Jump to content

Photo

Etizolamnieuwe legale benzo

• Please log in to reply
64 replies to this topic

#21 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 15 October 2011 - 01:35 PM

Mis als in de zin opleiding/baan/stage kwijt, en zelf de instelling hebben dat dat niet echt belangrijk is.
Nu zijn er zat mensen die hun opleiding niet hebben afgemaakt, en dolgelukkig zijn met hun huidige dagbesteding, maar als je later besluit dat een bepaald papiertje wel nodig is om te gaan doen wat je leuk vind dan kan het jaren duren voordat je je leven weer in de goede richting hebt.

Maar structureel benzo's gebruiken is ook niet echt handig.
Verbing weirds language.

#22 Guest_Mindgamer_*

Guest_Mindgamer_*
  • Guests

Posted 15 October 2011 - 01:45 PM

Nee. Ik had dat dus nodig om enigszinds te kunnen functioneren in de klas, en op stage...Ik heb mezelf een goed hard aangekeken, en gekeken naar welke verlangens en dromen ik het liefst na wil jagen. Dat heb ik gedaan, met alle gevolgen van dien clappus

#23 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 15 October 2011 - 03:41 PM

Wil ook niet je moeder gaan spelen hoor :duimpje:

btw, info toegevoegd op wiki:
http://www.dhpforum....ische_benzo.27s
Verbing weirds language.

#24 The_Imagizer

The_Imagizer

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 308 posts

Posted 21 October 2011 - 02:34 PM

Bon, om maar even mijn bevindingen mee te delen: 2mg is een perfecte inslaper, zelfs na het gebruik van uppers. 4mg is best recreatief, al ben ik niet zo'n benzo-liefhebber.
En doe alsjeblieft niet als mindgamer, zo'n toestanden doen me bijna snappen dat al die shit gereguleerd is 'om de mensen tegen zichzelf te beschermen'.

#25 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 08 June 2012 - 09:09 PM

Ik zie vaak de vergelijking met Alprazolam (xanax) vaak opduiken, mijn old time favorite. Is het volgens mensen met ervaring met beide hier te vergelijken?

Ik zoek eigenlijk iets met een korte harde punch die je hypnotisch in slaap legt. Zolpiclone is fijn maar die metaalsmaak niet echt optimaal. Op diazepam blijf ik vaak nog wakker en de volgende dag toch suf. Ik hoop dat etizolam een waardige alprozam vervanger kan zijn. Anyway ik kan het binnekort zelf vertellen maar was alvast benieuwd naar jullie mening!

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

#26 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 16 June 2012 - 08:18 PM

Kan ondertussen wel bevestigen dat op basis van 1 ervaring dat 1.5 mg etizolam niet onderdoet voor 1mg xanax. Daar lijkt het ook meteen het meest op. Ik vind etizolam wellicht nog meer recreatief dan andere benzos en derivaten. Goede euphorie, toch wel een stijle rush en daarna nog een afterkick. Voor te slapen minder geschikt maar lijkt me ideaal om te ontspannen na stimulaten.

"Prove me wrong..."

#27 hN3

hN3

Certainly Active

• Admin
  • PipPip
  • 192 posts

Posted 17 June 2012 - 10:14 AM

het is lekker chillen op de etizolam ... maar geen knockout pil nee .... s'ochtends voordat ik de hectische stad inging om boodschappen te doen 0.5 mg genomen en ik was overal laaiiidddd bacckkkkkkkk :) maar ook gewoon helder

dit spul is wel moeilijk bitter! 0.25 mg proef je al duidelijk, ook al mix je het in een sapje, wat op zich wel goed is, ivm overdosering ...

maargoed, ik denk dat als je aan zware insomnia lijdt, je niet veel aan Etizolam hebt ..
Ronald Reagan
"I now have absolute proof that smoking even one marijuana cigarette is equal in brain damage to being on Bikini Island during an H-bomb blast."

#28 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 17 June 2012 - 01:53 PM

Inderdaad, voor insomnia is deze ongeschikt. Daarvoor raad ik echt zolpiclone aan, en dan de actieve enantiomeer eszolpiclone omdat die nauwelijks die vieze metaal smaak als bijwerking heeft.

Ik kan me trouwens voortstellen dan 0.25 - 0.5 mg etizolam voor mensen met angst voor presentaties wel kan helpen. Ik heb er tijdens nederland-duitsland veel aan gehad btw.

"Prove me wrong..."

#29 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 17 June 2012 - 03:02 PM

Ik heb er tijdens nederland-duitsland veel aan gehad btw.

wtf?!
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#30 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 17 June 2012 - 03:34 PM

[grapje]Ik heb er tijdens nederland-duitsland veel aan gehad btw.[/grapje]

"Prove me wrong..."

#31 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 17 June 2012 - 05:38 PM

:laugh:

sarcasme wordt vaak slecht begrepen op internet, en helemaal op DHP. maar laat je dat niet weerhouden :)
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#32 ladida

ladida

Unmistakably Apparent

• Donateurs '18
  • PipPipPip
  • 270 posts

Posted 07 January 2013 - 11:47 AM

dit spul is wel moeilijk bitter! 0.25 mg proef je al duidelijk, ook al mix je het in een sapje, wat op zich wel goed is, ivm overdosering ...

...of om kwaadaardige snuiters in de soos niet de kans te geven een vrouwmens te drogeren en verkrachten. Etizolam geeft blijkens de ervaring van Mindgamer retrograde amnesie, wat date-rape mogelijk maakt als het ongemerkt gevoerd kan worden.
Het zou me daarom niet bevreemden als er onderweg naar de eindafnemer een 'bitterant' toegevoegd is zodat het niet onopgemerkt opgedronken kan worden. Ooit viel me de bitterheid van xanaxpoeder al op, stel je voor dat een dergelijke stof met (sub-)milligramdoses nergens naar smaakt. In de handen van een verkrachter of moordenaar zou het een nachtmerrie zijn. Met oud en nieuw zijn er nog wat Belgen gedrogeerd met iets als Rohypnol, ik bedoel maar. Ook zou een onachtzaam consument zijn vinger kunnen aflikken terwijl er wat poeder aan plakt.
You can trust me, I'm dutch.

#33 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 07 January 2013 - 04:47 PM

Link naar Rohypnol?

Date rape drugs is best een myth. Vaak gaat het toch om mensen die teveel alcohol drinken, zelf drugs nemen en niet de verantwoordelijkheid willen nemen dat ze drugs doen dus maar zeggen dat iemand wat in hun drankje gedaan moet hebben, of spijt hebben van seks etc.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18057174?ordinalpos=1&itool=EntrezSystem2.PEntrez.Pubmed.Pubmed_ResultsPanel.Pubmed_SingleItemSupl.Pubmed_Discovery_RA&linkpos=2&log$=relatedarticles&logdbfrom=pubmed
http://www.scienceda...71020113144.htm
Artikel in wikipedia staan veel getallen vermeld met sources naar de studie:
https://en.wikipedia.../Date_rape_drug

One study of 1,179 urine specimens from victims of suspected DFSAs (drug facilitated sexual assault) in 49 American states found six (0.5%) positive for Rohypnol, 97 (8%) positive for other benzodiazepines, 451 (38%) positive for alcohol and 468 (40%) negative for any of the drugs searched for. A similar study of 2,003 urine samples of victims of suspected DFSAs found less than 2% tested positive for Rohypnol or GHB.[5] A three-year study in the UK found two percent of 1,014 rape victims had sedatives detected in their urine 12 hours after the assault.[6][7] A 2009 Australian study found that of 97 instances of patients admitted to hospital believing their drinks might have been spiked, tests were able to detect drugs in none.[8]

http://www.dailymail.co.uk/news/article-436592/Drug-rape-myth-exposed-study-reveals-binge-drinking-blame.html

En een moordenaar of verkrachter tegenkomen die het op jouw heeft voorzien lijkt me zowieso niet positief, iemand kan je ook vermoorden of misbruiken zonder zoiets. Dat gebeurt ook meestal. En veruit de meeste verkrachtingen gebeuren door een bekende van het slachtoffer: http://www.rainn.org...sault-offenders

• Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#34 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 18 January 2013 - 12:53 AM

Bon, om maar even mijn bevindingen mee te delen: 2mg is een perfecte inslaper, zelfs na het gebruik van uppers. 4mg is best recreatief, al ben ik niet zo'n benzo-liefhebber.

2 mg vind ik persoonlijk te zwak om als inslaper te gebruiken. Het is zeker overduidelijk actief, maar op deze dosis totaal geen moeite om wakker te blijven.

En in de topic titel staat 'nieuwe legale benzo'. Dat het niet nieuw is hadden we al besproken, maar hoe zit het met het legale gedeelte? Wordt deze atypische benzo niet op dezelfde lijnen getrokken als alle andere benzo's??

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#35 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 18 January 2013 - 05:31 PM

Het is dan ook een overduidelijke anxiolytic benzo, en zeker geen hypnotic. :duimpje:

"Prove me wrong..."

#36 jacob

jacob

Certainly Active

• Banned
  • PipPip
  • 88 posts

Posted 18 January 2013 - 09:42 PM

Ik merkte er niks van ik had ze bij een smartshop gekocht.

#37 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1066 posts

Posted 11 February 2013 - 11:43 PM

leuke stof dat etizolam. Downers zijn eigenlijk nooit recreatief voor mij maar dit is echt een prima inslapert..... 2mg doet me zo goed als nix maar een dosis van 6mg is echt een hele fijne inslaper. ook prima wakker worden dankzij de korte halfwaardetijd, ook voordelig. Bij mij absoluut een leuke nieuwe in mijn repertoire in ieder geval!Beter dan valium, zeker beter dan xanax, daar heb ik nix mee. Werkt opvallend goed na stimulanten bovendien!
.../REKLAMEMODUS :)
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#38 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1066 posts

Posted 11 February 2013 - 11:48 PM

oja... Alcohol geeft het effect best wel een flinke boost, so be careful! Ervaring leert vooral de white russian :)
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#39 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 13 February 2013 - 02:16 PM

Ik ben ook positief verrast door etiozolam. 6 mg is wel nogal een bak zeg maar. Wellicht dat in die dosering het hypnotische effect echt goed te merken is. Ik ga zelden hoger dan twee en dat is niet echt slaapverwekkend.

"Prove me wrong..."

#40 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 15 February 2013 - 01:36 AM

Mc Namen Hen:
Benzo tolerantie / niet zuiver of kloppen die doseringen van wikipedia niet helemaal?

https://en.wikipedia...Etizolam#Dosage

For anxiety: 1–2 mg two times per day (maximum 4 mg per day)
For insomnia: 2–4 mg before bedtime
A 1 mg dose of etizolam is approximately equivalent to that of 10 mg of diazepam

10-20 mg valium lijkt me behoorlijk veel voor angst.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users