Jump to content

Photo

Het grote LSD report/kwaliteit topic

lsd dom oud gebruiker

• Please log in to reply
627 replies to this topic

#41 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 04 October 2005 - 09:35 PM

:!: Topic disclaimer: Wanneer twee zegels dezelfde print hebben wil het niet vanzelfsprekend zeggen dat ze dezelfde dosis of zelfs dezelfde actieve stof bevatten. Laat daarom ALTIJD je zegels testen om zeker te weten wat er op jouw zegels zit! :!:

jep, zou ook met een kwart beginnen (ze zijn echt wel sterk namelijk) en je moet nooit vergeten: je kan altijd up dosen, maar niet naar beneden.

en daarbij: voorzichtig beginnen is altijd een goed idee!

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#42 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 05 October 2005 - 06:31 AM

helemaal mee eens,mischien dat je al gauw denkt van damn het werkt niet goed,maar geef het even de tijd :cool:

#43 Svenson

Svenson

i'm your puppet

• RIP
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1865 posts

Posted 05 October 2005 - 02:40 PM

^^ dat is het beste advies, het tijd geven dat is waar het bij mij fout is gegaan, ik wachtte niet lang genoeg en heb na 2 uur bijgepakt wat teveel was.
Dit is dope!

#44 knurft

knurft

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 49 posts

Posted 09 October 2005 - 03:48 PM

Bedankt voor de raad mensen :blink:
Ik heb wel redelijk wat ervaring met o.a paddo's, maar LSD lijkt mij idd
toch n iets heftigere trip. Al hoewel dit word ook weer door veel mensen tegengesproken.Ik begin rustig aan met n kwart; ff kijken hoe ik zelf erop reageer, ben benieuwd!

[mod-edit]offtopic-meuk verwijderd]

#45 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 21 January 2006 - 06:34 PM

Posted Image

gekocht in amsterdam in december
Lsd paper-trip
inhoud :18 μg

das dus net niks :) , btw ik heb het gratis laten testen in utrecht vlakbij het grift-park
http://www.drugs-tes...10972.html?bk=1

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#46 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 21 January 2006 - 06:55 PM

okey maar dit betekent wel dat je de blotter kwijt bent dan ofniet?

#47 T-mo

T-mo

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1062 posts

Posted 21 January 2006 - 07:05 PM

18 ug? Das bijna nog minder dan de hoeveelheid LSD die van nature in papier voorkomt... :boxing:

#48 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9430 posts

Posted 21 January 2006 - 07:49 PM

^ ik had deze papers eerst (jaar of meer geleden) ook. Ik denk dat ze echt mad slecht zijn bewaard ofzo, want toen ik ze nog had was het wel een aardig tripje. Eerder 3-4x zo sterk.

#49 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 21 January 2006 - 09:40 PM

Yup ik ben wel dat ene stukje papier kwijt, maar zoveel acid zat dr ook weer niet in dus dat maakt niet zoveel uit

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#50 ZomMes

ZomMes

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 167 posts

Posted 06 February 2006 - 11:52 AM

Posted Image

Deze heb ik twee weken geleden in Wassenaar gekocht. De persoon die ze had waarschuwde al dat het tegen kon vallen. Ik had er een paar dagen later 3 opgevreten op een feestje. Voelde het amper. Twee andere gasten beweerden wel van een zo'n ding aan het trippen te zijn (ook wel heel licht)...

#51 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 06 February 2006 - 03:41 PM

even korte opsomming van de blotters die ik de laaste tijd in het wild gespot (sommige comments zijn citaten)
  • hofmann-etjes

vriendelijke trip, redelijke sterkte
    Posted Image

• Tasmanian-devil
    okay, redelijk sterk
    blotter:plaatje van rennende tasmanian devil cartoon met mond open, blauwe achtergrond.
  • Oranje monsters
    cleane acid, okay sterkte
    Posted Image
  • TinTins aka kuifjes

okay acid
    afbeelding:kuifje en bobby in grijs op de ene kant, andere kant laat kuifje+crew in ruimtepak op de maan zien

• Shiva's
    potente trips, laatste tijd niet meer gezien
    afbeelding: bruin/geel blotter achtig, weet niet wat er op hele vel staat (ws afb. van shiva)

als iemand nog picz heeft om hierbij te voegen, PM mij even of post een reply

Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#52 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 06 February 2006 - 04:43 PM

geen pics, wel een opmerking over hofmanns. Note dat niet alle hofmanns hofmanns zijn. Je hebt immers ook hofmann 2000's en die batch die ik (en Dreamah) hadden, was nogal potent! Halve papertrip was goed trippen, ik denk dat ik met een hele ?cht hard zou trippen. Effe nuance-tje dus.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#53 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 06 February 2006 - 07:11 PM

hoffman was idd een goed tripje,al waren de echte visuals bij mij pas aanwezig na het 2de halfje :)

#54 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 07 February 2006 - 10:12 AM

geen pics, wel een opmerking over hofmanns. Note dat niet alle hofmanns hofmanns zijn. Je hebt immers ook hofmann 2000's en die batch die ik (en Dreamah) hadden, was nogal potent! Halve papertrip was goed trippen, ik denk dat ik met een hele ?cht hard zou trippen. Effe nuance-tje dus.

als het goed is bedoel ik ook hofmann 2000's (als we hetzelfde bedoelen). plaatje heb ik even snel gezocht om indruk te geven.

• Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#55 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 07 February 2006 - 10:21 AM

Welke vond je van dat rijtje dat je gaf, het sterkste? Want een verschil in redelijke en okeeje sterkte zegt me niet zoveel. Al blijft het natuurlijk sowieso moeilijk om te zeggen. Sommige mensen weten prima hoe 100 ug voelt, mij zegt het daarentegen helemaal niets. En ik ben meestal een redelijke softhead, dus waar een halfje voor mij aardig trippen is, kan het voor anderen tegenvallend zijn...

Overigens: Meneertjes-papertrips: goed spul. Redelijk sterk (iets minder dan die hofmanns) maar imo styerker dan de shivaatjes. (al heb ik die laatste zelf niet gehad)
Plaatje? kijk hier maar

Thank you, the mdgt.

#56 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 07 February 2006 - 04:06 PM

van die in het lijstje:
hoffman
tazmanian
devils
is hoffman wel de sterkste i guess

#57 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 07 February 2006 - 09:14 PM

Welke vond je van dat rijtje dat je gaf, het sterkste? Want een verschil in redelijke en okeeje sterkte zegt me niet zoveel. Al blijft het natuurlijk sowieso moeilijk om te zeggen. Sommige mensen weten prima hoe 100 ug voelt, mij zegt het daarentegen helemaal niets. En ik ben meestal een redelijke softhead, dus waar een halfje voor mij aardig trippen is, kan het voor anderen tegenvallend zijn...

gok op shiva's, die heb ik zelf echter nog nooit genomen, maar sterkte ligt maar net aan de set & setting, opzich hoeft de hoeveelheid ?g d-lsd niks te zeggen. dat je kan weten hoe 100 ?g voelt is bullshit, dan heb je duidelijk teveel acid genomen en ben je in je eigen fabels gaan geloven ;)
denk trouwens dat hele pure d-lsd kneiterhard kan aankomen in dosering zoals 100 ?g.

disclaimer: hofmann's heb je in veel verschillende sterkte's.

lip,
heb jij wel eens zo'n oranje op? of bedoel je dat met devil?
iemand noemde trouwens die oranje blotters: "oranje boven" :woej:

#58 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 08 February 2006 - 08:15 AM

yep,kvond die niet echt kick ass,niet slecht fzo,mar die hoffmans en die taz waren duidelijk beter

Edit: die tazjes waren trouwens wel erg sterk,kheb ze ook is in kwartjes genomen,waarna effecten nog steeds aanwezig waren,dus zou je toch denken dat de sterkte wel rond de 100?g ligt,aangezien lsd pas werkt bij ong 25?g

Shiva weet ik niet meer

#59 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 08 February 2006 - 08:22 PM

Conclusie: het is echt heel erg moeilijk om iets definitiefs over acid te zeggen. Voor zover ik namelijk weet waren die shiva's minder sterk dan de hofmannetjes. Pffff..

Enne, dat 100 ug-verhaal kwam van een australier van een jaar of 50 (gok ik) die een redelijk idee had van wat 100 ug was, totdat ie de originele delysid-flesjes van 100 mics tegen kwam en die probeerde. "Die voelden toch minstens 50 ug sterker aan. Hahaha I guess dat die andere dus geen 100 misc waren..."

Dat was zn verhaal in elk geval. Zout is lekker :duimpje:

Thank you, the mdgt.

#60 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 08 February 2006 - 08:54 PM

Conclusie: het is echt heel erg moeilijk om iets definitiefs over acid te zeggen. Voor zover ik namelijk weet waren die shiva's minder sterk dan de hofmannetjes. Pffff..

toch is dit topic niet overbodig.
er is namelijk weleens bunk acid of hele sterke cid op de markt.
bovendien hou ik van blotter plaatjes en ben ik wel nieuwsgierig naar wat er nog meer te krijgen is.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users