Jump to content

Photo

Noman's Tek (DMT uit Mimosa Hostilis)

• Please log in to reply
91 replies to this topic

#61 DutchPassion

DutchPassion

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 288 posts

Posted 31 December 2012 - 08:43 PM

Hoi,
Ik heb deze tek nou 2 x gedaan. De 2e keer met de magneetroerder en mijn oogst was aanzienlijk beter. Daarna heb ik het om onduidelijke redenen 5 keer gewassen met soda.(i.e.g om zeker te weten dat het heel schoon is) Dat kon je net zo vaak doen als je wilt.(stond in de tek)
Maar als ik het goedje rook dan is het wel sterk en heftig maar weinig tot geen visuals. Dus eigenlijk gebeurt er niet zo gek veel behalve dat ik in een andere dimensie verkeer. Ik zie geen entiteiten of vreemde machines.Wat ik ervaar in de trip lijkt niet op wat ik lees in de trip reports.
Mijn vraag is: doe ik iets verkeerd in de tech? Of ligt het aan mijn slechte geheugen? Ik heb namelijk weinig tot geen korte termijn geheugen.

Ik vond dmt ook heel anders dan wat er allemaal over te lezen valt. Heb je bij andere tripmiddelen wel visuals?

#62 zwelgje

zwelgje

Silent one

• Members
  • 6 posts

Posted 31 December 2012 - 11:10 PM

Spoiler

Nee nu je het zegt, bij lsd ook nooit hallucinaties hoofdzakelijk schaduwen. 1 keer op een feestje geweest en toen we naar buiten gingen was het licht en keken we uit op een herten kamp en daar zag ik de bloemen actief bloeien en groeien. Maar verder eigenlijk nooit.
En 1 keer had ik vrij veel xtc gehad en toen had iedereen een bril op en die groeide of veranderde de hele tijd van vorm. Dat was echt prachtig.
Maar ik denk dat dat de enige 2 keer zijn geweest. En ik heb toch wel een aantal jaren regelmatig gebruikt.

#63 zwelgje

zwelgje

Silent one

• Members
  • 6 posts

Posted 31 December 2012 - 11:32 PM

Waarom 'was' je met soda? Dat staat nergens. 1x is genoeg. En met soda, bedoel je dan caustic soda, want je heb ook andere vormen van soda. Je moet in ieder geval NaOH hebben.
En weet je zeker dat je het juiste plant materiaal hebt?
Weet je zeker dat je rook techniek goed is? Topic: DMT rooktechniek; Wat is de beste manier om DMT te roken?

En je laatste vraag slaat nergens op, dus ga daar ook niet op in..

Ik was met soda omdat dat een beter alternatief zou zijn als wassen met amoniak. Ik moet zeggen dat mijn pull`s altijd wel vrij schoon zijn dus vraag me af of wassen wel nodig is. Maar ja ik een een perfectionist en behoorlijk paranoia. Dus neem liever het zekere voor het onzekere.

Kijk stap 10 in Nomans Tek

(There used to be another step here in the original Noman's Tek, the infamous 'ammonia wash', but it was removed with the consent of Noman, since it caused many problems of loss of yield and its a very innefective way of cleaning. DO NOT DO THE AMMONIA WASH. If one wants to clean the crystals (specially if some of the lye/bark solution came across accidentally when separating the solvent), what one can do is a sodium carbonate wash. This is done by redissolving the crystals in naphtha. Then separately, make a solution of water with a bit of sodium carbonate (no need to be accurate, just a pinch of sodium carbonate to, say, 50ml water). Then mix the sodium carbonate solution with the solvent containing the dmt, separate, discarding the water, and freeze the solvent. Voilá

Het is al weer een jaar geleden dat ik het gedaan heb.(en ik heb een slecht geheugen) Dus ik kan nu moeilijk meer nagaan hoe ik dat toen had(in mn hoofd). Maar wat ik toen heb uitgezocht is dat :natrium carbonaat gewoon soda is dat je in de supermarkt koopt om bij je was te doen. En ik meen dat het ook gebruikt word om voeten te ontsmetten/voeten badje.
Wat ik hier heb is :kristal soda

#64 zwelgje

zwelgje

Silent one

• Members
  • 6 posts

Posted 03 January 2013 - 11:23 PM

Maar niemand enig idee of het aan mijn werkwijze ligt of aan mij?

#65 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 825 posts

Posted 04 February 2013 - 06:00 PM

Soda stap is waarschijnlijk onnodig. ALs je yield een wit product is dan hoef je het niet nog een keer te wassen. Zolang jij jou solvent & troep goed weet te scheiden kan je de solvent gewoon direct in de freezer laten crashen. Ben je dan nog niet tevreden kun je eventueel nog een keer oplossen in iets minder van je solvent.
Je gebuikt toch gewoon wasbenzine?

#66 Pete Pablo

Pete Pablo

Silent one

• Members
  • 18 posts

Posted 10 May 2013 - 07:18 PM

In plaats van te prutsen met spuiten en pipetten gebruik ik een klein flesje met een rietje luchtdicht erin geMcGyvert.

de nafta+dmt wordt verzameld in het flesje, als je de dop er af draait kan je het makkelijk overgieten, door rustig te schenken blijven eventuele reststoffen achter in het flesje.

imag0912z.jpg

en hier een close up:

imag0913u.jpg

ik gebruik kaarsvet om het allemaal luchtdicht te maken.

de Nafta + DMT schenk ik over in een plastic bakje, dan blijven de kristallen niet aan de wanden plakken en giet je ze zo mee de filter in.

Darwin had it all wrong...we never evolved from apes, but rather beams of light, as its conciousness that forms matter and not the other way around.

#67 Pete Pablo

Pete Pablo

Silent one

• Members
  • 18 posts

Posted 10 May 2013 - 07:39 PM

hoe kan ik de plaatjes embedden?

Darwin had it all wrong...we never evolved from apes, but rather beams of light, as its conciousness that forms matter and not the other way around.

#68 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9420 posts

Posted 10 May 2013 - 09:03 PM

Er staat op imageshack een knop 'Embed this image'.

DHP is een forum. Kopieer en plak dus de regel die bij 'Forum' staat.

#69 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 14 May 2013 - 07:14 PM

Lost dat kaarsvet niet op in de nafta?

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

#70 Pete Pablo

Pete Pablo

Silent one

• Members
  • 18 posts

Posted 14 May 2013 - 07:48 PM

gelukkig geen last van gehad, ben vrij voorzichtig. Heb nu een glazen pipet met bal tot mijn beschikking van 100ml.

#71 zwelgje

zwelgje

Silent one

• Members
  • 6 posts

Posted 19 June 2013 - 11:24 PM

Maar met die spuitjes word je ook wel vrij snel handig. Tenminste ik wel.

@Elentherelien Mijn nafta(colemanfuel) die ik eraf haal is eigenlijk wel vrij schoon ja. De volgende keer zal ik het wassen overslaan.

#72 zwelgje

zwelgje

Silent one

• Members
  • 6 posts

Posted 12 August 2013 - 07:15 PM

Maar er is helemaal niks mis met mijn DMT. Ik kreeg gewoon steeds geen breakthru. En vandaag lukte het wel en het stomme is, toen ik er werd in getrokken herrinnerde ik me ineens : hier ben ik eerder geweest. Dat was helemaal verdrongen.

#73 Spaviced

Spaviced

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 54 posts

Posted 21 February 2014 - 04:47 PM

Ik ben al lange tijd van plan om DMT gaan extraheren omdat;

DMT Trip korter is (gemiddeld 10 min.) en ik wil geen trip die 6 uur of langer duurt.

Materialen:

- Mimosa Hostilis (50 gram besteld)
- Water

- 1 grote wekpot
- 6 kleine wekpotjes
- 6 Petrischaaltjes
- PH Meter -----------(besteld)
- A4 papier
- Metalen lepel

NaHO (gootsteen ontstopper) of NaOH ??
- Terpentine of wasbenzine of Zippo vloeistof of colemann fuel of slaolie of zonnebloemolie

Verhouding: 1 gram NaHO en 15mL water per 1 gram Mimosa Hostilis.

Maar nu vraag ik me af; welke ontstopper heb ik nodig?

Op internet kom ik NaOH tegen als gootsteenontstopper. NaHO kom ik nergens tegen.

NaOH als gootsteenontstopper, NaOH in zuivere vorm is (99,9%). 

- verhogen van de pH

- verhoging van de zuurgraad

- verwijderen van zware metalen; 

- neutralisatie van alle types verzuurd water

Er is ook extra zuiver en extra fijne NaOH, 'extra fijn', deze is voorzien van een zogenaamde 'food verklaring'. Dit betekent dat deze NaOH zo schoon is, dat het in aanraking mag komen met voedsel en apparatuur die wordt gebruikt voor de bereiding van voedsel.

Natriumhydroxide (caustische soda of bijtende soda), formule NaOH, is een witte, hygroscopische stof met een smeltpunt van 319 °C en een dichtheid van 2,13 g/cm3. De stof lost onder grote warmteontwikkeling in water op tot natronloog. Het is een sterke base en verdringt zwakkere basen uit hun zouten.

Ik geloof dat er genoeg mensen zijn dit extractie proces eerder met succes hebben uitgevoerd.

Aangezien ik nog maar beginnende Psychonaut ben, en elk mislukte experiment echt veel kost, wil ik juiste methode uitvoeren om te slagen.

Is het mogelijk ipv DMT roken ook DMT te Vaporiseren zo ja; op welke temperatuur zou dat het beste zijn.

Indien DMT Vaporiseren mogelijk zou zijn, moet er ook DMT samen met MAO-remmers gevaporiseerd worden of niet.

Alvast bedankt,   

#74 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6387 posts

Posted 21 February 2014 - 04:57 PM

Topic merged voor duidelijkheid!

NaHO bestaat niet. Natrium hydroxide wordt afgekort tot NaOH.

En het is raadzaam om dit topic in zijn geheel is door te lezen of een kijkje te nemen op;

DHPedia: DMT extractie

DMT moet altijd verdampt worden en niet verbrand, omdat het dan zijn werking verliest. Dus wanneer je DMT 'rookt' houdt je de vlam dicht bij de DMT, zodat het eerst smelt en dan verdampt, maar nooit de vlam direct op de DMT!

DHP topic - DMT rooktechniek

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#75 venom

venom

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 227 posts

Posted 22 February 2014 - 12:35 PM

als je gaan pullen met bv naphta ( wasbenzine  ) overal te verkrijgen bij de drogist. Dan ga je wss 4 a 5 keer pullen met 25ml wasbenzine. Dit zorgt al voor 125ml totale naptha waarin je dmt zit.

Dit gaat nooit in de vriezer goed neerslaan volgens mij..

Ik zou de naphta gewoon laten verdampen aan een open raam ofzo.. totdat het er een witte waas begint te verschijnen, kan zijn dat het dan nog maar 30ml naphta is ofzo. Maar das het goede moment om in de vriezer te zetten.

Na enkele uren zie je al kristallen en de volgende dag heb je zogoed als alles eruit. Ik zou zeker nooit naphta verdampen met een ventilator omdat er zo een olieachtige variant van dmt ontstaat,dmt-n-oxide. Kan je ook roken hoor maar het is heel moeilijk te gebruiken, en je weet niet of alle naphta uit de olie is.

Als je bv kleine sneeuwkristalletjes hebt na het vriesproces, kan je dit oplossen in een minimale hoeveelheid naptha ( echt het uiterste minimum ). Doe het in een klein beetje naphta en verwarm het lichtjes tot het opgelost is. 

Je krijgt dan mss een bruin residu dat niet oplost, maar ook perfect rookbaar na drogen. En de naphta die je nu overhoudt daar voeg je nog wat aan toe tot je een kwart wijnglas ofzo hebt. Neem een karton of whatever om het af te dekken en laat een spleet van +- 1 a 2 cm over. Zodat de naphta heeeeeel traag verdampt. Laat dit staan zonder aan te komen en je zal prachtige doorzichtige kristallen van mss wel een cm krijgen.

Kwa rooktechniek, the machine!

#76 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 825 posts

Posted 22 February 2014 - 03:26 PM

als je gaan pullen met bv naphta ( wasbenzine  ) overal te verkrijgen bij de drogist. Dan ga je wss 4 a 5 keer pullen met 25ml wasbenzine. Dit zorgt al voor 125ml totale naptha waarin je dmt zit.

Dit gaat nooit in de vriezer goed neerslaan volgens mij..

Ik zou de naphta gewoon laten verdampen aan een open raam ofzo.. totdat het er een witte waas begint te verschijnen, kan zijn dat het dan nog maar 30ml naphta is ofzo. Maar das het goede moment om in de vriezer te zetten.

Na enkele uren zie je al kristallen en de volgende dag heb je zogoed als alles eruit. Ik zou zeker nooit naphta verdampen met een ventilator omdat er zo een olieachtige variant van dmt ontstaat,dmt-n-oxide. Kan je ook roken hoor maar het is heel moeilijk te gebruiken, en je weet niet of alle naphta uit de olie is.

Als je bv kleine sneeuwkristalletjes hebt na het vriesproces, kan je dit oplossen in een minimale hoeveelheid naptha ( echt het uiterste minimum ). Doe het in een klein beetje naphta en verwarm het lichtjes tot het opgelost is. 

Je krijgt dan mss een bruin residu dat niet oplost, maar ook perfect rookbaar na drogen. En de naphta die je nu overhoudt daar voeg je nog wat aan toe tot je een kwart wijnglas ofzo hebt. Neem een karton of whatever om het af te dekken en laat een spleet van +- 1 a 2 cm over. Zodat de naphta heeeeeel traag verdampt. Laat dit staan zonder aan te komen en je zal prachtige doorzichtige kristallen van mss wel een cm krijgen.

Kwa rooktechniek, the machine!

Volgens mij is nafta niet exact hetzelfde als wasbenzine. Maar met wasbenzine een pull doen en dat laten crashen in de vriezer, werkt perfect. Na een paar dagen krijg je hele mooie kristallen op de bodem van je glas, dan is het een kwestie van een koffie filter, en de kristallen er uit schrapen, voila, mooie witte NN-DMT :D

#77 venom

venom

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 227 posts

Posted 22 February 2014 - 05:37 PM

Volgens mij is nafta niet exact hetzelfde als wasbenzine. Maar met wasbenzine een pull doen en dat laten crashen in de vriezer, werkt perfect. Na een paar dagen krijg je hele mooie kristallen op de bodem van je glas, dan is het een kwestie van een koffie filter, en de kristallen er uit schrapen, voila, mooie witte NN-DMT :D

ja dat weet ik eigenlijk ook niet, of naphta exact hetzelfde is als wasbenzine. Ik bedoel in ieder geval wasbenzine ( omdat het geen residu achterlaat en redelijk snel verdampt, dat in tegenstelling tot bv white spirit, ook geschikt bv, maar spêciaal gemaakt om niet te verdampen ). Ook een veelgebruikt middel voor herkristallisatie is heptaan, maar ik zou het niet gebruiken voor pulls.
Btw, in de vriezer heb ik nog nooit kristallen groter dan 1 - 2 mm gezien. En doorzichtige kristallen van 1cm en meer kan je wel bereiken door in warme heptaan of wasbenzine op te lossen en heel gecontroleerd te laten drogen. 
Het oog wil ook wat he ;) Maar beiden zijn natuurlijk juist hetzelfde kwa effect, wou dit maar ff vermelden dat een mooie kristalstructuur redelijk makkelijk kan bereikt worden.

volgens mij is naphta zoals meestal vermeld wordt gewoon een mix van verschillende koolwaterstoffen, net zoals wasbenzine dit is.
In theorie kan je zelfs extraheren met gewone benzine, maar in de praktijk zou ik me toch ook aan wasbenzine houden :P

Edited by dreamer, 26 February 2014 - 01:02 AM.

#78 Keesoe

Keesoe

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 205 posts

Posted 31 January 2017 - 10:30 AM

Ik ben van plan om binnenkort DMT te ontrekken aan Mimosa Hostilis.

Ik had daarom ook Natriumhydroxide besteld maar heb kaliumhydroxide ontvangen.

Kan ik ook kaliumhydroxide gebruiken? Of is dat zelfs beter?

Bedankt alvast :rolleyes: 

"We are a way for the Cosmos to know itself"
-Carl Sagan

#79 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6387 posts

Posted 31 January 2017 - 10:42 AM

KOH heeft een hoger moleculair gewicht dan NaOH, dus je kan niet simpel weg dezelfde hoeveelheid in gram afwegen. Dat zal je dus wel eerst moeten aanpassen. Maar verder zal er weinig verschil tussen de twee zijn, voor dit doeleinde.

En beide zijn sterke basen, dus wees voorzichtig! (maar dat staat waarschijnlijk in elke tek al vermeld)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#80 Keesoe

Keesoe

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 205 posts

Posted 31 January 2017 - 10:51 AM

Oke, dus ik zal er wat minder van moeten gebruiken. Hoeveel minder ongeveer?

Als ik deze tek aanhou met 100gr natriumhydroxide dan in dit geval ongeveer 80gr Kaliumhydroxide?

"We are a way for the Cosmos to know itself"
-Carl Sagan

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users