Jump to content

Photo

Ethylphenidate / Ethlycainenieuwe stimulant

• Please log in to reply
21 replies to this topic

#1 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 08 September 2011 - 09:55 PM

Zou een variant van methylphenidate moeten zijn, iemand er ervaring mee?

#2 XtodaC

XtodaC

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 558 posts

Posted 31 December 2011 - 04:58 PM

Mijn ervaringen met Methylphenidate weerhouden mij ervan deze stof ook maar 1 kans te geven..... Haha

Mochten andere gebruikerservaringen echt iets anders uitwijzen, ga ik een overweging maken.

#3 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 825 posts

Posted 31 December 2011 - 09:41 PM

http://www.drugs-for...ead.php?t=44896
http://en.wikipedia.org/wiki/Ethylphenidate

Interessant:

It is most commonly formed when ethanol and methylphenidate are coingested, via hepatic transesterification.[1] Ethylphenidate formation appears to be more common when large quantities of methylphenidate and alcohol are consumed at the same time, such as in non-medical use or overdose scenarios.[2] This carboxylesterase-dependent transesterification process is also known to occur when cocaine and alcohol are consumed together, forming cocaethylene.[3]

#4 telefoon

telefoon

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 130 posts

Posted 10 January 2012 - 05:26 AM

neem 50 mg Methylphenidate en drink daarna 8 biertjes

en je hebt het effect, ik vind het prima.

maar Gewone Amphetamine is veel leuker!

#5 Sublimo

Sublimo

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 243 posts

Posted 14 February 2012 - 10:47 PM

Hier wordt het effect ook al vergeleken als dat van methylfenidaat en alcohol samen, wel frappant dat veel mensen het op dezelfde manier ervaren.

Heb het zelf ook al liggen maar nog niet geprobeerd, weet iemand wat ongeveer een goede dosis is?

#6 Dopejoo

Dopejoo

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 26 posts

Posted 13 July 2012 - 01:45 AM

Het voelt totaal anders dan ritalin + alcohol.
Je merkt dat ethylcaine veel meer gefocust is op je dopamine. Wij stampten de kristallen fijn en snoven het op, dit gaf een zeer lekkere rush, beetje nerveus maar als je blijft bewegen voel je je geweldig.

Voor mijn idee is het een betere partyupper dan amph. Het geeft dan wel minder energie dan amph, maar voelt wel meer euforisch aan dan amph.

De laatste keer dat ik het gebruikt had was bij een vriend thuis toen we call of duty aan het spelen waren, we speelden overduidelijk beter onder invloed van een verse punt.

Doseringen nasaal zitten tussen de 10 en 40 mg ergens..... verschilt per persoon maar het voelt al snel te nerveus aan dus vandaar de dosis laag houden.

Ik ken ook iemand die na 100 mg pas iets voelt, maar de meeste vrienden vonden het al genoeg onder de 30 a 40 mg. Tuurlijk word er wel gebingt dan. Om de 1 a 2 uur weer bijdoseren, maar steeds lager doseren. (zo voorkom je de harde crash) Slapen ging erg moeilijk af bij me maatje, maar ik sliep als een roosje met een roofie op.

#7 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 16 July 2012 - 09:35 AM

Hmm, ik ben op zoek naar iets coke-achtig als vervanger, vind je 't een volwaardig alternatief?
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#8 The_Imagizer

The_Imagizer

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 308 posts

Posted 16 July 2012 - 06:30 PM

ik heb een rothekel aan coke, maar etylphenidaat is een enorm toffe upper :-)
het ligt imo nog relatief dicht bij amphetamine qua uitwerking, dichter dan bij metylphenidaat allesinds. Ik droog er ook niet zo verdomd hard van uit zoals bij rilatine wel het geval is...

#9 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 04 August 2012 - 02:03 PM

Gisteren een avondje gebruikt, om het uur een klein lijntje. Leuk om wat te oudehoeren, beetje upperfeeling te hebben en verder nog altijd relaxed te zijn. Geeft beetje een high en duurt niet te lang. Ga 't wel niet opnieuw, want ik ben sws niet aan de uppers. Denk wat dat het snuiven ervan wel tot verslaving kan leiden aangezien je snel wat bijwil.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#10 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 25 December 2012 - 02:08 PM

Gisteren alsweer gebruikt. Af en toe een klein lijntje, in combinatie met wijn en wiet. Redelijk relaxte upper, kortdurend, subtiele rush, doet aan coke denken, verslavingenpotentieel. Ik vind 't best leuk spul.

#11 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6395 posts

Posted 25 December 2012 - 03:28 PM

Dopejoo zegt dat de dosering ergens tussen de 10 en 40 mg ligt. Wolf, ervaar jij dat ook zo, of neem je vele kleinere lijntjes dan dat?

En wat zou een orale dosis van dit spul ongeveer zijn?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#12 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 25 December 2012 - 05:29 PM

Ik doe mijn lijntjes al eyeballend, maar ik vermoed dat die telkens tussen de 10 en de 20 mg liggen. Het eerste lijntje duurt vrij lang, tolerantie komt snel en dan neem je gauw meer. Het enige kutte eraan is dat je veel moet schijten aan het begin en dat je er een kleffe bek van krijgt. Ik drink de hele tijd water.

#13 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2444 posts

Posted 26 December 2012 - 02:26 PM

Hoe is dit in vergelijking met mdpv?

#14 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 21 November 2013 - 09:56 AM

Behoorlijk anders. Korter werkend, meer stimulant. Minder recreatief op zich.

Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#15 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2444 posts

Posted 21 November 2013 - 10:28 AM

Hoe bedoel je, meer stimulant? Meer fysieke en/of mentale "up"?

#16 schepperschop

schepperschop

Threshold Activity

• Banned
  • Pip
  • 38 posts

Posted 22 November 2013 - 04:54 PM

Ik heb zeer waarschijnlijk slecht nieuws voor de mensen die graag ritalin samen met alcohol gebruiken. In het onderzoek wat claimt dat wanneer methylfenidaat en ethanol te samen worden ingenomen een deel van de methylfenidaat in de lever wordt omgezet tot ethylfenidaat zijn ze volgens mij nog iets vergeten: De ethanol zou volgens mij volgens dit onderzoek voor een deel omgezet worden tot methanol. Dit zou in ieder geval verklaren hoe het komt dat men zich na het innemen van methylfenidaat na een paar drankjes stukken minder dronken voelt, methanol is stukken giftiger als ethanol maar men wordt er veel minder snel dronken van als van alcohol.

#17 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2444 posts

Posted 22 November 2013 - 05:41 PM

Volgens mij komt dat meer omdat de stimulering van de (m)ethylphenidate de sedatie van de alcohol (deels) opheft.

#18 schepperschop

schepperschop

Threshold Activity

• Banned
  • Pip
  • 38 posts

Posted 22 November 2013 - 09:06 PM

De omzetting naar methanol zou verklaren waarom methylfenidaat het effect van alcohol opheft.

#19 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6395 posts

Posted 22 November 2013 - 09:50 PM

Ik vrees dat ik het met Immad eens ben.

Stel iemand neemt een dosis van 50mg Methylfenidaat en dit wordt voor 100% omgezet naar Ethylfenidaat, dan heb je daar een fractie van een ml ethanol (0,0125ml) voor nodig. En dat verschil zal je nooit merken, aangezien 1 alcoholisch drank ~15ml ethanol bevat.

En als jouw redenering klopt, dan zou Ethylfenidaat het effect van alcohol niet verminderen, maar dat betwijfel ik ten zeerste.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#20 schepperschop

schepperschop

Threshold Activity

• Banned
  • Pip
  • 38 posts

Posted 24 November 2013 - 03:03 PM

De kans bestaat dat de reactie in de lever niet onder ideale omstandigheden verloopt, waardoor er er veel meer ethanol dan technisch gezien nodig is reageert.

De beste keuze blijft om ze niet te combineren, zo heb je het meeste plezier van beiden.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users