Toen je opnieuw had gebeld hadden ze nog iets te zeggen over wat '1729' zou betekenen?
En na er nog wat meer erover nagedacht te hebben, kan het zijn dat het ALD-52 is op de zegels. En dat de dude van de testservice denkt dat een methoxy en een acetyl hetzelfde zijn? (Ik heb namelijk verschillende mensen ALD-52 horen beschrijven als LSD met acetoxy, wat technisch gezien incorrect is, maar als dit hem verteld is, dan is de link naar methoxy ook snel gemaakt)
En het zou ook verklaren waarom de zegels als sterk ervaren worden, ook al is het niet zo dat ALD-52 meer potent is als LSD, maar dat terzijde.
Die 1729 bleek iets van een nummer te zijn, die aan die stof gekoppeld is.
Het lijkt mij dat die 'dude' van de testservice mij verteld wat hij van een scherm afleest, ook daadwerkelijk is wat hij leest .
Ik mag toch hopen dat ze mij alles vertellen van wat er in zou zitten volgens hun. Helemaal als ik hierna nog een keer specifiek vraag of dit alle psychoactieve stoffen zijn die er in zouden zitten volgens hun. Dus het lijkt mij dat het lab geen ALD-52 erin heeft gevonden.
Ook is het zo dat er gewoon getest op ALD-52 word, dus dat dit ook gevonden kan worden onder deze naam.