Etizolamnieuwe legale benzo
Posted 08 September 2011 - 09:56 PM
Posted 08 September 2011 - 10:56 PM
Deze stof is volgens mij al heel wat jaren op de markt.
Bij het kijken naar de dosering en halflife (die volgens mij relatief kort is) geeft dit misschien een indicatie over het effect.
Vergelijk dit eens met de andere benzo's op dhpedia.
Posted 11 September 2011 - 09:35 AM
Wat betreft het effect van etizolam, persoonlijk ben ik er niet erg van onder de indruk. Ik prefereer diazepam al boven etizolam.
Posted 12 September 2011 - 09:33 AM
Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.
Posted 14 September 2011 - 08:03 PM
Posted 16 September 2011 - 01:01 AM
Posted 18 September 2011 - 08:24 PM

Posted 24 September 2011 - 12:58 AM
Posted 24 September 2011 - 11:55 AM
https://www.dhpforum...747#entry102747
Posted 01 October 2011 - 04:17 PM

Posted 08 October 2011 - 01:01 PM

Posted 10 October 2011 - 05:03 PM
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Guest_Mindgamer_*
Posted 11 October 2011 - 09:17 AM
Oh ja, en mijn korte termijn geheugen is wat achteruit gegaan...En dat terwijl ik maar 20mg had gebruikt binnen een paar dagen tijd.
Posted 12 October 2011 - 03:45 PM
Opzich is het best lekker spul. Het werkt bij mij als een perfecte inslaper en anti-angst middel, terwijl ik er niet echt suf bij loop. Toch vind ik het weinig recreatieve waarde hebben. Geef mij maar rohypnol, kratom, tramadol, enz.
Ik vond het ook tegenvallen. Niet wat ik ervan verwacht had.
Oh ja, en mijn korte termijn geheugen is wat achteruit gegaan...En dat terwijl ik maar 20mg had gebruikt binnen een paar dagen tijd.
Dat vind ik niet zo raar hoor, 20 mg op een paar dagen tijd is toch al redelijk wat!

Guest_Mindgamer_*
Posted 13 October 2011 - 02:35 PM
Zes dagen terug gebruikt, en weet nu pas weer een beetje wat die dag gebeurd is: ik bleef van die mini blauwe pilletjes slikken onderweg naar mijn stage toe. Een lange weg wat ik op de fiets aflegde. Ik merkte er geen fuck van. Toen had ik een belangrijk gesprek over mijn functioneren. Daar kan ik me dus geen fuck van herinneren. Nou ja, er kwamen vandaag wat steekwoorden naar boven. Iets over dat ik bijzonder werd gevonden, dat ik veel wist, dat ik gerichte vragen moest stellen omdat communicatie niet altijd even lekker verloopt, en mijn empathie was niet altijd even goed.
In ieder geval. Gister was ik dus op stage. En geen boze mensen gelukkig. Wel bezorgde mensen. Mijn cliënten en collega's zeiden dat ik door hun heen keek, dat mijn ogen wijd open stonden, dat ik heel erg afwezig was, dat ik bleek was, ik klaagde over duizeligheid, dat ik heel moe overkwam en dat het absoluut niet verantwoordelijk was om mij eigenlijk nog op het werk te laten. Toch hadden ze dat gedaan, ook omdat ik bijna klaar was met stage. Dit mocht niet nog een keer gebeuren, want stuurden ze mij gewoon naar huis xD En mag ik die dag inhalen.
Psycho shit

Posted 13 October 2011 - 05:56 PM
Toch hadden ze dat gedaan, ook omdat ik bijna klaar was met stage. Dit mocht niet nog een keer gebeuren, want stuurden ze mij gewoon naar huis xD En mag ik die dag inhalen.
Als ik te drugged out om te functioneren zou zijn op m'n werk zou ik blij zijn als ik überhaupt nog terug mocht komen.
Meh... ik snap dat niet iedereen hetzelfde in het leven staat/hetzelfde in elkaar zit/dezelfde problemen heeft, maar als ik je post lees zou ik toch zeggen: neem wat meer verantwoordelijkheid. Goede opleiding, stageplek of werk zijn dingen waar je momenteel toch best wel blij om mag zijn als je dat hebt. En als het mis gaat kan het echt jaren duren voor je weer een beetje op gang bent.
Posted 13 October 2011 - 06:12 PM
Posted 13 October 2011 - 09:30 PM
Guest_Mindgamer_*
Posted 14 October 2011 - 09:47 AM
Guest_Mindgamer_*
Posted 15 October 2011 - 04:28 AM
Mis in de zin van een verslaving?En als het mis gaat kan het echt jaren duren voor je weer een beetje op gang bent.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users