Was na afloop best uitgeput, maar het voelde wel okee. Voelde me niet per se schoner, maar volgens mij was ik al schoon.

[e]Kambo, daar kikker je van op.
Posted 08 August 2012 - 10:03 AM
Posted 09 August 2012 - 08:02 PM
Posted 10 August 2012 - 07:14 AM
Posted 13 August 2012 - 05:12 PM
Posted 08 December 2014 - 11:22 AM
Posted 08 December 2014 - 01:27 PM
Het is hier op het forum niet toegestaan om te vragen naar sources, dus die vraag zal in dit topic onbeantwoord blijven.
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 08 December 2014 - 08:39 PM
"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"
"Prove me wrong..."
Posted 08 December 2014 - 10:38 PM
Posted 08 December 2014 - 10:41 PM
Ik vind dit heel interessant: dermorphine: The amino acid sequence of dermorphin is H-Tyr-D-Ala-Phe-Gly-Tyr-Pro-Ser-NH2.
Dat lijkt makkelijk te bouwen...
Addertje onder het gras. D-analine moet posttranslationeel gemaakt worden.
http://en.m.wikipedi...wiki/Dermorphin
Posted 09 December 2014 - 07:21 AM
"Prove me wrong..."
Posted 09 December 2014 - 08:55 AM
Sorry hoor. Maar het is toch gewoon legaal? Lekker belangrijk.
Het gaat er niet om of het legaal is of niet, want er is genoeg grijs gebied met deze hobbie en om te voorkomen dat we deze discussie telkens opnieuw voeren hebben we als forum besloten een no-source beleid er op na te houden, met uitzondering van weegschalen, in het kader van harm reduction.
Einde discussie en back on topic!
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 09 December 2014 - 08:08 PM
Het gaat er niet om of het legaal is of niet, want er is genoeg grijs gebied met deze hobbie en om te voorkomen dat we deze discussie telkens opnieuw voeren hebben we als forum besloten een no-source beleid er op na te houden, met uitzondering van weegschalen, in het kader van harm reduction.
Posted 10 December 2014 - 12:39 AM
Hij maakt zich niet druk, maar vertelt je gewoon wat de (terechte) regels van dit forum zijn. Een beetje meer respect als nieuwkomer zou wel op zijn plaats zijn. Ook als je geen nieuwkomer was, trouwens
Posted 16 December 2014 - 05:34 PM
Omdat een paar van die wilden wat gif in een hun lijf steken, doen we dat ook maar, echt belachelijk.
Posted 16 December 2014 - 07:17 PM
Ja, want mensen doen dat natuurlijk alleen maar omdat die 'wilden' dat doen.....
Posted 21 December 2014 - 11:09 AM
"Prove me wrong..."
Posted 07 February 2015 - 02:50 AM
McH , om het verhaal nog fascinerender te maken, en een tipje van de sluier op te lichten, een kleine physiologische uitleg :
Dermorphin heeft een half-waarde tijd van ongeveer : 1 tot 8 minuten. (!!)
Dit ligt er even aan waar en hoe je meet, maar ....een sterke opiod agonist zorgt bij de meeste mensen voor een gag reflex.
De meeste mensen die voor het eerst heroine,morphine,methadone ect.. doen in hoge dosis gaan bijna standaard over hun nek.
Nu heb je een opiod (ookal is het een peptide) , die zich supersnel bind aan de receptor en ook weer binnen no-time van de reeptor afknikkkerd (afkikkerd).
Het meest merkbare effect is dus de kots-neiging (samenhangend met de verhoging van de lichaamstemp en bloeddruk).
Dus wat men ziet als de "cleansing" zijn eigenlijk alleen de 'negatieve' effecten van de opiod-high, de high vindt eigenlijk hier ook net niet plaats..
(waarschijnlijk vind de opiod-high wel zeer kortstondig plaats maar zal deze 'vergaan' in de lichamelijke storm die als reactie op het aantikken van de receptor plaats vindt.)
Posted 07 February 2015 - 03:10 AM
. Of was de isomerase er altijd en onstond perongeluk een nonsense petide, of heeft het ongemodificeerde peptide een natuurlijke functie en is dit een nieuwe functionaliteit. En de wilden. Waren ze aan het experimeteren met pijlgif en prikte iemand zich per ongeluk?
Evolutie 1 : kikker wordt aangevallen, ontwikkeld afweersysteem (de weirde serie peptides).
Evolutie 2 : Mens komt langs ,vestigt zich in bos... kijkt goed rond...ziet dat sommige beesten deze kikkers proberen te eten maar ze steeds uitspugen en daarna even een kortse koorts-aanval krijgen.
Mens zoekt kikker, mens observeert kikker, mens vangt kikker en geeft wat rug-sap aan ander beest, ander beest korte koorts-aanval : ah handig voor de jacht !
Mens wordt ziek, wordt beter na koorts-aanval....mens denkt "hmm kan ik zelf koorts-aanval induceren ?"
Mens neemt wat rug-sap in mond , korte koorts en wordt weer beter.
Mens kleine wond, beetje sap in kleine wond, korte koorts, mens wordt weer beter. wond wordt weer heel.
Mens beetje ziek, mens maakt kleine wond, beetje sap er in, korte koorts, mens weer beetje beter.
amazone theory 101.
Zelfde idee opper ik al tijden voor Maoi en DMT samen-komst, de indiginous people leven en observeren al zooo lang het oerwoud dat ze op een gegeven moment wel heben gezien dat bepaalde beesten eerst aan een liaan knabbelde en daarna wat blaadjes op aten voordat ze naar een techno feestje gingen....dat zijn ze gewoon gaan imitteren (incl techno feestje).
Life Imitates Life.
Posted 08 February 2015 - 03:02 PM
Zelfde idee opper ik al tijden voor Maoi en DMT samen-komst, de indiginous people leven en observeren al zooo lang het oerwoud dat ze op een gegeven moment wel heben gezien dat bepaalde beesten eerst aan een liaan knabbelde en daarna wat blaadjes op aten voordat ze naar een techno feestje gingen....dat zijn ze gewoon gaan imitteren (incl techno feestje).
Life Imitates Life.
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 08 February 2015 - 06:39 PM
"Prove me wrong..."
0 members, 0 guests, 0 anonymous users