Jump to content

Photo

Het grote LSD report/kwaliteit topic

lsd dom oud gebruiker

• Please log in to reply
627 replies to this topic

#621 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 305 posts

Posted 31 December 2018 - 05:21 PM

Toen je opnieuw had gebeld hadden ze nog iets te zeggen over wat '1729' zou betekenen?

En na er nog wat meer erover nagedacht te hebben, kan het zijn dat het ALD-52 is op de zegels. En dat de dude van de testservice denkt dat een methoxy en een acetyl hetzelfde zijn? (Ik heb namelijk verschillende mensen ALD-52 horen beschrijven als LSD met acetoxy, wat technisch gezien incorrect is, maar als dit hem verteld is, dan is de link naar methoxy ook snel gemaakt)

En het zou ook verklaren waarom de zegels als sterk ervaren worden, ook al is het niet zo dat ALD-52 meer potent is als LSD, maar dat terzijde.

Die 1729 bleek iets van een nummer te zijn, die aan die stof gekoppeld is.

Het lijkt mij dat die 'dude' van de testservice mij verteld wat hij van een scherm afleest, ook daadwerkelijk is wat hij leest :P.

Ik mag toch hopen dat ze mij alles vertellen van wat er in zou zitten volgens hun. Helemaal als ik hierna nog een keer specifiek vraag of dit alle psychoactieve stoffen zijn die er in zouden zitten volgens hun. Dus het lijkt mij dat het lab geen ALD-52 erin heeft gevonden.

Ook is het zo dat er gewoon getest op ALD-52 word, dus dat dit ook gevonden kan worden onder deze naam.

#622 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 02 January 2019 - 10:32 PM

Dan weet ik het ook niet meer.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#623 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 305 posts

Posted 21 June 2019 - 04:22 PM

Ik heb weer eens wat zegels laten testen, met geluk waren ze getest, want volgens de test service testen ze nog maar 1 sample uit het hele land per week..:S Dit vanwege dat het kostbaarder is dan andere drugs testen, en omdat er volgens hun vaak niet veel gevaarlijke stoffen bij in zitten. Ik ben het hier niet helemaal mee eens, omdat er genoeg RC's op kunnen zitten, en ik wil uiteraard gewoon LSD als ik dat koop.

Maar goed, deze zegels zijn me verkocht als 150µg en de testuitslag was 67µg. Ik heb ze zelf nog niet geprobeerd. Maar is er iemand die weet wat de maximale zuiverheid van LSD in tartraat vorm is? Misschien dat de LSD erin verre van puur zou zijn, dit verklaard dan de lagere testuitslag.

Ik ben allang blij dat er alleen LSD in zit dit keer, en geen andere onbekende stoffen.

#624 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7702 posts

Posted 24 June 2019 - 02:57 PM

Ik weet niet beter dan dat er altijd een enorm verschil is tussen wat mensen zeggen dat er op een zegel zit, en wat de testservice uiteindelijk test.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#625 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 25 June 2019 - 07:44 AM

Maar de vraag is, waardoor komt dit verschil?

Is het simpel weg een kwestie van de zegels beter laten klinken dan ze zijn?
Of waren de zegels ooit zo sterk, maar is in de tijd tussen productie en test service het product dusdanig gedegradeerd?
Of iets totaal anders?

De maximale zuiverheid van LSD tartaat zal redelijk hoog liggen, want LSD is een zwaar molecuul.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#626 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7702 posts

Posted 09 July 2019 - 02:41 PM

Voor jou een vraag, voor mij een vraag. Serieus geen idee. Ik vermoed inderdaad dat de promotie van zegels van 100 of 150 of hoeveel mics dan ook niet gepaard gaat met de daadwerkelijke hoeveelheid, maar heb tegelijkertijd het idee dat dat niet het hele verhaal is... of het product in de tussentijd gedegradeerd is? Dat lijkt mij de meest logische verklaring, maar tegelijk ook redelijk onwaarschijnlijk. Zo instabiel is LSD toch ook weer niet? Who knows...

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#627 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 10 July 2019 - 02:55 PM

Mits droog en donker bewaard is LSD een verrassend stabiel molecuul. Als in, het blijft dan zeker een paar jaar stabiel.

Uiteraard is er altijd degradatie, maar betwijfel dat er meer dan een jaar tussen productie en uiteindelijke verkoop van een dealer aan gebruiker zit, dus die degradatie zal reuze meevallen. In mijn menig.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#628 RDML

RDML

Silent one

• Members
  • 0 posts

Posted 10 October 2019 - 08:13 PM

:!: Topic disclaimer: Wanneer twee zegels dezelfde print hebben wil het niet vanzelfsprekend zeggen dat ze dezelfde dosis of zelfs dezelfde actieve stof bevatten. Laat daarom ALTIJD je zegels testen om zeker te weten wat er op jouw zegels zit! :!:

Toen je opnieuw had gebeld hadden ze nog iets te zeggen over wat '1729' zou betekenen?

En na er nog wat meer erover nagedacht te hebben, kan het zijn dat het ALD-52 is op de zegels. En dat de dude van de testservice denkt dat een methoxy en een acetyl hetzelfde zijn? (Ik heb namelijk verschillende mensen ALD-52 horen beschrijven als LSD met acetoxy, wat technisch gezien incorrect is, maar als dit hem verteld is, dan is de link naar methoxy ook snel gemaakt)

En het zou ook verklaren waarom de zegels als sterk ervaren worden, ook al is het niet zo dat ALD-52 meer potent is als LSD, maar dat terzijde.

Hi, 

Ik heb vorige week ook LSD laten testen en heb daar vandaag de uitslag van gekregen. Naast dat er 56ug in de zegels op zat er ook op mijn zegels methoxy lsd, en ook tegen mij werd er verteld dat dat sterker als LSD word ervaren... 

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users