Jump to content

Photo

opvulling voor een jointom weer eens een hasj joint te kunnen roken

• Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2056 posts

Posted 30 January 2012 - 02:33 PM

Hallo,

Aangezien ik ben gestopt met roken en ik woensdag weer even een hasj joint zou willen roken vroeg ik me af of er mensen zijn die een goede opvulling, die niet psychoactief is, hebben voor een hasj joint. Misschien is deze ook te gebruiken voor wiet, wat ik nu gewoon puur draai (ook geen probleem, maar meestal resulteert dat in een paar hijsen, waarna er 3/4 joint in aluminium folie opgerold wordt en bewaard blijft voor de volgende keer wanneer het niet meer zo lekker als de vorige keer smaakte...).

Het gaat in eerste instantie dus eigenlijk niet om iets wat ik online zou moeten bestellen (vanwege tijd tekort), maar uiteraard zijn die suggesties ook welkom voor een volgende/eventueel andere keer.

Alvast bedankt!

Groeten,

2_muffins
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#2 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7675 posts

Posted 30 January 2012 - 04:13 PM

HIER, een topic. Ik dacht dat er nog een andere was, maar die kan ik zo snel effe niet vinden.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#3 magickmumu

magickmumu

met alu hoedje

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1009 posts

Posted 12 February 2012 - 08:06 PM

Zelf ga ik voor de vaporizer, maar er zijn verschillende manieren om een joint op te vullen. Je kunt kruiden gebruiken zoals munt of thee ofzo. Maar er zijn ook tabaks vervangers die special zijn ontwikkeld voor mensen die joints zonder tabak willen roken zoals : knaster of Greengo.
Die Knaster heb ik ooit eens een gratis sample geprobeerd. Ik vond er niet veel aan en een pure joint smaakt beter (niet met hasj natuurlijk, maar daarvoor had ik een pijp).

http://taimapedia.or...cco_Substitutes

#4 XtodaC

XtodaC

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 558 posts

Posted 20 August 2012 - 10:29 AM

Verdampte wiet uit een Vapo.
Heerlijk!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users