Het grote LSD report/kwaliteit topic
Posted 30 November 2016 - 09:02 AM
Misschien als het heel druk is alleen identiteit, maar zelfs in dat geval lijkt het me verstandig om te weten dat het echt acid is en niet een NBOMe of een DOx!
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 01 December 2016 - 12:39 AM
Het testen van de hoeveelheid kost 400 euro. Tenminste, dat is wat mij wijs gemaakt werd. Hierdoor doen ze het niet als ze die week veel binnen hebben gekregen, maar ik zou het dus gewoon proberen en erop hameren dat je de dosis echt wilt weten.
Posted 17 December 2016 - 09:39 AM
400 is wat veel lijkt me.
Wat ik laatst begreep is dat ze maar budget hebben voor een aantal zegels per week. En de rest wordt alleen wel/geen LSD gerapporteerd.
- LSD. We zitten met LSD, met het volgende probleem. Het testen van LSD is zeer kostbaar (ongeveer 5 keer zo duur, als het testen van XTC enz.) en drukt daarom fors op ons budget. Ons lab is daarom op zoek gegaan naar een goedkopere, even betrouwbare, test-methode om LSD mee te analyseren. Dit is gelukt, echter kunnen we hiermee alleen aantonen of het om LSD gaat. We kunnen niet zeggen hoeveel er precies in zit. We kunnen het dus alleen kwalificeren, niet kwantificeren. 1 zegel inleveren is voldoende voor deze analyse. Excuses voor het ongemak, Jellinek Drugstestteam
Posted 20 December 2016 - 07:29 PM
Jammer de bammer. Als jullie via een vendor kopen die heeeeel veel goede recensies heeft. Beschouwen jullie dat dan als betrouwbaar? Ik persoonlijk durf die gok wel te nemen. Maar ik ben sowieso voorzichtig, ik wil graag met een halve zegel beginnen. Dat zou zo'n 50 microgram zijn. Het zal mijn eerste keer zijn en ik wil er een beetje van proeven maar nog niet volledig weggeblazen worden. Ik heb namelijk geen idee hoe het mij bevalt.
Posted 23 December 2016 - 12:18 PM
Ik zou niet zomaar blindelings een vendor vertrouwen, zeker niet als je zelf geen directe ervaring mee heb. Maar zelfs als je dat wel hebt, zou ik niet zomaar vanuit gaan dat alles wat hij verkoopt ook is wat hij zegt/denkt dat het is. Zeker met iets als LSD, is het heel verleidelijk voor verkopers om er een andere stof op te doen die stukken goedkoper is.
Zelfs als ze dus alleen identiteit kunnen geven bij de test-service, dan lijkt me dit zeker de moeite waard, zeker nu er zoveel andere potente psychedelica op de markt zijn.
Wat is 1 zegel vs. je gezondheid??
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 23 December 2016 - 02:46 PM
Ik zou niet zomaar blindelings een vendor vertrouwen, zeker niet als je zelf geen directe ervaring mee heb. Maar zelfs als je dat wel hebt, zou ik niet zomaar vanuit gaan dat alles wat hij verkoopt ook is wat hij zegt/denkt dat het is. Zeker met iets als LSD, is het heel verleidelijk voor verkopers om er een andere stof op te doen die stukken goedkoper is.
Zelfs als ze dus alleen identiteit kunnen geven bij de test-service, dan lijkt me dit zeker de moeite waard, zeker nu er zoveel andere potente psychedelica op de markt zijn.
Zijn ze bij de testservice in staat verschillende ergolines te onderscheiden van elkaar? En NBOMe's?
Posted 26 December 2016 - 08:07 AM
Dankje Poel,
Maar ik las goede commentaren op de kwaliteit van zijn product en dit specifieke product had ruim 500x positieve feedback en slechts 2x negatief. Dat is iets dat de verkoper zelf niet kan manipuleren. Daarom voelt het vertrouwd. Zou je het dan nog steeds niet vertrouwen? Het enige waar ik aan twijfel is of ze wel echt 100ug zijn. Maar in de feedback was te lezen dat 1 zegel genoeg was voor sommigen: "one hit was enought to blow me away!".
Posted 26 December 2016 - 12:54 PM
Ik weet niet op wat voor een site jij je bestelling doet (hoef ik ook niet te weten ), maar recensies zijn iets dat makkelijk te vervalsen zijn. Geef toe dat +500 veel is, maar toch.
Maar zelfs als ze allemaal eerlijke recensies zijn, dan nog zijn het niet recensies van dezelfde batch...
Ik probeer absoluut niet te zeggen wat je niet of wel kan doen, maar blijf bij mijn standpunt; "Wat is 1 zegel vs. je gezondheid??"
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 27 December 2016 - 12:26 AM
Ik weet niet op wat voor een site jij je bestelling doet (hoef ik ook niet te weten
), maar recensies zijn iets dat makkelijk te vervalsen zijn. Geef toe dat +500 veel is, maar toch.
Maar zelfs als ze allemaal eerlijke recensies zijn, dan nog zijn het niet recensies van dezelfde batch...
Ik probeer absoluut niet te zeggen wat je niet of wel kan doen, maar blijf bij mijn standpunt; "Wat is 1 zegel vs. je gezondheid??"
+1, als je zo krap bij kas zit, wil ik je tweede nier wel overnemen voor een tientje.
Posted 28 December 2016 - 03:54 PM
Jullie adviezen zijn wijs en gerechtvaardigd hoor. Ik heb er 5, kan er wel 1 missen. Misschien ben ik te goed van vertrouwen...
Posted 17 December 2018 - 02:11 PM
Ik heb recentelijk een zegel laten testen en de uitslag was 80µg LSD, en met een stof die werd aangeduid als '1729'. De gene aan de telefoon kon mij hier verder niks inhoudelijks over vertellen, niet over de stof zelf of de hoeveelheid daarvan. Toen vroeg hij of ik over een kwartiertje wou terug bellen, dan zou die het even verder gaan proberen uit te zoeken. Toen ik terug belde had hij meer informatie, het zou gaan om 'Methoxy LSD'. Volgens hem zou dit een LSD achtige stof zijn, die als sterk word ervaren. Komt iemand dit bekend voor?
Ik heb al wel mensen gesproken die dezelfde zegels hebben geprobeerd en vonden ze 'sterk'. Ze zijn mij dan ook verkocht als 200µg.
Ik heb trouwens nog nooit een test uitslag binnen gekregen die ook maar in de buurt kwam van de sterkte waarvoor ze verkocht werden, bij verschillende bronnen. Ze zijn altijd veel minder sterk. Ik blijf dit raar vinden, helemaal omdat er volgens de test service niks verloren gaat bij het testen van LSD.
Posted 17 December 2018 - 04:41 PM
Zowel 1729 als Methoxy-LSD slaan nergens op.
1729 zal denk ik hun interne referentie nummer zijn voor die stof en mijn beste gok voor Methoxy-LSD is dat ze een NBOMe bedoelen, tenzij ze specifiek hebben gezegd dat dit niet het geval is.
Mocht je hier meer over te weten komen, ben heel benieuwd.
Over het feit dat verkochte sterkte en gemeten sterkte zelden in de buurt van elkaar komt. Daar zijn meerdere verklaringen voor te bedenken. Als eerst zit in deze 200µg het counterion, meeste gevallen als tartrate. Daarnaast is de meeste illegale LSD niet puur na synthese, dus als je 50-75% zuivere LSD zou hebben (geen idee wat normaal is) dan verlies je al een kwart tot helft in onzuiverheden. Dus dit alles bij elkaar opgeteld levert, in mijn mening de grote verschillen. Het is dus, denk ik in de meeste gevallen, niet zo dat je bewust wordt opgelicht.
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 18 December 2018 - 08:49 AM
Posted 18 December 2018 - 09:02 AM
Dat vraag ik me dus af.
Ik heb geen harde bewijzen, maar ik heb sterk het gevoel dat dit een urban-myth is.
Ik heb zegels, van meerdere jaren oud (in middels 8 ofzo, misschien iets meer, misschien iets minder), gewoon bij kamertemperatuur liggen, niet vacuum verpakt en naar mijn mening zijn deze nog steeds even sterk als toen ik ze al die jaren geleden heb gekocht.
Daar boven op, ga ik er van uit dat zegels van producent naar consument maar minimale tijd in beslag neemt. Hoe langer dit duurt, hoe minder geld er wordt verdient en hoe groter de pakkans.
Met deze twee argumenten samen, durf ik te stellen dat zelf als de zegels op een minder dan ideale manier bewaard zijn van producent naar consument, dat het effect op de sterkte van de zegels minimaal is.
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 21 December 2018 - 03:25 PM
Zowel 1729 als Methoxy-LSD slaan nergens op.
1729 zal denk ik hun interne referentie nummer zijn voor die stof en mijn beste gok voor Methoxy-LSD is dat ze een NBOMe bedoelen, tenzij ze specifiek hebben gezegd dat dit niet het geval is.
Mocht je hier meer over te weten komen, ben heel benieuwd.
Over het feit dat verkochte sterkte en gemeten sterkte zelden in de buurt van elkaar komt. Daar zijn meerdere verklaringen voor te bedenken. Als eerst zit in deze 200µg het counterion, meeste gevallen als tartrate. Daarnaast is de meeste illegale LSD niet puur na synthese, dus als je 50-75% zuivere LSD zou hebben (geen idee wat normaal is) dan verlies je al een kwart tot helft in onzuiverheden. Dus dit alles bij elkaar opgeteld levert, in mijn mening de grote verschillen. Het is dus, denk ik in de meeste gevallen, niet zo dat je bewust wordt opgelicht.
Ik heb weer opgebeld, en zoals verwacht, is alles wat ik vertelde alles wat ze mij konden vertellen. Het is een LSD achtige stof + methoxy groep, volgens de test-service en volgens het laboratorium. Het zou veel op LSD lijken kwa effect, alleen je hebt er minder van nodig. Het was voor hun dus ook nog een tot nu toe onbekende stof. Het was geen NBOMe variant toen ik er nog specifiek naar vroeg, maar uiteraard was dat mij anders wel verteld.
En om even te reageren op dat stukje dat het als tartraat word aangeduid. Waarom gebeurd dit dan met XTC nooit? Als iemand ze als 200mg verkoopt, zit er ook 200mg aan MDMA-base in zonder HCl aan gewicht erbij op te rekenen, als ik ze laat testen. Daarnaast denk ik dat het stukje andere onzuiverheden wel een grote rol speelt bij het testen van LSD.
Posted 21 December 2018 - 03:59 PM
En om even te reageren op dat stukje dat het als tartraat word aangeduid. Waarom gebeurd dit dan met XTC nooit? Als iemand ze als 200mg verkoopt, zit er ook 200mg aan MDMA-base in zonder HCl aan gewicht erbij op te rekenen, als ik ze laat testen. Daarnaast denk ik dat het stukje andere onzuiverheden wel een grote rol speelt bij het testen van LSD.
Huh wat? Als iemand jou een xtc-pil verkoopt en vertelt dat er 200 mg MDMA in zit, en je laat ze testen, dan bevestigt de testservice dat er 200 mg. MDMA-base in zit? Sure? Ik kan me nauwelijks voorstellen dat dealers niet in MDMA-zout rekenen, maar goed... deze vaagheid is wel eens vaker aan bod gekomen op dit forum.
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 21 December 2018 - 04:16 PM
Toch is het zo, met andere stoffen net zo. Dus daarom vraag ik me af waarom dat bij LSD anders zou zijn. Maar goed, ben eerder benieuwd naar wat informatie over de 'LSD achtige + methoxy groep' die er bij in zit, aangezien ik weinig over kan vinden..
Posted 21 December 2018 - 04:42 PM
Zover ik weet bestaan er geen ergolines met een methoxy, die überhaupt actief zijn. Laat staan dat ze deze sterker is dan LSD. Ik kan sowieso nu even geen analoog bedenken meer potent is als LSD.
Als jij 100mg pure MDMA naar de testservice brengt, dan zul je te horen krijgen dat dit 84mg MDMA bevat. Zelfde is voor amfetamine, 100mg pure amfetamine bevat 73mg amfetamine. Zo geldt dat ook bij LSD. Geen idee of de makers van pillen hier rekening mee houden, omdat ze weten dat de service zo meet en zo hun dosis/pil aanpassen.
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 21 December 2018 - 05:29 PM
Ik kan er verder ook niks over inbrengen aangezien dit de informatie is waarmee ik het moet doen.
En over die zoutverhoudingen, daar ben ik bekend mee. Vaak als iets onder een bepaalde sterkte word verkocht, is dat aan de hand van het testen. In mijn ervaring word o.a. XTC vaker getest dan LSD, dat zal er wel iets mee te maken hebben.
Posted 27 December 2018 - 09:40 AM
Topic disclaimer: Wanneer twee zegels dezelfde print hebben wil het niet vanzelfsprekend zeggen dat ze dezelfde dosis of zelfs dezelfde actieve stof bevatten. Laat daarom ALTIJD je zegels testen om zeker te weten wat er op jouw zegels zit!
Toen je opnieuw had gebeld hadden ze nog iets te zeggen over wat '1729' zou betekenen?
En na er nog wat meer erover nagedacht te hebben, kan het zijn dat het ALD-52 is op de zegels. En dat de dude van de testservice denkt dat een methoxy en een acetyl hetzelfde zijn? (Ik heb namelijk verschillende mensen ALD-52 horen beschrijven als LSD met acetoxy, wat technisch gezien incorrect is, maar als dit hem verteld is, dan is de link naar methoxy ook snel gemaakt)
En het zou ook verklaren waarom de zegels als sterk ervaren worden, ook al is het niet zo dat ALD-52 meer potent is als LSD, maar dat terzijde.
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users