Edited by Feroxium, 24 January 2012 - 06:15 PM.
dubbelpost verwijderd

Wat kan je bij naproxen 500mg er bij gebruiken.puur omdat de apotheek me afschreept me een paracetamolletje
Started by
promises88
, Jan 24 2012 03:06 PM
4 replies to this topic
Posted 24 January 2012 - 03:06 PM
Gewoon omdat ik ze iet vertrouw, en ik volgens hun gewoon 8 paracetamol op een dag mag.Lekker gezond voor de maag & nieren. puur nodig omdat ze bij de kaakchirurg mijn kies wilde behouden en dus tandvlees open gesnede hebben en wortels schoon gemaakt, ingekort hebben en daarna gehecht. en nu het gaat hele giga pijn doet en niks werkt Wordt er zo aangebrand van. Van de pijn & irritatie
Posted 24 January 2012 - 03:25 PM
Hey, er zijn wel wat kruiden die willen helpen bij ontstekingen in het tandvlees, maar ik weet niet zo direct wat.
8 x 500 mg voor paar dagen is echt wel de bovengrens en zou op zich nog moeten kunnen voor paar dagen. Kan je niet gewoon een beetje blowen of naar de huisarts om codeïne?
8 x 500 mg voor paar dagen is echt wel de bovengrens en zou op zich nog moeten kunnen voor paar dagen. Kan je niet gewoon een beetje blowen of naar de huisarts om codeïne?
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'
Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.
Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.
Posted 24 January 2012 - 05:53 PM
zou ik een andere manier proberen om wiet binnen te krijgen, hete lucht laat de wonden minder snel genezen...
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes
Posted 24 January 2012 - 06:21 PM
Ten eerste, als het pijn blijft doen / ontstoken blijft / rood blijft / rare smaak in je mond / wat dan ook -- ga terug naar de tandarts, of een andere als je die van jou niet vertrouwt.
Ten tweede, tegen ontsteking helpt mondspoelmiddel heel goed. Huismerk flessen van een halve liter heb je al voor 2 euro, listerine is nergens voor nodig.
Als je iets hebt tegen prikkelende alcohol met fluoride of die smaak niet lekker vindt, kun je ook Perio-Aid bij de apotheek halen (zonder recept). Is wel 8 euro per fles, maar bevat chloorhexidine in plaats van alcohol.
Werkt echt vét goed tegen pijnlijk tandvlees/ontstekingen.
Tot slot kan je nog vragen bij de tandarts of je van die ibuprofen bruispoeder zakjes als pijnstiller op recept zou mogen. Voor mij werkt dat een stuk beter dan paracetemol/naproxen.
Naproxen is trouwens geen paracetemol, het zijn 2 verschillende middelen.
Ten tweede, tegen ontsteking helpt mondspoelmiddel heel goed. Huismerk flessen van een halve liter heb je al voor 2 euro, listerine is nergens voor nodig.
Als je iets hebt tegen prikkelende alcohol met fluoride of die smaak niet lekker vindt, kun je ook Perio-Aid bij de apotheek halen (zonder recept). Is wel 8 euro per fles, maar bevat chloorhexidine in plaats van alcohol.
Werkt echt vét goed tegen pijnlijk tandvlees/ontstekingen.
Tot slot kan je nog vragen bij de tandarts of je van die ibuprofen bruispoeder zakjes als pijnstiller op recept zou mogen. Voor mij werkt dat een stuk beter dan paracetemol/naproxen.
Naproxen is trouwens geen paracetemol, het zijn 2 verschillende middelen.
Verbing weirds language.
Posted 12 February 2012 - 05:47 AM
Ibuprofen is het middel bij uitstek bij een tandvleesontsteking. Het gaat niet alleen je ontsteking remmen, maar ook de zwelling verminderen. En van die zwelling heb je nu net zo veel last.
Ibuprofen is ook gewoon vrij verkrijgbaar, zou dat halen als ik jou was.
Ibuprofen is ook gewoon vrij verkrijgbaar, zou dat halen als ik jou was.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users