Jump to content

Photo

Etizolamnieuwe legale benzo

• Please log in to reply
64 replies to this topic

#1 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 08 September 2011 - 09:56 PM

Iemand al ervaring met deze benzo? Is het wat? De prijzen zijn wel duur. Ik denk dat ik toch bij phenazepam and clonazepam blijf voorlopig..

#2 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9430 posts

Posted 08 September 2011 - 10:56 PM

Hoe is etizolam nieuw?

Deze stof is volgens mij al heel wat jaren op de markt.

Bij het kijken naar de dosering en halflife (die volgens mij relatief kort is) geeft dit misschien een indicatie over het effect.
Vergelijk dit eens met de andere benzo's op dhpedia.

#3 Sublimo

Sublimo

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 243 posts

Posted 11 September 2011 - 09:35 AM

Serieus? Ik had er nog nooit van gehoord tot voor kort, hoe lang bestaat het al?

Wat betreft het effect van etizolam, persoonlijk ben ik er niet erg van onder de indruk. Ik prefereer diazepam al boven etizolam.

#4 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 12 September 2011 - 09:33 AM

bestaat al lang, ik heb het jaren geleden gehad en kwam in strips, vond er nix aan.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#5 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 14 September 2011 - 08:03 PM

Oh, ok...Dan hoef ik het ook niet..bedankt

#6 Sublimo

Sublimo

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 243 posts

Posted 16 September 2011 - 01:01 AM

Misschien werkt het wel beter bij jou, omdat wij het niks vinden hoeft het niet ook daadwerkelijk niks te zijn, wil je dat niet voor jezelf ervaren?

#7 ladida

ladida

Unmistakably Apparent

• Donateurs '18
  • PipPipPip
  • 270 posts

Posted 18 September 2011 - 08:24 PM

^ heyhey, niet stimuleren he? geniet van dit unieke moment dat er iets is dat ss nog niet geprobeerd heeft en zelfs niet van plan is te proberen. Ik zie water branden! :)
You can trust me, I'm dutch.

#8 Sublimo

Sublimo

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 243 posts

Posted 24 September 2011 - 12:58 AM

Ik zit hier nog te kort om het unieke aan dit moment te herkennen, ken ss daar niet goed genoeg voor.

#9 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 24 September 2011 - 11:55 AM

De opmerking sloeg op de "Done & To Do" lijst van Static Search:

https://www.dhpforum...747#entry102747
Verbing weirds language.

#10 Sublimo

Sublimo

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 243 posts

Posted 01 October 2011 - 04:17 PM

Wow, dacht dat mijn lijstje al lang was...Posted Image

#11 The_Imagizer

The_Imagizer

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 308 posts

Posted 08 October 2011 - 01:01 PM

Ik heb deze (waarschijnlijk niet zo toevallig) ook net ergens tegen gekomen. Ze waren aardig goedkoop en ik zou ze gebruiken als inslaap-hulpje, niet zozeer recreatief. Ik laat wel eens horen hoe goed ze zich daarvoor lenen :)

#12 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 10 October 2011 - 05:03 PM

[mod] Topic naar Meds geschopt [/mod]

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#13 Guest_Mindgamer_*

Guest_Mindgamer_*
  • Guests

Posted 11 October 2011 - 09:17 AM

Opzich is het best lekker spul. Het werkt bij mij als een perfecte inslaper en anti-angst middel, terwijl ik er niet echt suf bij loop. Toch vind ik het weinig recreatieve waarde hebben. Geef mij maar rohypnol, kratom, tramadol, enz.

Oh ja, en mijn korte termijn geheugen is wat achteruit gegaan...En dat terwijl ik maar 20mg had gebruikt binnen een paar dagen tijd.

#14 Sublimo

Sublimo

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 243 posts

Posted 12 October 2011 - 03:45 PM

Opzich is het best lekker spul. Het werkt bij mij als een perfecte inslaper en anti-angst middel, terwijl ik er niet echt suf bij loop. Toch vind ik het weinig recreatieve waarde hebben. Geef mij maar rohypnol, kratom, tramadol, enz.

Ik vond het ook tegenvallen. Niet wat ik ervan verwacht had.

Oh ja, en mijn korte termijn geheugen is wat achteruit gegaan...En dat terwijl ik maar 20mg had gebruikt binnen een paar dagen tijd.

Dat vind ik niet zo raar hoor, 20 mg op een paar dagen tijd is toch al redelijk wat! Posted Image

#15 Guest_Mindgamer_*

Guest_Mindgamer_*
  • Guests

Posted 13 October 2011 - 02:35 PM

Oké, etizolam. Ik ben erachter gekomen dat dit voor mij een heel gevaarlijk middel is. Iets wat ik dus niet moet gebruiken.

Zes dagen terug gebruikt, en weet nu pas weer een beetje wat die dag gebeurd is: ik bleef van die mini blauwe pilletjes slikken onderweg naar mijn stage toe. Een lange weg wat ik op de fiets aflegde. Ik merkte er geen fuck van. Toen had ik een belangrijk gesprek over mijn functioneren. Daar kan ik me dus geen fuck van herinneren. Nou ja, er kwamen vandaag wat steekwoorden naar boven. Iets over dat ik bijzonder werd gevonden, dat ik veel wist, dat ik gerichte vragen moest stellen omdat communicatie niet altijd even lekker verloopt, en mijn empathie was niet altijd even goed.

In ieder geval. Gister was ik dus op stage. En geen boze mensen gelukkig. Wel bezorgde mensen. Mijn cliënten en collega's zeiden dat ik door hun heen keek, dat mijn ogen wijd open stonden, dat ik heel erg afwezig was, dat ik bleek was, ik klaagde over duizeligheid, dat ik heel moe overkwam en dat het absoluut niet verantwoordelijk was om mij eigenlijk nog op het werk te laten. Toch hadden ze dat gedaan, ook omdat ik bijna klaar was met stage. Dit mocht niet nog een keer gebeuren, want stuurden ze mij gewoon naar huis xD En mag ik die dag inhalen.

Psycho shit :bloos:

#16 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 13 October 2011 - 05:56 PM

Ehm, waarom zou je meerdere benzo pilletjes slikken als je nog aan een drukke dag moet beginnen? Als je het om psychiatrische reden slikt zou ik het volgens recept gebruiken, als je het recreatief of als slaapmiddel gebruikt is 's avonds of op een vrije dag toch handiger?

Toch hadden ze dat gedaan, ook omdat ik bijna klaar was met stage. Dit mocht niet nog een keer gebeuren, want stuurden ze mij gewoon naar huis xD En mag ik die dag inhalen.

Als ik te drugged out om te functioneren zou zijn op m'n werk zou ik blij zijn als ik überhaupt nog terug mocht komen.

Meh... ik snap dat niet iedereen hetzelfde in het leven staat/hetzelfde in elkaar zit/dezelfde problemen heeft, maar als ik je post lees zou ik toch zeggen: neem wat meer verantwoordelijkheid. Goede opleiding, stageplek of werk zijn dingen waar je momenteel toch best wel blij om mag zijn als je dat hebt. En als het mis gaat kan het echt jaren duren voor je weer een beetje op gang bent.
Verbing weirds language.

#17 Sublimo

Sublimo

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 243 posts

Posted 13 October 2011 - 06:12 PM

Ik twijfel of hij het werkelijk zo heeft gedaan, zou me niks verbazen als het niet zo was.

#18 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 13 October 2011 - 09:30 PM

^Same here. Mocht hij het zo gedaan hebben, dan is het wel uitermate onverantwoord. Hoe dan ook, tijd om voor het eerst de ignorefunctie maar eens te gebruiken.

#19 Guest_Mindgamer_*

Guest_Mindgamer_*
  • Guests

Posted 14 October 2011 - 09:47 AM

Nee, dit is geen gelul. Tegen mij werd ook gezegd dat het zwaar onverantwoordelijk was. Maar ik had opzich wel weer een goede reden voor. Iets met existentiele angsten enzo..

#20 Guest_Mindgamer_*

Guest_Mindgamer_*
  • Guests

Posted 15 October 2011 - 04:28 AM

En als het mis gaat kan het echt jaren duren voor je weer een beetje op gang bent.

Mis in de zin van een verslaving?

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users