Ethylphenidate / Ethlycainenieuwe stimulant
Posted 08 September 2011 - 09:55 PM
Posted 31 December 2011 - 04:58 PM
Mochten andere gebruikerservaringen echt iets anders uitwijzen, ga ik een overweging maken.
Posted 31 December 2011 - 09:41 PM
http://en.wikipedia.org/wiki/Ethylphenidate
Interessant:
It is most commonly formed when ethanol and methylphenidate are coingested, via hepatic transesterification.[1] Ethylphenidate formation appears to be more common when large quantities of methylphenidate and alcohol are consumed at the same time, such as in non-medical use or overdose scenarios.[2] This carboxylesterase-dependent transesterification process is also known to occur when cocaine and alcohol are consumed together, forming cocaethylene.[3]
Posted 10 January 2012 - 05:26 AM
en je hebt het effect, ik vind het prima.
maar Gewone Amphetamine is veel leuker!
Posted 14 February 2012 - 10:47 PM
Heb het zelf ook al liggen maar nog niet geprobeerd, weet iemand wat ongeveer een goede dosis is?
Posted 13 July 2012 - 01:45 AM
Je merkt dat ethylcaine veel meer gefocust is op je dopamine. Wij stampten de kristallen fijn en snoven het op, dit gaf een zeer lekkere rush, beetje nerveus maar als je blijft bewegen voel je je geweldig.
Voor mijn idee is het een betere partyupper dan amph. Het geeft dan wel minder energie dan amph, maar voelt wel meer euforisch aan dan amph.
De laatste keer dat ik het gebruikt had was bij een vriend thuis toen we call of duty aan het spelen waren, we speelden overduidelijk beter onder invloed van een verse punt.
Doseringen nasaal zitten tussen de 10 en 40 mg ergens..... verschilt per persoon maar het voelt al snel te nerveus aan dus vandaar de dosis laag houden.
Ik ken ook iemand die na 100 mg pas iets voelt, maar de meeste vrienden vonden het al genoeg onder de 30 a 40 mg. Tuurlijk word er wel gebingt dan. Om de 1 a 2 uur weer bijdoseren, maar steeds lager doseren. (zo voorkom je de harde crash) Slapen ging erg moeilijk af bij me maatje, maar ik sliep als een roosje met een roofie op.
Posted 16 July 2012 - 09:35 AM
Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.
Posted 16 July 2012 - 06:30 PM
het ligt imo nog relatief dicht bij amphetamine qua uitwerking, dichter dan bij metylphenidaat allesinds. Ik droog er ook niet zo verdomd hard van uit zoals bij rilatine wel het geval is...
Posted 04 August 2012 - 02:03 PM
Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.
Posted 25 December 2012 - 02:08 PM
Posted 25 December 2012 - 03:28 PM
En wat zou een orale dosis van dit spul ongeveer zijn?
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 25 December 2012 - 05:29 PM
Posted 26 December 2012 - 02:26 PM
Posted 21 November 2013 - 09:56 AM
Behoorlijk anders. Korter werkend, meer stimulant. Minder recreatief op zich.
Helemaal waus van de saus!
Posted 21 November 2013 - 10:28 AM
Hoe bedoel je, meer stimulant? Meer fysieke en/of mentale "up"?
Posted 22 November 2013 - 04:54 PM
Ik heb zeer waarschijnlijk slecht nieuws voor de mensen die graag ritalin samen met alcohol gebruiken. In het onderzoek wat claimt dat wanneer methylfenidaat en ethanol te samen worden ingenomen een deel van de methylfenidaat in de lever wordt omgezet tot ethylfenidaat zijn ze volgens mij nog iets vergeten: De ethanol zou volgens mij volgens dit onderzoek voor een deel omgezet worden tot methanol. Dit zou in ieder geval verklaren hoe het komt dat men zich na het innemen van methylfenidaat na een paar drankjes stukken minder dronken voelt, methanol is stukken giftiger als ethanol maar men wordt er veel minder snel dronken van als van alcohol.
Posted 22 November 2013 - 05:41 PM
Volgens mij komt dat meer omdat de stimulering van de (m)ethylphenidate de sedatie van de alcohol (deels) opheft.
Posted 22 November 2013 - 09:06 PM
De omzetting naar methanol zou verklaren waarom methylfenidaat het effect van alcohol opheft.
Posted 22 November 2013 - 09:50 PM
Ik vrees dat ik het met Immad eens ben.
Stel iemand neemt een dosis van 50mg Methylfenidaat en dit wordt voor 100% omgezet naar Ethylfenidaat, dan heb je daar een fractie van een ml ethanol (0,0125ml) voor nodig. En dat verschil zal je nooit merken, aangezien 1 alcoholisch drank ~15ml ethanol bevat.
En als jouw redenering klopt, dan zou Ethylfenidaat het effect van alcohol niet verminderen, maar dat betwijfel ik ten zeerste.
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 24 November 2013 - 03:03 PM
De kans bestaat dat de reactie in de lever niet onder ideale omstandigheden verloopt, waardoor er er veel meer ethanol dan technisch gezien nodig is reageert.
De beste keuze blijft om ze niet te combineren, zo heb je het meeste plezier van beiden.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users