Jump to content

Photo

Mescaline bij de testservice

• Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 Ayahuasquero

Ayahuasquero

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 444 posts

Posted 08 July 2011 - 02:55 AM

Had wat mescaline-HCL ingeleverd bij de testservice.
Ze hadden dat daar nog nooit gezien daar en er was ook geen data over beschikbaar,
zoals de kleur die de marquise test zou geven, die was oranje.

De uitslag van de lab test viel mij eigenlijk een beetje tegen, het was mescaline
en meer konden ze ook niet zeggen. Geen percentage en ook niet of er nog andere al dan niet schadelijke
stoffen in zaten. Ook de zoutvorm werd niet genoemd, ze konden alleen zeggen dat er geen andere (bekende)
psychoactieve stoffen in zaten.. :glare:

Beetje jammer.
They don't like my lifestyle..

#2 SuperFunker

SuperFunker

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 634 posts

Posted 08 July 2011 - 09:32 AM

De testservice heeft momenteel te weinig budget om alles te testen wat ze zouden willen testen. Daarom hebben samples met mogelijk meer risico voorrang. Als ze zeggen dat er alleen mescaline in zit zit er waarschijnlijk ook niks anders in, waarschijnlijk ook geen andere eventueel schadelijke stoffen.

Als je weet dat een lab test een paar honderd euro kost en je kan testen voor een paar euro vind ik het al een fantastische service. Het kan uiteraard beter maar met dit kabinet zit dat er helaas niet in.

#3 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2455 posts

Posted 08 July 2011 - 10:39 AM

Ik had hetzelfde, ik kreeg te horen dat er mescaline in zat, maar meer informatie hadden ze niet. Hoe dan ook, om uberhaubt bevestigd te krijgen vond ik al een goed iets.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users