Jump to content

Photo

combinatie celebrex,salazopyrine en omeprazole

• Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 DasBeer

DasBeer

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 64 posts

Posted 05 December 2011 - 02:27 AM

Hey allemaal,
Via een vriendin die reuma heefd en deze medicatie moet slikken heb ik gehoord dat je van deze medicatie combinatie geweldig goedde hallucinaties kan krijgen.
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd aangezien dit toch zware belastende medicaties zijn en in combinatie met mijn epilepsie medicatie komt dit zoieso niet goed.
Persoonlijk geloof ik dit verhaal van haar niet echt want welke arts schrijft hallucinerende medicatie voor?
Alhoewel ze in de aula redelijk weg en vreemd kan zijn.
Mischien dat iemand van jullie wel ervaring heeft hiermee of weet hoe de chemische interactie ineen zit.
Ik weet wel da omeprazole dient voor u maag te beschermen dus zeer wss niets aan het hallucinerende effect bijdraagd.
En volgens het medisch compendium geeft celebrex verwardheid en hallucinaties. Er staat wel niet bij hoe frequent dit voorkomt dus ik ga er vanuit dat dit zeer weinig is.

Alvast bedankt,

DasBeer

#2 leipe wimpie

leipe wimpie

leipe staartjes

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4744 posts

Posted 05 December 2011 - 02:04 PM

Als je leip genoeg bent kan je overal van hallucineren.... Wij hadden een keer voedselvergiftiging in frankrijk en toen kregen we 4 soorten pillen, waaronder iets tegen misselijkheid, daarvan zaten we ook hard te grinniken hoor, tussen de ellende door....

Maar ik zou reuma medicatie verder niet recreatief gaan gebruiken als ikjou was.... Dus gun haar die halucinaties zou ik zeggen :)
Posted Image T h e N a t i v e A l i e n.
- Je suis le nomade qui marche la nuit, et qui attends le jour, et l'oublie. -

#3 DasBeer

DasBeer

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 64 posts

Posted 07 December 2011 - 06:58 PM

zoiets dacht ik ook al en zoals bovenstaand aangaf ben ik niet van plan om dit te proberen.
Wou gewoon effe weten of da wel kon

#4 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 07 December 2011 - 07:17 PM

Persoonlijk geloof ik dit verhaal van haar niet echt want welke arts schrijft hallucinerende medicatie voor?

Er zullen weinig artsen zijn die dat expres doen, maar ze kunnen natuurlijk fouten maken of niet bekend zijn met de bijwerkingen van een specifieke combinatie. Overigens verschillen bijwerkingen natuurlijk ook van persoon tot persoon.
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users