Ik ben al lange tijd van plan om DMT gaan extraheren omdat;
DMT Trip korter is (gemiddeld 10 min.) en ik wil geen trip die 6 uur of langer duurt.
Materialen:
- Mimosa Hostilis (50 gram besteld)
- Water
- 1 grote wekpot
- 6 kleine wekpotjes
- 6 Petrischaaltjes
- PH Meter -----------(besteld)
- A4 papier
- Metalen lepel
- NaHO (gootsteen ontstopper) of NaOH ??
- Terpentine of wasbenzine of Zippo vloeistof of colemann fuel of slaolie of zonnebloemolie
Verhouding: 1 gram NaHO en 15mL water per 1 gram Mimosa Hostilis.
Maar nu vraag ik me af; welke ontstopper heb ik nodig?
Op internet kom ik NaOH tegen als gootsteenontstopper. NaHO kom ik nergens tegen.
NaOH als gootsteenontstopper, NaOH in zuivere vorm is (99,9%).
- verhogen van de pH
- verhoging van de zuurgraad
- verwijderen van zware metalen;
- neutralisatie van alle types verzuurd water
Er is ook extra zuiver en extra fijne NaOH, 'extra fijn', deze is voorzien van een zogenaamde 'food verklaring'. Dit betekent dat deze NaOH zo schoon is, dat het in aanraking mag komen met voedsel en apparatuur die wordt gebruikt voor de bereiding van voedsel.
Natriumhydroxide (caustische soda of bijtende soda), formule NaOH, is een witte, hygroscopische stof met een smeltpunt van 319 °C en een dichtheid van 2,13 g/cm3. De stof lost onder grote warmteontwikkeling in water op tot natronloog. Het is een sterke base en verdringt zwakkere basen uit hun zouten.
Ik geloof dat er genoeg mensen zijn dit extractie proces eerder met succes hebben uitgevoerd.
Aangezien ik nog maar beginnende Psychonaut ben, en elk mislukte experiment echt veel kost, wil ik juiste methode uitvoeren om te slagen.
Is het mogelijk ipv DMT roken ook DMT te Vaporiseren zo ja; op welke temperatuur zou dat het beste zijn.
Indien DMT Vaporiseren mogelijk zou zijn, moet er ook DMT samen met MAO-remmers gevaporiseerd worden of niet.
Alvast bedankt,