Jump to content

Photo

"White Shadow". Weet iemand wat het is?

• Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 datmeenjeniet

datmeenjeniet

Silent one

• Members
  • 11 posts

Posted 24 June 2011 - 01:27 PM

Ik heb (legaal) een goedje gekocht wat de naam "White Shadow" heeft. Het was erg goedkoop dus ik dacht laat ik het eens proberen. Ik ben sowieso van plan het eerst te laten testen maar misschien is het al een bekende merknaam bij sommigen(net zoals Benzo Fury of Dark Romantics waarvan ik ondertussen wel weet wat het is).

Op de website geeft men aan dat het te vergelijken is met Dark Romatics maar dat het een wat sterkere 'geur' heeft. En ook dat het een sterker kruid is voor de echte kruidenfans ;) waarvan kleinere hoeveelheden voldoende zou zijn..

Iemand enig idee?

Herkennen de testlabs eigenlijk wel al die exotische spulletjes (RC's)?

#2 Ayahuasquero

Ayahuasquero

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 444 posts

Posted 24 June 2011 - 01:50 PM

Ik heb het vermoeden dat ik weet van welke site, als het goed is kan je die gast(?) mailen.
Weet niet of die nog antwoord geeft, deed hij wel (heb ik vernomen, zelf nooit besteld) ;)

Testen is zeker een goed plan, bij een echt test punt zullen ze RC's door sturen naar een lab.
Dus dan weet je zeker wat je hebt.
They don't like my lifestyle..

#3 datmeenjeniet

datmeenjeniet

Silent one

• Members
  • 11 posts

Posted 24 June 2011 - 02:15 PM

Ik denk dat jouw vermoeden qua site wel klopt :)

Hij reageert zeker wel op mail maar geeft logischerwijs geen antwoord op mijn vraag wat precies de werkzame stof is. Ik ga ze daar verder ook niet lastig meer mee vallen.

#4 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7,617 posts

Posted 24 June 2011 - 03:28 PM

Slechte zaak: mensen shit voeren zonder dat duidelijk is wat er in zit. Nee dan liever gewoon een eerlijke nachtapotheker dan al dit schuine gedoe.
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#5 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,065 posts

Posted 24 June 2011 - 03:45 PM

Is dat niet zoiets als Black Beauty? Nothing Like a fine steed between the legs.....

:duimpje:
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#6 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,850 posts

Posted 24 June 2011 - 04:02 PM

Slechte zaak: mensen shit voeren zonder dat duidelijk is wat er in zit. Nee dan liever gewoon een eerlijke nachtapotheker dan al dit schuine gedoe.

Precies, ik zou zelf nooit iets halen bij iemand die er allemaal leuke naampjes op zet ipv de stofnaam eerlijk te vermelden.

Francois:
Zusje van White Whidow.
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#7 leipe wimpie

leipe wimpie

leipe staartjes

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4,744 posts

Posted 25 June 2011 - 07:29 PM

was het niet Flephedrone?

is het heeeel fijn poeder dat soortvan weer aanelkaar klontert, of juist eerder op speed lijkend, vettig poeder? ohnee dat laatste noemden ze Tricera geloof ik, was 3,4-dmmc.

Pin me er niet op vast.
Posted Image T h e N a t i v e A l i e n.
- Je suis le nomade qui marche la nuit, et qui attends le jour, et l'oublie. -

#8 datmeenjeniet

datmeenjeniet

Silent one

• Members
  • 11 posts

Posted 27 June 2011 - 10:57 AM

Het is inderdaad een heel fijn poeder en lijkt een klein beetje op (droge) speed. Er zit geen enkele geur aan.

En ja inderdaad stom dat het zo verkocht wordt maar ach, je kunt zef de verantwoordelijkheid nemen om het te laten testen lijkt me. Het zomaar proberen is stommer dan het zo verkopen denk ik.

#9 leipe wimpie

leipe wimpie

leipe staartjes

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4,744 posts

Posted 30 June 2011 - 11:03 AM

ik heb zelf meestal kletsnatte speed (sja, dat vind mn apotheker beter ofzo... kheb t m weleens geprobeerd uit te leggen) dus of t op kurkdroge speed lijkt weet ik niet, maar als het heeeel fijn poeder is, met relatief lichte geur en bestwel een flinke dot AUW als je het opsnuift, vervolgens 2 uur lichte doch relaxte stimulatie, dan zal het wel Flephedrone zijn.
Posted Image T h e N a t i v e A l i e n.
- Je suis le nomade qui marche la nuit, et qui attends le jour, et l'oublie. -

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users