Jump to content

Photo

wietboterde ins and outs

• Please log in to reply
25 replies to this topic

#21 El Dopa

El Dopa

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 34 posts

Posted 11 December 2011 - 09:29 PM

In het algemeen moet je hasj, om het al zijn kracht te geven en helemaal tot ontwikkeling te laten komen, oplossen in kokendhete zwarte koffie en op een nuchtere maag innemen; de avondmaaltijd wordt tot een uur of tien, twaalf ’s avonds opgeschoven; alleen een zeer lichte soep is toegestaan. Een inbreuk op deze zo eenvoudige regel zou óf kunnen leiden tot overgeven, omdat het avondmaal strijdig is met het roesmiddel, óf tot onwerkzaamheid van de hasj.

Grappig, ik heb altijd een heel andere manier van oraal hasj innemen. Gewoon in een klassieke cake of brownies. Meestal eet ik tijdens de high dan ook nog heel veel rotzooi. Maar nu ik dit zo lees wil ik het wel een keer proberen op een nuchtere maag. Ik heb wel gemerkt dat het bij truffels een wereld van verschil is, maarja, of je die twee middelen nou zo met elkaar kunt vergelijken...

#22 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2056 posts

Posted 14 December 2012 - 07:57 AM

vanavond wil ik wietboter maken zodat ik morgen spacecake kan bakken, ik dacht er aan om er ook hasj bij te doen. heeft iemand enig idee of ik dat gewoon au bain marie erbij kan doen?

groeten,

2_muffins
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#23 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7675 posts

Posted 14 December 2012 - 11:00 AM

Sure. Als je dat verhit en roert lost het vanzelf op.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#24 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2056 posts

Posted 14 December 2012 - 06:14 PM

cool, tnx! :)
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#25 DutchPassion

DutchPassion

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 288 posts

Posted 16 December 2012 - 06:59 PM

Mijn ervaring is dat je ALTIJD moet beginnen met een heel klein stukje, Ik heb wel eens wietboter gehad en die was zo sterk dat een mespuntje in de koffie al voldoende was voor een belachelijke high. Ook wel eens gehad dat ik een halve cake verder was voor ik wat ging voelen.
Als je het van exact de zelfde wiet maakt en op de zelfde manier kun je denk ik wel de eerste keer wat meer nemen.
5 gram voor 2 man (goed bereid) lijkt mij VEEL te veel :duimpje:
Mijn ervaring is dat je met een halve gram of zelfs iets minder pp, van een gemiddelde shopwiet, al flink stoned kunt worden.

#26 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2056 posts

Posted 17 December 2012 - 07:43 AM

heb er deze keer in totaal ongeveer 4 gram in gedaan (3 gram wiet en 1 gram hasj). heb de cake in 12 stukjes gedeeld. 1 iemand had 1 plakje, de andere 1 groot plakje en ik heb 2 plakjes gehad (wat ongeveer overeen kwam met het grote plakje). het kwam meer in de buurt van serieus trippen dan van een beetje stoned zijn, ook inclusief de visuele vervormingen en zo... ik kan verwacht dat ongeveer de halft wel op zou gaan, maar niet dus, heb nog 8 plakken cake over :)

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users