Jump to content

Photo

Pentedrone

• Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,039 posts

Posted 20 September 2011 - 06:07 PM

Iemand enig idee wat dit is voor stofje?

#2 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3,479 posts

Posted 20 September 2011 - 06:24 PM

Pentedrone, ZZ-1 als "hippe" RC naam, is methcathinone met een langere alkyl groep op de alpha carbon. Of Pentylone zonder de 3,4-methylenedioxy ring... net hoe je het wil zien.

IUPAC: (RS)-2-(methylamino)-1-phenyl-pentan-1-one
Posted Image

Geen ervaring mee, maar lijkt me dat je typische cathinone effecten kunt verwachten.
Verbing weirds language.

#3 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2,056 posts

Posted 21 September 2011 - 12:06 AM

super relaxte high en vervelende comedown... iig wel voor mij :(
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#4 Dukun

Dukun

Spiritueel wereldwonder

• Members
  • PipPipPip
  • 319 posts

Posted 08 June 2012 - 04:33 PM

Zijn er ondertussen al wat meer mensen bekend hiermee? Weet iemand misschien de juiste dosis voor dit stofje en hoelang het duurt voordat je weer redelijk kan slapen?

Edit: Van het weekend even getest en ik ben erg enthousiast over deze stof. Ik had zon 50 mg verspreid over de avond gebruikt(nasaal) Effect was opwekkend genoeg en tegellijkertijd niet over de top. Ik vind dit echt zoveeel fijner als amphetamine, waar je echt dat gevoel van strak staan zo goed voelt . Ik heb totaal geen coming down ervaren wat ik bij amphetamine wel altijd heb en na het slapen voel ik me prima :D

"Knowing the Truth Is to Experience Existence as it Is."

There can be no political revolution, no social revolution, no economic revolution. The only revolution is that of the spirit; it is individual. And if millions of individuals change, then the society will change as a consequence, not vice versa. You cannot change the society first and hope that individuals will change later on.

#5 SuperFunker

SuperFunker

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 634 posts

Posted 28 February 2013 - 11:25 AM

Topicnaam misschien aanpassen naar Pentedrone.

Edited by Poelster, 28 February 2013 - 12:04 PM.
Done

#6 schepperschop

schepperschop

Threshold Activity

• Banned
  • Pip
  • 38 posts

Posted 03 November 2015 - 03:47 PM

BAM! en je bent 8 uur super wakker en alert. Vind iemand anders dit molecuul ook zo op meth lijken.

#7 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,340 posts

Posted 03 November 2015 - 03:52 PM

Bedoel je qua chemische structuur of bedoel je in effect?

Qua structuur structuur zijn ze inderdaad gerelateerd, met een alpha-methyl voor methylamfetamine and alpha-propyl + beta-keton voor pentaedrone.

Maar dat betekend niet dat ze ook een vergelijkbare uitwerking hebben.

Ik zou eerder de vergelijking zoeken met mephedrone.

Welke doseringen praat je over? En heb je het gesnoven of oraal genomen?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#8 schepperschop

schepperschop

Threshold Activity

• Banned
  • Pip
  • 38 posts

Posted 03 November 2015 - 07:43 PM

Ik heb horen zeggen dat mephedrone meer op MDMA lijkt maar heb het zelf nog nooit gebruikt dus ik kan zelf geen vergelijking maken. Daarnaast heb ik het gevoel dat met pentedrone een snuifje genoeg is voor de hele dag hoewel een mephedrone gebruiker ongeveer een halve gram of een hele gram zal gebruiken tijdens een sessie.

Deze stof heb ik gesnoven ik kan niet zeggen met zekerheid in welke doseringen maar ik denk aan 15-30 milligram per lijntje en een paar lijntjes per dag, hoewel een eigenlijk genoeg is. 

#9 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,065 posts

Posted 07 April 2018 - 11:28 PM

Pentedrone nu een tweetal keer getest. Starten met minidosering van rond 1mg, nasaal. Hierna verder uitgebouwd. Persoonlijk vind ik de vaak genoemde overeenkomsten met MDPV terecht. Korte rush, redosen: ja, graag, vaak. Dosering is ongeveer zelfde ook.

Toch zijn er verschillen: meer helder dan MDPV en werking is wel echt korter, zeker de comedown. Dag erna, beetje crash maar niet superhard imho.

Dus als novelty upper: weinig nieuws op zich. Empathogeen: ook niets wat in de buurt komt bij andere stoffen.

Als alternatief voor MDPV: tnt komt dit toch best wel in de richting. Verschil is dat je net wat minder totally koekie bent, helderder. In mijn optiek wel een pre, ik ben met mdpv niet veel waard meer erna.

Al bij al: leuk ook dit eens getest te hebben. Is het een aanwinst op wat er al is: ik vind van niet. Waren het 2 leuke avonden: dat dan weer wel :) Niet iets wat ik echt de moeite vind om nog echt vaker te gaan doen verder.

O en ik nam nasaal: ong 3x65 mg.... en die 3 doses weer over een +/- 8 bumpjes verdeeld telkens. Over een periode van een uur of 4 a 5. Ik ben zelf redelijk ervaren met uppers op zich, geen tolerantie (van de laatste 2 weken).

Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users