Jump to content

Photo

Piracetam en het versterken van overige middelenpotentiële potentiatie

• Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 22 July 2011 - 06:57 PM

Naar aanleiding van onderstaande quote dit topic aangemaakt.

Wat wel echt rete goed poppy tea potentieerd is piracetam!

Want dit gegeven is nieuw voor mij. In het Farmaco staat in ieder geval niks over deze interactie vermeld.

Op welke manier versterkt het de poppy thee? Welke dosering piracetam gebruik je dan? Heb je het ook bij andere opiaten geprobeerd? Worden eventueel ook een aantal negatieve effecten versterkt? Enz..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#2 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 25 July 2011 - 08:36 AM

Met poppies: 500mg een kwartier voor de thee. Dosis lijkt simpelweg 50% sterker. Verder niks geks. Overigens merk ik van piracetam enkel niks.

Ik heb er een beetje mee geklooit en het lijkt bij mij heel veel stoffen te versterken. Heb naast poppy tea dit ook al voor kratom, lyrica, qualudes bemerkt. Helaas heb ik een voorliefde voor downers maar zal het ook eens met een upper proberen.

Ik vermoed dat het op één of andere manier de opname vergroot. Of bloed-brein meer open zet?

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

#3 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 827 posts

Posted 25 July 2011 - 03:08 PM

Ik heb mijn piracetam aangeschaft omdat het mdma meer euforisch zou maken, sterker nog het zou na een weekje kuren weer voelen als de eerste keer.
Echter, verder dan 3 x piracetam innemen ben ik nooit gekomen: dat spul is mij écht te goor.

Vroeg me wel af, hoe zou het zitten met psychedelica? Vanavond de proef eens nemen en 500mg kwartiertje voor de paddo thee nemen :)

#4 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 25 July 2011 - 07:30 PM

Het zou psychedelica erg kunnen versterken, wees dus voorzichtig!

#5 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 27 July 2011 - 11:44 AM

Na wat gelezen te hebben op andere fora lijkt het inderdaad een boel zaken te versterken. Ik blijf erbij dat het voelt alsof het opname vergroot. Ik las ook dat de doorbloeding van het brein toeneemt. Dat zou een boel verklaren.

Verder schreef ik dat ik 500 mg nam met de thee, ik had wel al 4 dagen daarvoor ook al 500 mg genomen.

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

#6 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 27 July 2011 - 12:01 PM

[Topic titel maar even aangepast, zodat het niet specifiek meer over het versterken van opiaten hoeft te gaan]

Dat piracetam het gevoel van de 1e keer MDMA terug zou kunnen brengen heb ik inderdaad al wel is gehoord, maar wat bedoel je met dat het vies is, Elentherelien?

Ik blijf erbij dat het voelt alsof het opname vergroot. Ik las ook dat de doorbloeding van het brein toeneemt. Dat zou een boel verklaren.

Piracetam is thought to increase cell membrane permeability

Dit zou betekenen dat het direct de opname vergroot inderdaad.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#7 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 827 posts

Posted 27 July 2011 - 12:15 PM

Verspreid over de dag zo'n 2gram piracetam genomen, vervolgens 2 gram gedroogde cubie, niks versterkends opgemerkt, het leek zelfs of het visueel wat minder was.

#8 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 27 July 2011 - 06:18 PM

Ik blijf erbij dat het voelt alsof het opname vergroot. Ik las ook dat de doorbloeding van het brein toeneemt. Dat zou een boel verklaren.

Verspreid over de dag zo'n 2gram piracetam genomen, vervolgens 2 gram gedroogde cubie, niks versterkends opgemerkt, het leek zelfs of het visueel wat minder was.

Was een van de werkings mechanismen van psilocybine niet een verminderde doorbloeding van de thalamus?

Just connecting some dots :rolleyes:
Verbing weirds language.

#9 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 19 August 2011 - 07:55 PM

Niemand ervaring met het gebruik van piracetam ter 'versterking' van psychedelica?

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#10 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 19 August 2011 - 08:19 PM

^

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users