Jump to content

Photo

Noman's Tek (DMT uit Mimosa Hostilis)

• Please log in to reply
91 replies to this topic

#41 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6342 posts

Posted 30 November 2011 - 08:45 AM

Ik doe standaard drie pulls, soms zelfs vier.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#42 The_Imagizer

The_Imagizer

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 308 posts

Posted 30 November 2011 - 10:45 AM

Voor een laatste pull verwarm ik het mengsel lichtjes terwijl ik het oplosmiddel rustig maar continue door de basische drab roer. Dit levert meer gelige dmt op, maar je haalt er echt wel een hoop meer uit ook naar m'n ervaring :-)

Verder kan je ook jungle-dmt (ze verkopen er niks ofzo, dus ik neem aan dat dit niet onder no-sources valt? :)) extraheren met wat op het einde overschiet, als er nog dmt inzit komt die er gewoon bij... Als oplosmiddel gebruik je best tolueen dan, als ik het me goed herinner. Verder is het gewoon hetzelfde. :)
Hoe haal jij je oplosmiddel er uit, als ik vragen mag? heb al geprobeerd met een spuit (verstopt onmiddelijk/gaat kapot) en dmv een glas onderdompelen... beide een veel te groot gepruts. Voor de volgende keer plan ik een grote seperatory funnel te gebruiken, maar huis-tuin-keuken oplossingen zijn altijd handig om weten :)

#43 Riviera

Riviera

Silent one

• Members
  • 9 posts

Posted 30 November 2011 - 01:28 PM

Ik doe standaard drie pulls, soms zelfs vier.

Ik heb na 2 pulls meestal al een yield van boven de 1% en de 3e pull die ik een keer deed leverde amper wat op.
De eerste paar keer heb ik wel m'n oplosmiddel (terpentine in mijn geval) gerecycled voor de volgende batch, maar ik kreeg hierdoor wel een geliger resultaat...

@The_Imaginezer: Het scheiden doe ik met een soort pipet van 5ml, gekocht in een aquariumspeciaalzaak dit is echter ook een gedoe en ik zou ook liever een makkelijkere methode horen :)

#44 The_Imagizer

The_Imagizer

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 308 posts

Posted 30 November 2011 - 02:45 PM

seperatory-funnel!

Er in kijlen, laten bezinken, kraantje open en drab er uit, kraantje dicht vanaf je aan je oplosmiddel zit (liever een beetje bij de drab, dan wat drab bij m'n eindproduct) en deze opvangen in een propere container. Alvast in theorie... Ik vrees dat die drab mss wel eens aan de rand kan gaan blijven plakken, al zal dat nog wel meevallen als je hem op het einde nog even laat bezinken voor je aan het oplosmiddel begint. Ik hou jullie op de hoogte van het verdere verloop :)

Met recyclen van het oplosmiddel heb ik ook enkel slechte ervaringen. Je kan beter kleine pulls doen (met weinig oplosmiddel iig) en er dan maar een (paar) extra doen, als je ecologisch/zuinig wilt zijn.

#45 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9403 posts

Posted 30 November 2011 - 03:04 PM

Mijn ervaring met scheidtrechters is dat die best makkelijk verstopt kunnen raken .. en dan zit je daar met je drab :P

#46 Riviera

Riviera

Silent one

• Members
  • 9 posts

Posted 01 December 2011 - 03:29 PM

Omdat er uiteindelijk toch een klein beetje gelige en bruinige stukjes tussen zaten bij het eindresultaat, leek het me interessant om eens een keer te proberen te herkristalliseren.

Ergens in dit topic las ik dat dat zo simpel was als: poeder oplossen in een beetje warme nafta, nafta afgieten en opnieuw de vriezer in en olieachtige substanstie eruit laten.

Nou begon het redelijk goed, want er bleef inderdaad wat bruin gelige olieachtige substantie achter in de warme nafta, maar ik had de boel nog een beetje geroerd en daarna scheiden die 2 zich niet meer en was het gewoon een licht gelige vloeistof die ik uiteindelijk in de vriezer heb gezet.

Wat is de simpelste methode om goed te herkristalliseren?

#47 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9403 posts

Posted 01 December 2011 - 06:51 PM

Het idee is juist dat dat gelige opgelost blijft terwijl de dmt er als kristallen uit komt in de vriezer.

Dus gewoon wachten tot de dmt er uit 'crashed' en dan filteren.

#48 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7675 posts

Posted 02 December 2011 - 02:01 PM

^Dat ja.

Ik heb zelf ook wel eens een halfslachtige poging gewaagd met een scheidtrechter, maar dat was helemaal niks. Die opgeloste MHRB-meuk is veel te teer-achtig en drabberig. Much too sticky. Met een lange pipet afpipetteren werkt toch prima? Je moet alleen oppassen dat je niet wat drab meezuigt, want voor je het weet is je pipet vies en die zijn heeeeel makkelijk verstopt.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#49 J0rrit

J0rrit

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 48 posts

Posted 28 March 2012 - 10:53 AM

Ik vind gele dmt eerlijk gezegd een 'heftigere' ervaring dan puur witte dmt. Het is alsof er toch nog bepaalde alkaloiden in voorkomen (zoals bij paddos en cactussen bijv.) die de trip toch nog even dát extra geven. Dit is ook niet een puur persoonlijke ervaring trouwens: op andere fora zoals drugsforum zijn er topics over te vinden, waar de meeste het wel eens zijn met elkaar! Ik haal meestal uit de 1e pull al zon 1,5%, dus doe dan vaak ook geen 2e pull meer,

greets

#50 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 825 posts

Posted 28 March 2012 - 08:19 PM

Meerdere mensen op fora, waaronder 't nexus forum, beweren dan ook dat gele dmt iets anders is. Het wordt soms ook wel jungle-spice genoemd en zou dan idd andere alkaloïden bevatten. Ik zelf doe nu een extractie met wasbenzine en nadat ik niet zoveel meer eruit haal (ik ga voor 4 pulls) ga ik pullen met tuloeen, dan zou je 'jungle-spice' moeten krijgen :)

En waarom doe je maar 1 pull? En 1,5% is inderdaad wel veel waarmee pull je?

#51 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9403 posts

Posted 28 March 2012 - 09:08 PM

1.5% van een sterk verontreinigd product is dus GEEN 1.5% DMT.

Ik heb zelf wel eens een geel/oranje, plakkerig, product gehad uit de laatste (4e) pull met wasbenzine. Dit had een veel hoger smelt/damppunt dan reguliere dmt.
Het was wel actief, maar erg moeilijk om te roken (vanwege dit hoge damp-punt). Qua ervaring zat er zeker wel DMT in het product, maar de ervaring leek wel wat langer te duren en iets 'duisterder' wat ze op 't nexus-forum ook omschrijven bij die 'jungle spice'.

Een theorie was dat dit Yuremamine zou zijn wat mogelijk als mao-i werkt (hierdoor is de langere werking mee te verklaren).
Er zou dan dus nog wel DMT bij nodig moeten zijn.

Persoonlijk prefereer ik zuivere DMT.

#52 The_Imagizer

The_Imagizer

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 308 posts

Posted 29 March 2012 - 11:40 AM

gele dmt is eerder geoxideerde dmt of dmt met vervuiling, de jungle dmt moet je er met een ander oplosmiddel uithalen.

#53 J0rrit

J0rrit

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 48 posts

Posted 29 March 2012 - 05:16 PM

1.5% van een sterk verontreinigd product is dus GEEN 1.5% DMT.

Dat klopt. Maar naar mijn ervaring is 30 mg hiervan een stuk intenser dan 30 mg zuivere/witte dmt. Het maakt voor de ervaring dus niets uit. Klopt wel dat het geen 1,5% witte dmt is! Daar komt bij dat het ook bijna nooit fout kan gaan met roken, in gele dmt kan je zo de vlam zetten en je gaat naar hyperspace! Dat van een hoger damppunt heb ik zelf geen ervaring mee. 'jungle spice' is inderdaad iets anders, schijnt meer roodachtig te zijn en krijg je inderdaad eruit met xyleen. Het is denk ik net zoals met paddos en cactussen, puur mescaline is bijv. een iets andere ervaring dan san pedro. En san pedro schijnt anders te zijn dan peyote etc.

#54 dampkringinspecteur

dampkringinspecteur

Silent one

• Members
  • 12 posts

Posted 08 June 2012 - 06:01 PM

Zelf een aantal dze tek gevolgd. Telkens rond de 1Gr zeer wite DMT van 100gr Mimosa.

Echter een vriend me volgt deze tek ook. Alle handelingen hetzelfde behalve het kantelen. Hij pakt gewoon een lange metalen lepel en roert als een malle.
Resultaat bij hem, precies hetzelfde: 1Gr zeer wite DMT van 100gr Mimosa. Beide geprobeerd, qua roken en trip geen verschil eigenlijk

Vandaar eigenlijk de vraag: waarom kantelen van de weckpot en niet roeren met een lepel? Het lijkt er namalijk hetzelfde resultaat geeft.
Maar in deze tek en ook best veel andere op internet wordt specifiek kantelen genoemd.

#55 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 08 June 2012 - 06:22 PM

Wanneer je bijtende middelen gebruikt (NaOH), is het veiliger om zoveel mogelijk de pot dicht te houden. In een lab zou je een magnetisch staafje gebruiken met een plaat waarin een electromotor + magneet zit, om continue te kunnen blijven roeren in een afgesloten container zonder risico op morsen.

Als je per sé wilt roeren, gebruik dan het liefst een glazen roerstaaf.
Verbing weirds language.

#56 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 825 posts

Posted 11 June 2012 - 06:03 PM

^Glas wordt op den duur ook aangetast door naoh, is metaal niet beter?

En touwens DMT oxideert als een malle, haf gram DMT iets te lang open + bloot laten liggen, 2 weken later is het flink verkleurt (flink!) en ruikt het ook sterker.

#57 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9403 posts

Posted 11 June 2012 - 06:18 PM

^ je moet dan ook geen gewoon glas gebruiken maar borosilicaat glas.

#58 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6342 posts

Posted 11 June 2012 - 06:52 PM

...
Hij pakt gewoon een lange metalen lepel en roert als een malle.
...
Vandaar eigenlijk de vraag: waarom kantelen van de weckpot en niet roeren met een lepel? Het lijkt er namalijk hetzelfde resultaat geeft.

Sommige metalen reageren sterk met een basische oplossing, aluminium in het bijzonder, vandaar dat je beter gewoon kan zwenken.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#59 zwelgje

zwelgje

Silent one

• Members
  • 6 posts

Posted 31 December 2012 - 06:41 PM

Hoi,
Ik heb deze tek nou 2 x gedaan. De 2e keer met de magneetroerder en mijn oogst was aanzienlijk beter. Daarna heb ik het om onduidelijke redenen 5 keer gewassen met soda.(i.e.g om zeker te weten dat het heel schoon is) Dat kon je net zo vaak doen als je wilt.(stond in de tek)
Maar als ik het goedje rook dan is het wel sterk en heftig maar weinig tot geen visuals. Dus eigenlijk gebeurt er niet zo gek veel behalve dat ik in een andere dimensie verkeer. Ik zie geen entiteiten of vreemde machines.Wat ik ervaar in de trip lijkt niet op wat ik lees in de trip reports.
Mijn vraag is: doe ik iets verkeerd in de tech? Of ligt het aan mijn slechte geheugen? Ik heb namelijk weinig tot geen korte termijn geheugen.

#60 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6342 posts

Posted 31 December 2012 - 07:29 PM

Waarom 'was' je met soda? Dat staat nergens. 1x is genoeg. En met soda, bedoel je dan caustic soda, want je heb ook andere vormen van soda. Je moet in ieder geval NaOH hebben.
En weet je zeker dat je het juiste plant materiaal hebt?
Weet je zeker dat je rook techniek goed is? Topic: DMT rooktechniek; Wat is de beste manier om DMT te roken?

En je laatste vraag slaat nergens op, dus ga daar ook niet op in..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users