Jump to content

Photo

Noman's Tek (DMT uit Mimosa Hostilis)

• Please log in to reply
91 replies to this topic

#21 terrorjaap

terrorjaap

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 27 posts

Posted 07 September 2011 - 11:56 AM

Heb deze tek nu 2x gebruikt en hij werkt perfect. Heb wel wat aanpassingen gemaakt met het voorbereiden van het Mimosa mengsel dmv. de Coleman Fuel eerst iets te verwarmen en vervolgens het mengsel 12u te laten staan ipv. na een uur al de nafta toe te voegen. Uit 250g MHRB ongeveer 1,75g spice, toch netjes voor een eerste keer :)

Heeft iemand trouwens ervaring met het herkristalliseren van spice dmv. natriumcarbonaat (sodium carbonate)?

#22 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 07 September 2011 - 01:46 PM

Paar vraagjes:

- In de eerste stap: moet dit persé afgesloten zijn?
- vriezer: .nl voor koelkast? Vriezer is hier namelijk diepvries.
- op het einde nog eens herschoonmaken, is dat echt nodig? Lijkt me dat je msch wat kan verliezen ofzo.

Ik vermoed dat invriezen gewoon handiger werkt.

edit: heb de lazyman teruggevonden op dhpwiki, goed werk!
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#23 Forkbender

Forkbender

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1753 posts

Posted 07 September 2011 - 01:55 PM

vriezer = diepvries hier.
The mind is a jungle.

#24 Ayahuasquero

Ayahuasquero

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 444 posts

Posted 08 September 2011 - 03:17 PM

Paar vraagjes:

- op het einde nog eens herschoonmaken, is dat echt nodig? Lijkt me dat je msch wat kan verliezen ofzo.

Ik vind glinsterend witte DMT toch echt een stuk prettiger roken, slaat wat minder op de longen.
Heb liever 1 hit minder en voor de rest schoon spul.

DMT in bekerglas --> warme nafta erbij --> roeren --> schenk de nafta af en laat de olie op de boden achter --> nafta in de vriezer --> (bijna) witte DMT
They don't like my lifestyle..

#25 Riviera

Riviera

Silent one

• Members
  • 9 posts

Posted 25 October 2011 - 10:02 PM

Hallo, ik heb een vraagje.

Afgelopen dagen voor het eerst zelf wat DMT gemaakt van MHRB via een simpele STB tek.
Resultaat zijn erg mooi witte kristallen en uit een volgende poging iets geler (zelfde nafta gebruikt) maar alsnog minder geel dan DMT die ik een keer van iemand gekocht had.

Yield van 1% dus volgens mij opzich allemaal niet slecht.

Enig puntje is alleen dat als ik het DMT poeder tussen mijn vingers wrijf, het toch best wel vettig voelt en ook een vettig laagje op mijn vingertoppen achterlaat.
Is mijn DMT nu té vet?

Kan ik het zo roken, of moet ik het nog op een of andere manier ontvetten?

Het ziet er wel echt gewoon uit als netjes wit poeder, met leuke glinsteringen van kristalletjes.

[Poelster: post verplaatst naar het extractie topic]

#26 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 25 October 2011 - 10:56 PM

Het klinkt gewoon als of je alles goed hebt gedaan. Het kan kloppen dat je 'kristallen' niet heel compact zijn en jij dit ervaart als vettig, het is immers de vrije base.
Het zou ook zo kunnen zijn dat er nog een beetje oplosmiddel bij zit en dit de structuur 'vloeibaarder' maakt.

Welke van de twee het is, kan ik moeilijk zeggen, maar als je poeder wit is, zit je goed, laat het voor de zekerheid, nog een paar dagen op een verwarmde plek liggen.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#27 Ayahuasquero

Ayahuasquero

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 444 posts

Posted 26 October 2011 - 06:17 AM

Is freebase dmt niet caustic?

Veroorzaakt dat niet het vettige/ zeepachtige gevoel, of zit ik naast?

#28 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 26 October 2011 - 06:42 AM

Ik weet niet precies hoe basisch de vrije base van DMT is, maar ik verwacht dat het niet basisch genoeg is om in korte tijd de huid te doen verzepen..
(maar ik kan er prima naast zitten)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#29 Ayahuasquero

Ayahuasquero

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 444 posts

Posted 26 October 2011 - 06:59 AM

Even zoeken leverde dit op van een ander forum:

Merck gives the pKa for DMT freebase as 8.68 which makes it weakly basic.

There are a lot of differences between metal hydroxides and tryptamines, so this is a bad comparison.

#30 Riviera

Riviera

Silent one

• Members
  • 9 posts

Posted 26 October 2011 - 08:33 AM

Bedankt voor de reacties.

Conclusie is min of meer: als het wit is, zit je goed, roken die 'zooi'...

@Poelster: Je zegt dat het misschien slim is om nog even te laten drogen op een verwarmde plek, wat is een goeie plek om het nog te laten drogen? Las ergens dat DMT al vervliegt bij rond de 50 graden en dat het daardoor bijvoorbeeld niet is aan te raden het op de verwarming te leggen...

#31 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 26 October 2011 - 03:51 PM

As to melting points, some in the literature are of plant isolates and other are of synthetic samples. A brief and incomplete survey has revealed the following numbers, all in °C: 44, 44.6-46.8, 46, 47, 48-49, 49-50, 56-57, 57-59, 58-60, 64-67, 67 and 67-68. The 58-60 and 64-67 values are from the Aldrich Chemical Company, for samples bearing the purity claims of "puriss" and 99+% "Gold Label" resp. The Merck Index gives the very early, very low values of 46 °C and 44.6-46.8 °C and claimes that the bp is 60-80 °C with atmospheric pressure being implied. It is clearly in error on both matters. No evidence has been published suggesting polymorphism.

Dus als je de temp onder 40°C houdt dan zit je goed, al is smelten niet erg. Wat ik zou doen is een versterker of een computer of iets dergelijks vinden die (aangenaam) warm wordt en het daarop leggen.
En ik ga niet claimen dat als hjet wit is het per definitie goed en rookbaar is, wil je het zeker, weten ga even langs de testservice..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#32 DMTroy

DMTroy

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 131 posts

Posted 26 October 2011 - 09:58 PM

As to melting points, some in the literature are of plant isolates and other are of synthetic samples. A brief and incomplete survey has revealed the following numbers, all in °C: 44, 44.6-46.8, 46, 47, 48-49, 49-50, 56-57, 57-59, 58-60, 64-67, 67 and 67-68. The 58-60 and 64-67 values are from the Aldrich Chemical Company, for samples bearing the purity claims of "puriss" and 99+% "Gold Label" resp. The Merck Index gives the very early, very low values of 46 °C and 44.6-46.8 °C and claimes that the bp is 60-80 °C with atmospheric pressure being implied. It is clearly in error on both matters. No evidence has been published suggesting polymorphism.

Dus als je de temp onder 40°C houdt dan zit je goed, al is smelten niet erg. Wat ik zou doen is een versterker of een computer of iets dergelijks vinden die (aangenaam) warm wordt en het daarop leggen.
En ik ga niet claimen dat als hjet wit is het per definitie goed en rookbaar is, wil je het zeker, weten ga even langs de testservice..

Ik laat de DMT gewoon even drogen maar niet op een verwarmde plek.
Na 10 jaar ervaring weet ik nu wat de lompste drug is: NICOTINE!

#33 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 26 October 2011 - 10:09 PM

Het is ook niet perse nodig, maar het gaat wel sneller ;)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#34 Riviera

Riviera

Silent one

• Members
  • 9 posts

Posted 29 November 2011 - 10:05 PM

Uiteindelijk was het prima te roken :)

Heb ondertussen een ander vraagje;

Ik Begon fgelopen vrijdag nog een nieuwe batch maken, heb basewater gemaakt en later Mimosa door gemengd/geschud.
Wilde toen zaterdag de pulls doen, maar ben daar het hele weekend niet meer aan toegekomen.
Ondertussen staat dus de mimosa al meerdere dagen in het basewater, is dat een probleem of kan ik daar gewoon alsnog mijn pulls van doen?

#35 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 29 November 2011 - 10:15 PM

Waarom zou dat een probleem zijn?

Het ergste wat er kan zijn gebeurd is dat de plantencellen van de mimosa nog meer kapot zijn gegaan en er meer DMT vrij komt.

#36 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 29 November 2011 - 10:24 PM

^Indeed. Ik zou haast zeggen: des te langer je wacht, des te beter.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#37 Riviera

Riviera

Silent one

• Members
  • 9 posts

Posted 29 November 2011 - 10:31 PM

^Indeed. Ik zou haast zeggen: des te langer je wacht, des te beter.

Zo was mijn gedachtegang ook, maar het leek me fijn dat toch even bevestigd te zien....bedankt :)

#38 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 29 November 2011 - 10:49 PM

Nog wel even een keertje goed schudden voordat je de lagen gaat scheiden. ;)

(Of had je de organische laag er nog niet bij gedaan?)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#39 The_Imagizer

The_Imagizer

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 308 posts

Posted 29 November 2011 - 11:03 PM

Let wel: vanaf dat je hem ongeveer een week hebt staan, komt er vééél meer bagger van planten materiaal in je eindproduct terecht. Keertje laten herkristaliseren in de vriezer lost het meeste wel op, maar even zuiver kreeg ik hem toch niet meer. Er kwam ook minder uit dan ik had verwacht, dus mss is zo'n lange tijd in zo'n basische oplossing wel niet het beste idee voor de dmt? Ik ben er niet zeker van, maar vermeld het toch even.

Enkele dagen lijkt me eigenlijk perfect, dus snel doen! :)

Voor het herkristaliseren, het is een beetje saai, maar zeer leerzaam: MIT OpenCourseWare: Recrystallization
Alles op die site is eigenlijk wel aan te raden als je wat leergierig bent :)

#40 Riviera

Riviera

Silent one

• Members
  • 9 posts

Posted 30 November 2011 - 08:06 AM

Heb inderdaad nog even goed geschud voordat ik de pulls ging doen, er zat redelijk wat plantendrap onderin...
Daarna even half uurtje laten rusten en 2 pulls gedaan.
Deze gisteravond in de vriezer gezet, net gekeken en zag er prima uit, de eerste pull bevat zelfs grotere 'kristallen' dan ik ooit heb gezien.
Vanmorgen de vriezer nog even op een extra koude stand gezet en dan vanavond de boel eruit halen.
Lijkt weinig tot geen bevuiling te bevatten :)
Zo op het eerste oog lijkt het wel wat minder dan normaal, normaal heb ik met 2 pulls echt wel vrijwel alle dmt eruit, maar wellicht is hier een derde pull toch nog de moeite waard.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users