Jump to content

Photo

Het grote LSD report/kwaliteit topic

lsd dom oud gebruiker

• Please log in to reply
627 replies to this topic

#81 Spec87

Spec87

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 461 posts

Posted 02 May 2006 - 04:19 PM

:!: Topic disclaimer: Wanneer twee zegels dezelfde print hebben wil het niet vanzelfsprekend zeggen dat ze dezelfde dosis of zelfs dezelfde actieve stof bevatten. Laat daarom ALTIJD je zegels testen om zeker te weten wat er op jouw zegels zit! :!:

@mind Interessant, maar ik heb toch liever LSD als ik dat zo lees.

Life starts at the edge of your comfort zone

#82 kroznaxsz

kroznaxsz

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 161 posts

Posted 02 May 2006 - 05:23 PM

alhoewel pihkal een schat aan informatie bevat moet je je niet blindstaren op de beschrijvingen van de effecten die er instaan. als je bijvoorbeeld de paar tripreports op bluelight over don leest lijkt 't een behoorlijk interresante stof. ik zou 't zelf best wel eens willen proberen eigenlijk, de andere dox'en die ik tot nog toe gebruikt heb zijn me allemaal goed bevallen.

#83 Yorrit

Yorrit

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 240 posts

Posted 02 May 2006 - 06:45 PM

'De Don' :dhp:

#84 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 03 May 2006 - 08:19 AM

de comments van DON zijn ook geen persoonlijke ervaringen van shulgin zijn research group: "qualitative comments are not true quotations, but have been reconstructed from the published summaries of the human trials reported by several South American researchers."
die gringo's waren sowieso vaag bezig blijkt ook uit de volgende quote:
""This action [a strong stimulant action reminiscent of amphetamine] seems to reduce the incidence of insightful, and therefore potentially unpleasant experiences, and thus [DON seems likely] to appear on the market as an illicit recreational drug.""

de phenethylamine versie van DON (2C-N) lijkt me best interesting, DOx compounds heb ik nog geen niet geproefd, dus hier kan ik weinig over zeggen.
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#85 Darkice

Darkice

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 29 posts

Posted 07 May 2006 - 11:29 PM

Beertjes, zoals eerder al beschreven.
3 blotjes geeft leuk effect, was eerste keer. Heel visueel, grootste verschil met paddo;s vond ik dat er veel minder mind fuck is en dat je tracers hebt.

#86 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 15 May 2006 - 09:45 AM

iemand die hofmann tribute van alex grey al gesampled? hoorde dat deze rondging.

• Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#87 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 15 May 2006 - 10:13 AM

serieus?
dat kunnen dan maar beter hele goeie zegeltjes zijn! was namelijk erg duur blotterpapier, dat offici?le dan....

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#88 Sonic_Steph

Sonic_Steph

Totally Engaged

• Donateurs
  • PipPipPipPip
  • 733 posts

Posted 15 May 2006 - 12:12 PM

Gisteren op een afterparty ergens in de buurt van Ruigoord kreeg ik van een Engelsman een trip van een soort gelatine...
Het was een beige/bruine blotter, glad,hij zei dat er zo'n 300ug+ in zou moeten zitten...

Heb er dus maar een kwartje van genomen gezien mijn (werk)verplichtingen vandaag. Het was een lekkere trip, op de fiets onderweg naar huis weer een mooie ervaring gehad met die industri?le verlichting overal. Moet idd een aardige hoeveelheid in die hele blotter gezeten hebben, gezien de effecten van ??n kwart.
female life form hiking the galaxy

#89 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 15 May 2006 - 12:31 PM

huh? het was een blotter van gelatine? bedoel je misschien geltabs, zoals op onderstaande foto van erowid? Posted Image

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#90 Svenson

Svenson

i'm your puppet

• RIP
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1865 posts

Posted 15 May 2006 - 08:04 PM

De hoffman tribute blotters die ik gezien hebben zijn niet de "officiele" van basel, over de kwaliteit kan ik niets zeggen
Dit is dope!

#91 Sonic_Steph

Sonic_Steph

Totally Engaged

• Donateurs
  • PipPipPipPip
  • 733 posts

Posted 15 May 2006 - 10:53 PM

huh? het was een blotter van gelatine? bedoel je misschien geltabs, zoals op onderstaande foto van erowid? Posted Image

Ja, hij zag er (in ongedeelde toestand) zo uit als dat onderste vierkantje...
female life form hiking the galaxy

#92 lsdmthc

lsdmthc

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 29 posts

Posted 09 June 2006 - 01:30 PM

regio belgie

tijdje geleden waren er hoffman 2000 blotters in omloop, maar die waren veel lager gedoseerd dan wat we normaal gewend zijn van hoffman 2000.

er deden ook "aliens" de rond met deze opdruk van alex grey. het was een sheet van 500 en ze waren hoogstwaarschijnlijk +- 2mg 5-meo-amt. niet goed dus.

er zijn goede dolfijntjes in omloop, deze zijn ongeveer even hoog gedoseerd als de rode hartjes waar er op elk vierkantje 1 hartje stond met witte achtergrond.

grtz ;)

#93 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 10 June 2006 - 01:43 PM

regio belgie

tijdje geleden waren er hoffman 2000 blotters in omloop, maar die waren veel lager gedoseerd dan wat we normaal gewend zijn van hoffman 2000.

er deden ook "aliens" de rond met deze opdruk van alex grey. het was een sheet van 500 en ze waren hoogstwaarschijnlijk +- 2mg 5-meo-amt. niet goed dus.

waarschijnlijk zijn die hofmann 2000 blotters gewoon oud, tis tenslotte al weer best lang geleden dat die uitgebracht zijn.
die "aliens" aka oranje monsters en nog 20.000 andere namen die ze hebben waren geloof ik labtested @ 76 mics lsd. kan zijn dat ze nagemaakt zijn hoor, maar ik vond het persoonlijk zeer fijne blotters.

#94 Floodgear

Floodgear

floodnoob

• Members
  • PipPipPipPip
  • 578 posts

Posted 10 June 2006 - 02:58 PM

Ik had gister deze:

Posted Image

Het was me eerste keer (2 keer eerder gedaan..die waren allebei van hetzelfde vel maar werkte allebei de keren niet..khad 1 blotter geprobeerd. Dit waren trouwens die oranje monsters of shiva's volgens mij, ligt eraan van welke die foto nou is. Ze zagen er wel beetje oud uit) en vriend van me had de week daarvoor het ook voor het eerst gedaan samen met wat maten. Die tripten 'm wel van 1'tje..sommige van een halve zelfs maar hij had al gezegd dat het niet echt sterke waren.
Ik had 2 uur vantevoren een kwart pizza op en de rest van de dag niks. Ik rookte er wel wat blowtjes bij en dronk wat biertjes maar ik snap echt niet waarom het weer niet werkte. We hadden er 2,5 op en voelde gewoon helemaal niks op wat kleine placebo gevoelens na.

Ik word er echt gek van. Elke keer reken je weer op een flinke trip en dan gebeurd er niks :ph34r:

edit: zo shit ik had eerder de 1ste pagina van deze topic moeten lezen...:bleh:

#95 lsdmthc

lsdmthc

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 29 posts

Posted 16 June 2006 - 12:40 AM

waarschijnlijk zijn die hofmann 2000 blotters gewoon oud, tis tenslotte al weer best lang geleden dat die uitgebracht zijn.
die "aliens" aka oranje monsters en nog 20.000 andere namen die ze hebben waren geloof ik labtested @ 76 mics lsd. kan zijn dat ze nagemaakt zijn hoor, maar ik vond het persoonlijk zeer fijne blotters.

ik denk niet dat het aan de leeftijd ligt want ik heb nog 2 hoffman 2000 blottertjes die goed zijn.

mss zijn die hoffman 2000's die m'n maatje onlangs kocht niet goed bewaard gebleven en zijn ze daardoor wat zwakker, alhoewel ik dan zou vermoeden dat de stof volledig gedeactiveerd zou zijn i.p.v. "afgezwakt".

die aliens vonden sommigen fijn maar de meesten vonden ze saai. ik heb ze zelf niet geprobeerd omdat ik uit ervaringen van anderen afleidde dat het niet om LSD ging.

-ze hadden een sterke chemische smaak
-ze gaven sterke visuals
-ze waren bijna niet psychedelisch (ook in grote dosissen)
-ze gaven geen sterk gevoel (ondanks de visuals die wel aanwezig zijn)

oh ja, de foto van die oogjes van die monstertjes die jij postte passen niet in de foto met die aliens van alex grey denk ik.

je kan gelijk hebben hoor dat het echt LSD was, maar het zou me sterk verbazen ;)
just trying to help :reindeer:

#96 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 16 June 2006 - 08:38 AM

zou je ze naar de test-service kunnen brengen? (of woonde je in .BE?)

#97 lsdmthc

lsdmthc

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 29 posts

Posted 20 June 2006 - 12:30 AM

nope heb ondertussen al geen meer. ik had er enkele gekocht maar heb ze zelf niet genomen wegens te slechte commentaar :)

tegenwoordig trip ik extreem zelden dus als ik het doe wil ik niet een of andere research chemical :woej:

#98 GodelEscherBach

GodelEscherBach

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 170 posts

Posted 20 June 2006 - 01:52 AM

Geen psychedelische effecten, maar wel sterke visuals klinkt erg interessant. Als er ??n ding ?bertof is dan is het wel sterke visuals :) Tegelijkertijd niet 'heavy on the mind', en het kan een esthetisch erg vermakelijke trip zijn.

Ben best benieuwd wat voor RC er dan misschien op die blotters zat.

#99 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 20 June 2006 - 11:46 AM

swa's luistert nou even, daar zat geen RC op.

hou trouwens je ogen open voor hofmann 100's (dubbelzijdige blotter met aan de ene kant schilderij van alex grey waarop hofmann staat met allerlei celebs en aan de andere kant soort tekeningetje (niet echt duidelijk wat dat moet voorstellen).

hoorde leuk gerucht: deze lsd zou door hofmann zelf zijn gesynth :D

Edited by mind, 20 June 2006 - 11:49 AM.

#100 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 20 June 2006 - 12:00 PM

hoorde leuk gerucht: deze lsd zou door hofmann zelf zijn gesynth :D

hahaha, hoe groot is de kans dat dat echt waar is? Hoe lang zou het geleden zijn dat onze vriend Hofmann voor het laatst acid gefabriceerd heeft? Maar ach, het blijft leuker om in dit soort mythes te geloven dan niet... wellicht stuurt het je trip een hele interessante richting op ;)

Thank you, the mdgt.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users