Jump to content

Photo

Tabaks vloeistofnasaal nicotineren

• Please log in to reply
28 replies to this topic

#21 macaco

macaco

Pinguin mascotte

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1046 posts

Posted 04 December 2011 - 07:54 PM

Ook is het prettig om la purga (met ayahuasca) goed opgang te brengen, mocht dat nodig zijn.

La purga? Wat bedoel je daarmee...

Heb zelf nu ook weer een bekertje vloeistof staan. Die moet nog even 2 á 3 dagen trekken, maar ik ben toch nog wel even voorzichtig ermee.

#22 Ayahuasquero

Ayahuasquero

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 444 posts

Posted 05 December 2011 - 06:17 PM

Ik bedoel daar mee het overgeef gedeelte bij een ayahuasca sessie.
They don't like my lifestyle..

#23 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 05 December 2011 - 11:11 PM

^Dat had ik eerst ook ja. Nu niet meer, maar meer het gevoel dat ik wat helderder ben.

Da's niet zo gek. Nicotine is een upper.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#24 macaco

macaco

Pinguin mascotte

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1046 posts

Posted 06 December 2011 - 02:58 PM

^^ Maar niet direct voor de hand liggend, want nicotine wordt onder de delirianten geschaard. (zie DHPedia)

#25 killerfish

killerfish

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 327 posts

Posted 06 December 2011 - 07:58 PM

Da's niet zo gek. Nicotine is een upper.

Oke, maar is het effect van gesnoven tabak nou vergelijkbaar met gerookte tabak of niet?

#26 macaco

macaco

Pinguin mascotte

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1046 posts

Posted 08 December 2011 - 03:13 PM

^ Dat gevoel wat je hebt als je lang niet gerookt heb en de eerste trek neemt, komt een beetje in de richting van het effect dat je krijgt na een goede dosis snuiven: Je krijgt het warm, gaat tranen en voelt een brandend gevoel boven in je neus. Daarop volgt een soort van opheldering, soms zie je dingen heel direct - andere keren valt een mentale of emotionele laag van je af.

Gisteren geprobeerd met bicarbonaat in de mond houden. Kleine hoeveelheid vloeistof genomen ivm risico, maar er was geen merkbaar effect.

#27 killerfish

killerfish

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 327 posts

Posted 08 December 2011 - 05:40 PM

^oke... klinkt wel als de moeite waard om het een keer te proberen. Heeft het ook effect als je normaal gesproken al rookt? Dit omdat als je een tijdje rookt je het effect van de (gerookte) tabak niet echt meer merkt.

En je hebt ook kant-en-klare snuiftabak, wat dus geen vloeistof is maar poeder... Werkt dit net zo effectief?

Edit: En nog een vraag... Begrijp ik het goed dat als je zelf die vloeistof maakt, die op een gegeven moment verzadigd is en je dus niet echt het risico loopt in 1 keer teveel nicotine binnen te krijgen mocht je ineens een hele sterke batch bladeren hebben oid?

#28 macaco

macaco

Pinguin mascotte

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1046 posts

Posted 09 December 2011 - 03:54 PM

^^ ik denk dat je beter niet kunt roken van te voren.

Snuiftabak heb je in verschillende soorten. Nu-nu is de zuid-amerikaanse variant.

Als je vloeistof maakt is het risico dat je het spul op de 1 of andere manier doorslikt. Dat moet je voorkomen. Verder kun je een verzadigde oplossing prima opsnuiven, maar begin met een eetlepel vloeistof en probeer het eerst een paar keer uit.

Met 2 eetlepels verzadigde vloeistof en daarin een kleine hoeveelheid bicarbonaat, kan ik het effect ook sublinguaal voelen.

#29 macaco

macaco

Pinguin mascotte

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1046 posts

Posted 10 December 2011 - 08:37 PM

Met 2 eetlepels verzadigde vloeistof en daarin een kleine hoeveelheid bicarbonaat, kan ik het effect ook sublinguaal voelen.

Als je van roken wilt afkicken kan deze methode enig nut hebben. Momenteel zie ik er verder niks in. Interessant experiment maar zover ik nu kan zien een doodlopende weg.

Snuiven blijft de ideale manier om vloeistof in te nemen.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users