Jump to content

Photo

vriendin + hallucinerende middelen

• Please log in to reply
12 replies to this topic

#1 hazolater

hazolater

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 96 posts

Posted 04 December 2011 - 08:37 PM

Deze topic schrijf ik omdat mijn vriendin graag er een keer bij wou zijn als ik aan het trippen ben, zij blijft zelf nuchter.

Mijn vraag is dan ook of iemand advies en tips heeft en welke drug, ik wil wel graag redelijk aanspreek baar zijn en iets anders als truffels(puur omdat ik hier al ervaring me heb en iets nieuws wil proberen)
Heeft iemad heer tips voor en ervaringen dan zou ik het heel fijn vinden als iemand die met mij deelt!
Met vriendelijk groet,
Hazolater

#2 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9416 posts

Posted 04 December 2011 - 09:06 PM

Even een nazi-comment:

Er bestaat niet zoiets als "hallucinerende middelen" (een middel dat hallucineerd). En effecten als hallucinaties treden ook maar bij zeer weinig middelen of soms bij extreem gevoelige personen of hoge doseringen op.

Wat je bedoelt zijn denk ik psychedelica.

In ieder geval: ik snap niet helemaal wat voor advies je wilt. Je wilt iets weten over een middel dat je kunt gebruiken met een nuchter persoon er bij?
Wat voor eigenschappen denk je dat zo'n middel dan zou moeten hebben?

Je zegt dat je al ervaring hebt met truffels. In dat geval lijkt dit mij een geschikte keus.
Dan kunnen jij en je vriendin zien hoe jij reageerd op truffels met haar er bij.

Wat betrefd "iets nieuws" vind ik het moeilijk om advies over te geven. Er zijn maar weinig middelen die je eenvoudig kunt verkrijgen en wij zo direct zouden kunnen aanraden.
In het geval van "redelijk aanspreek baar zijn" ligt dit natuurlijk ook sterk aan de dosering van het middel etc.

#3 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 04 December 2011 - 09:07 PM

Wil jij ook graag dat je vriendin erbij is als je tript? Ik zou het namelijk afraden. Waarom? Tripper('s) + nuchter persoon zijn op een een totaal ander niveau, dit kan voor allebei de partijen niet leuk zijn. Het klinkt ook redelijk "controlerend" van je vriendin.
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#4 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9416 posts

Posted 04 December 2011 - 09:12 PM

^ mwah, het hebben van een nuchtere tripsitter is voor veel mensen erg normaal hoor.

Misschien is ze ook juist geintereseerd wat hij tijdens een trip dan precies doormaakt en wat er dan precies gebeurd ofzo.

Ik denk dat zij vooral eerst een korte "instructie" zou moeten hebben over wat het zijn van een tripsitter precies inhoudt.

#5 konijn

konijn

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 318 posts

Posted 04 December 2011 - 09:41 PM

Ik heb wel eens truffels gegeten terwijl m'n vriendin er nuchter bij zat en gewoon lekker d'r eigen ding aan het doen was en af en toe eens vroeg hoe m'n trip ging. Echt één van de tofste avonden die ik met haar heb beleefd tot nu toe! Ik had ook echt het idee dat het ook in haar iets positiefs losmaakte. Dat is ook de enige drug waar ik ervaring mee heb in het bijzijn van m'n vriendin in nuchtere toestand dus verder kan ik je geen advies geven.

#6 hazolater

hazolater

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 96 posts

Posted 04 December 2011 - 10:30 PM

In ieder geval: ik snap niet helemaal wat voor advies je wilt. Je wilt iets weten over een middel dat je kunt gebruiken met een nuchter persoon er bij?
Wat voor eigenschappen denk je dat zo'n middel dan zou moeten hebben?

Je zegt dat je al ervaring hebt met truffels. In dat geval lijkt dit mij een geschikte keus.
Dan kunnen jij en je vriendin zien hoe jij reageerd op truffels met haar er bij.

Wat betrefd "iets nieuws" vind ik het moeilijk om advies over te geven. Er zijn maar weinig middelen die je eenvoudig kunt verkrijgen en wij zo direct zouden kunnen aanraden.
In het geval van "redelijk aanspreek baar zijn" ligt dit natuurlijk ook sterk aan de dosering van het middel etc.

Naja truffels lijkt mij ook wel geschikt maar aangezien zij zei dat ik wel iets "nieuws" moest proberen en met doseringen en aanspreekbaarheid snap ik wat je bedoelt, maar bijvoorbeeld van mdma ga ik meer praten dan normaal en dat het voor een nuchteren persoon meestal wel te snappen is, in tegenstelling tot truffels heb ik dingen verteld wat totaal nergens op slaat, ik bedoel dus dat ik nog redelijk can communiceren met haar.

Wil jij ook graag dat je vriendin erbij is als je tript? Ik zou het namelijk afraden. Waarom? Tripper('s) + nuchter persoon zijn op een een totaal ander niveau, dit kan voor allebei de partijen niet leuk zijn. Het klinkt ook redelijk "controlerend" van je vriendin.

Het kan controlerend overkomen maar dat valt op zich wel me, mijn vriendin en ik hadden het er over want zei gebruikt niet veel en ze weet dat ik wel eens dingen gebruik etc, en ze wou er wel eens een keertje bij zijn en ik wil ook graag dat zei er een keertje bij is.

^ mwah, het hebben van een nuchtere tripsitter is voor veel mensen erg normaal hoor.

Misschien is ze ook juist geintereseerd wat hij tijdens een trip dan precies doormaakt en wat er dan precies gebeurd ofzo.

Ik denk dat zij vooral eerst een korte "instructie" zou moeten hebben over wat het zijn van een tripsitter precies inhoudt.

Dat is het ook zei is zelf "bang" voor de effecten vandaar dat ze er een keer bij wil zijn.

#7 Neurofruit

Neurofruit

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 115 posts

Posted 04 December 2011 - 11:10 PM

Goed advies.

Hoeft niet per se controlerend te zijn. Misschien is de vriendin geïnteresseerd, en kan het indirect meebeleven van de trip bijdragen aan haar toenadering tot de waardevolle wereld van psychedelica. Een verschillend niveau hoeft m.i. ook geen obstakel te zijn, maar je hebt wel gelijk dat mensen dit als negatief kunnen ervaren.

Zo lijkt uit de op opgemaakt te kunnen worden dat ts niet heel veel ervaring heeft met psychedelica. Dan ben je mogelijk gevoeliger voor zulke invloeden. En met hiernaast het gebrek aan ervaring bij de vriendin van ts, wil ik ts wel op het hart drukken om te zorgen voor een goede voorbereiding.

Ben je ervan bewust dat de ervaring met een nuchter persoon, je vriendin met wie je een heel specifieke band hebt, een heel andere trip op kan leveren dan je gewend bent. En neem de tijd om je vriendin te vertellen over wat zij kan verwachten, en waar je wilt dat ze rekening mee houdt. Dat je soms bijvoorbeeld erg in jezelf gekeerd kunt zijn, of niet wilt hebben dat de tv aan staat.

Je hebt hierin wat mij betreft ook een verantwoordelijke functie. Psychedelica kunnen een aanwinst zijn voor eenieder, dus het is nu aan jou om de eerste kennismaking van jouw vriendin positief te laten verlopen, en haar niet te af te schrikken.

Het concept van de tripsitter gaat uit van een specifieke rolverdeling, waarin de tripper als het ware onder toezicht (en dus verantwoordelijkheid) van de tripsitter komt te staan. Ik weet niet of dit voor beiden een goede uitgangspositie is. De vriendin van ts heeft immers niet echt ervaring met trippen.

Ik denk dat het goed is voor ts om tijdens de trip sociaal en communicatief bezig te blijven met je vriendin. Op die manier krijgt zij een beetje een beeld van wat zo'n ervaring behelst. Daarnaast zorgt dit soort mentale activiteiten er wat mij betreft voor dat je een zekere helderheid bewaart, wat me voor zowel voor jou (ts) als voor je vriendin prettig lijkt.

#8 hazolater

hazolater

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 96 posts

Posted 04 December 2011 - 11:21 PM

Bedankt voor de informatie, ik ben toch van gedachte veranderd en denk dat ik het bij truffels houd ook al wil zei dat ik iets nieuws probeer, omdat ik er al ervaring me heb en makkelijk aan te komen zijn.
Verder nog tips voor de setting?

#9 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9416 posts

Posted 04 December 2011 - 11:28 PM

Het concept van de tripsitter gaat uit van een specifieke rolverdeling, waarin de tripper als het ware onder toezicht (en dus verantwoordelijkheid) van de tripsitter komt te staan. Ik weet niet of dit voor beiden een goede uitgangspositie is. De vriendin van ts heeft immers niet echt ervaring met trippen.

Dat hoeft niet. Een tripsitter kan ook een nuchtere metgezel zijn en enige houvast geven tijdens een trip.

Het hoeft niet noodzakelijk te zijn dat de sitter ervaring heeft met psychedelica, maar enig idee wat er kan gebeuren en hoe te reageren als de ervaring eventueel heftig wordt lijkt me sowieso handig voor haar om te weten.

#10 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 05 December 2011 - 08:57 AM

Ik heb ooit 1x getript toen mijn vrouw nuchter was en dat was enorm kut, ze was de hele tijd ongerust enzo, dus ze doet of maar mee of ik ga wel met iemand anders ergens heen trippen.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#11 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 05 December 2011 - 06:37 PM

Naja truffels lijkt mij ook wel geschikt maar aangezien zij zei dat ik wel iets "nieuws" moest proberen

pardon? lijkt mij dat ze daar weinig over te zeggen heeft, toch...?

Ik heb ooit 1x getript toen mijn vrouw nuchter was en dat was enorm kut, ze was de hele tijd ongerust enzo, dus ze doet of maar mee of ik ga wel met iemand anders ergens heen trippen.

dit kun je makkelijk oplossen door duidelijk van te voren aan te geven dat je soms vage dingen zult zeggen en dat je soms wat afwezig zult zijn en er verrot uit zult zien, maar dat ze zolang jij er niets over zegt zij normaal moet doen en niet ongerust moet zijn... dit doe ik iig en het werkt prima, als ik een naar momentje heb, geef ik het zelf wel aan, tot die tijd is er niets aan het handje...
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#12 hazolater

hazolater

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 96 posts

Posted 05 December 2011 - 09:22 PM

Naja truffels lijkt mij ook wel geschikt maar aangezien zij zei dat ik wel iets "nieuws" moest proberen

pardon? lijkt mij dat ze daar weinig over te zeggen heeft, toch...?

Naja aangezien ik zelf geinteresseerd er in ben en iets nieuws wou proberen vind ik het niet erg, naja ze zei ook niet daadwerkelijk "moest" verkeerd opgeschreven,

#13 DasBeer

DasBeer

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 64 posts

Posted 08 December 2011 - 12:29 AM

Ik heb zelf al redelijk veel ervaring met trippen met een nuchter persoon erbij.
De mensen die nuchter zijn en zelf geen psychedelica ervaring hebben zijn meestal enorm ongerust en dat beinvloed je echt wel nadelig.
De beste trips zijn deze die ik heb meegemaakt met een van mijn beste maten die zelf zeer veel ervaring had.
Hij wist exact hoe ik me voelde, zette de juiste relaxte muziek op, het juiste lichtje (hij heefd zo'n lamp dat van kleur veranderd) en werd niet ambetant als ik verandering wou.
De ideale tripsitter dus.
Conclusie is dat trippen met een nuchter persoon dus niet altijd nadelig moet zijn maar doe het wel de eerste keer met een psychedelica dat je goed kent.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users