik wil jullie er nog even nadrukkelijk op wijzen dat sourses delen op DHP echt totaal niet wordt getolereerd!!
herhaling: DHP Guidelines

Op zich een goed topic, maar pas op, een gewaarschuwde member telt voor twee!

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#3 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3,479 posts

Posted 20 February 2012 - 09:03 PM

Over de paar (10 of zo) keer dat ik dingen gekocht heb, maar dat is al wel een paar jaartjes terug:

Wordt het altijd geleverd?
Psychedelische RC's tot nu toe bijna altijd, al is het soms pas na 2 maanden. Stimulanten bestel ik zelf eigenlijk nooit, maar daar zitten wel meer scammers tussen.

Heeft de politie nooit aan je deur geklopt om te vragen waar dat vandaan komt?
Nee. Ik denk ook niet dat ze dat echt kunnen maken, als de stof die je bestelt legaal is. Ik zou bijvoorbeeld nu geen 2C's meer bestellen.

Uit welk land bestellen jullie het meeste/liefst (en waarom)?
Canada. Aziatische landen zijn tot nu toe minder betrouwbaar gebleken, of dat komt door transport of de vendors weet ik niet.

Welke betalingsmethode gebruiken jullie het liefst (en waarom)?
Wire-transfer - overmaken, omdat dat meestal de simpelste & goedkoopste methode is.
Verbing weirds language.

#4 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,065 posts

Posted 20 February 2012 - 09:22 PM

Iemand die ik ken heeft in de afgelopen 2 jaar tweemaal een bestelling pharms gedaan in India. Deze zijn beide door de douane ingenomen.
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#5 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2,056 posts

Posted 20 February 2012 - 09:26 PM

krijg je daar dan bericht van thuis gestuurd, of heeft hij er zelf achteraan gebeld?
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#6 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3,479 posts

Posted 20 February 2012 - 09:30 PM

Pharms als in medicatie?
Verbing weirds language.

#7 Sublimo

Sublimo

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 243 posts

Posted 21 February 2012 - 02:41 PM

In het verleden zijn wel wat dingen niet aangekomen, maar over het algemeen komt alles altijd prima aan.

#8 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5,413 posts

Posted 21 February 2012 - 03:33 PM

Illegale dingen: best anonieme betalingen en encrypted email
Legale dingen: hou het bij Europese bedrijven, poeder in een envelop, legaal of niet kan problematisch zijn. Er zijn zat Europese bedrijven die legale phens en trips aanbieden waarbij je via bankrekening, creditcard of western union.

Indien zo'n bedrijf ooit geseized wordt, lijkt het me sterk dat ze alle internationale klanten gaan onderzoeken en de politie belast gaat worden met zo'n onderzoek om te kijken of je iets legaal of illegaal hebt gekocht.

Veel bedrijven laten je nu een contract tekenen dat je moet inscannen.

Je kan checken of een vendor betrouwbaar is of niet, via: https://safeorscam.org

Ik raad je aan enkel Europese vendors te gebruiken.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#9 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 825 posts

Posted 21 February 2012 - 05:03 PM

- Wordt het altijd geleverd?
Ik heb meerdere malen 4fa bij dezelfde vendor gekocht. Ietwat ptijzig maar goede service en altijd aangekomen

- Zijn er bepaalde stoffen die je beter niet online kunt bestellen?
Wat mij betreft kun je alles bestellen, mits anoniem

- Heeft de politie nooit aan je deur geklopt om te vragen waar dat vandaan komt?
Nee persoonlijk gebruik ik altijd een valse naam, just in caase

- Uit welk land bestellen jullie het meeste/liefst (en waarom)?
Persoonlijk geen voorkeur, denk dat EU wel handigste is

- Welke betalingsmethode gebruiken jullie het liefst (en waarom)?
Ik ben bijzonder lui dus pak een envelop en stuur het op, nooit gejat maar natuurlijk niet de slimste manier. Western Union en moneygram zijn wel betrouwbaar maar beter bitcoins natuurlijk

#10 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3,479 posts

Posted 21 February 2012 - 07:39 PM

Nee persoonlijk gebruik ik altijd een valse naam

Dat heeft toch niet zo heel veel zin als je je adres opgeeft?
Verbing weirds language.

#11 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,340 posts

Posted 21 February 2012 - 07:43 PM

Ik kan me zo een situatie voor stellen waarbij je in een studentenhuis woont, maar geen eigen post vak en waar post dus op naam wordt gesorteerd, dan gewoon regelmatig in het post vak van de valse naam kijken. Of een andere situatie, de naam van de vorige bewoner van het appartement opgeven. Niet dat je dan volledige vrijuit gaat, maar toch..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#12 macaco

macaco

Pinguin mascotte

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,046 posts

Posted 21 February 2012 - 07:51 PM

Niet vergeten te vragen de boel anders te labelen, vooral als het plantmateriaal gaat. Evt disclaimer laten toevoegen dat het om 'botanical specimens' die 'not for comsumption' zijn.

#13 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,340 posts

Posted 21 February 2012 - 08:12 PM

Bij plant materiaal heb je sowieso meestal een CITES nodig, dus dat gaat weinig uitmaken, niet dat daar streng op gecontroleerd wordt, maar toch..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#14 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5,413 posts

Posted 21 February 2012 - 10:27 PM

Als er geen invoice is, why not? Als je in een huurhuis woont, kan je een naam gebruiken van een van de vorige eigenaars, die namen kom je gauw te weten door vorige junkmail.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#15 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5,413 posts

Posted 21 February 2012 - 10:37 PM

Bij plant materiaal heb je sowieso meestal een CITES nodig, dus dat gaat weinig uitmaken, niet dat daar streng op gecontroleerd wordt, maar toch..

Cites zijn vooral voor planten die bedreigd worden enzo, daarnaast kan je wel voor vergunningen zorgen voor in- en uitvoer. Als het niet voor human consumption is, scheelt 't wel gedoe denk ik toch hoor.

Ik heb nog nooit vergunningen gebruikt, maar heb gehoord dat 't nu strenger aan eht worden is.

#16 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3,479 posts

Posted 22 February 2012 - 10:50 AM

Je kan checken of een vendor betrouwbaar is of niet, via: https://safeorscam.org

Bedoel je niet safeorscam.com? Die .org site werkt niet echt voor mij.
Verbing weirds language.

#17 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,065 posts

Posted 22 February 2012 - 04:25 PM

Pharms als in medicatie?

Jep :)
En de douane had een brief gestuurd met daarin de info dat er een pakje naar hem onderweg was met daarin medicatie, hetgeen verboden is en dat ze, mocht dit vaker voor komen, eea nader zullen gaan onderzoeken.
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#18 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3,479 posts

Posted 22 February 2012 - 04:42 PM

Dat zal ook wel de gangbare eerste reactie zijn, als je geen kilo's importeert.
Verbing weirds language.

#19 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 825 posts

Posted 23 February 2012 - 10:27 AM

Je staat sowieso al iets sterker met een valse naam, dan is het al een stukje lastiger om aan te tonen dat ik het ben die besteld heeft :)

#20 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5,413 posts

Posted 23 February 2012 - 11:36 AM

wolvenkind kent ook een Belg wiens pharms in beslag waren genomen, kwamen ook uit India, 250 euro boete.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users