Jump to content

Photo

MPA, Methiopropaminerc-stim

• Please log in to reply
11 replies to this topic

#1 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 03 November 2011 - 06:51 PM

https://www.erowid.o...propamine.shtml
https://secure.wikim...Methiopropamine
http://www.bluelight...-2-amine-Thread

Meningen/ervaringen?
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#2 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2398 posts

Posted 03 November 2011 - 10:15 PM

Geen ervaring mee en gezien de gelijkenis met Meth laat ik dat, vanwege potentiele neurotoxiciteit, maar even zo. Ik meen me te herinneren ooit gelezen te hebben dat het best wat vasoconstrictie veroorzaakte.

#3 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 04 November 2011 - 11:04 AM

meth: neurotoxisch? Link? Weet van nix, ben ik te traag?

Ik dacht dat het een safe middel was mits juist gebruikt.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#4 ErnstJünger

ErnstJünger

Highbrow Opera Elite

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 658 posts

Posted 06 November 2011 - 10:13 PM

Dit klinkt naar een zeldzame nieuwe RC die me zou kunnen boeien na de eindeloze pleïade aan buphedrone, flephedrone, :blah:

#5 The_Imagizer

The_Imagizer

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 308 posts

Posted 07 November 2011 - 04:54 PM

Interessant, ik zie op erowid doses staan voor vaporizen. In een lampje verhitten en de dampen opzuigen zou moeten gaan dus? Al zal ik het wel eerst eens snuiven om te zien wat het geeft, vermoed ik.

#6 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6342 posts

Posted 07 November 2011 - 07:29 PM

Mijn grootste bezwaar bij dit middel is niet zo zeer het feit dat het zoveel op meth lijkt en daarom een vergelijkbare neurotoxiciteit zo kunnen veroorzaken. Ik zo denk ik zelfs durven beweren dat het helemaal niet zoveel op meth lijkt..

Ik zo vooral sceptisch zijn voor de thiophene ring, want via CYP450 enzymen kan deze ring worden geactiveerd tot de S-oxide, met alle toxicologische gevolgen van dien. Het grootste deel zal worden opgevangen door glutathione, maar je weet maar nooit, zeker als je dit middel vaker neemt, zullen je glutathione voorraden van zelf uitputten..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#7 Tryptamine

Tryptamine

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 39 posts

Posted 08 November 2011 - 06:58 PM

Dit spul heb ik wel eens geprobeerd en ik vond er zeer weinig aan.
Het geeft een zeer mild effect zelfs met dosissen van 200 a 300 mg.
Vaporizen zou een beter effect geven volgens sommige reports maar omdat roken mij tegenstaat heb ik dat maar niet geprobeerd.

"Waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka" - Pac Man

#8 The_Imagizer

The_Imagizer

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 308 posts

Posted 12 November 2011 - 04:59 PM

Ongeveer een uurtje geleden ~50mg gesnoven, en ik moet zeggen dat het wel intenser werkt dan verwacht. Ik vergelijk het met straatpep, en zo mild vind ik het dan toch niet. lichte last van kaakspanning, wat ik (wss door tolerantie/frequent gebruik) met pep nooit meer voor heb. Verder wel aangenaam, en het leent zich goed tot productief werken. Voor slechts ~50mg te zijn blijft het wel lang doorpikken in m'n neus, gelukkig doet het niet te veel pijn.

Al bij al, eerste indrukken zijn zeker niet slecht :)

#9 Tryptamine

Tryptamine

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 39 posts

Posted 12 November 2011 - 05:57 PM

Niet helemaal onbelangrijk om te vermelden is dat de dosissen waar ik het over had oraal waren genomen en niet gesnoven. Met gesnoven dosissen heb ik geen ervaring.

"Waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka" - Pac Man

#10 ErnstJünger

ErnstJünger

Highbrow Opera Elite

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 658 posts

Posted 13 November 2011 - 12:40 PM

Gisteren voor het eerst de MPA getest. 35mg nasaal.
En idd potenter dan verwacht (afgaande op sommige posts op Bluelight ed die het maar zusenzo vonden).
Hoofdzakelijk 'algemene' stimulant, zonder de lichamelijke spanning van straat-pep maar ook zonder de lichte empathogene ondertoon van dex.
Een ideaal middel op een lange taak op te verrichten (in mijn geval gisteren naar theater gaan na een nachtje LSD-brakheid), mazr itt tot gewone pep ongeschikt op om te sporten. Na wat fietsen was mijn hartslag merkelijk verhoogd. Al kan dat ook aan het irritante toneelstuk gelegen hebben. Eerste keer dat ik tijdens een voorstelling rechtveer en me linea recta naar de uitgang begeef. :beuk:

Al bij al een interessante stimulant, te prefereren boven dex in sommige situaties omdat hij maar 6u duurt.
Heb desalniettemin na zo'n schrale 35mg toch een valium moeten nemen om tot rust te komen. Maar zoals gezegd, dat kan evenzeer aan het irritantste der irritante toneelstukken gelegen hebben.

Btw: had er een serieuze lulkick op :blah:

Volgende keer wil ik 'em verdampen.

#11 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2056 posts

Posted 13 November 2011 - 11:22 PM

^hoe is de comedown van deze stof? neiging tot redosen in vergelijking met speed?
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#12 ErnstJünger

ErnstJünger

Highbrow Opera Elite

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 658 posts

Posted 15 November 2011 - 02:44 PM

Eén keer weegt al te licht om conclusies uit te treffen, maar nee, itt bij andere stimulanten had ik niet de neiging te willen redosen.
Al kan dit ook eenmalig geweest zijn.
Aan redosen-noodzakelijkheid ben ik nl. vrij gevoelig...

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users