Jump to content

Photo

mescaline pillen

• Please log in to reply
16 replies to this topic

#1 DasBeer

DasBeer

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 64 posts

Posted 24 June 2011 - 02:08 AM

Hey iedereen,
Sorry dat ik zo lang niets meer van mij heb laten horen mr heb het redelijk druk gehad.
Na lang aandringen bij Mr. D heb ik het zover gekregen dat hij mij mescaline heeft gegeven.
Het vreemde is dat dit in pilvorm is.
Ik zal ze even beschrijven:
De pilletjes zijn +- 1cm breed en 0.5 cm hoog.
Ze zijn rond en lichtgroen zonder tekeningen en dergelijke.
Nu heb ik al op andere forums informatie gezocht maar daar spreken ze elkaar tegen over het bestaan ervan.
Wat denken jullie erover?
Ik wou een foto toevoegen mr na een uur prutsen wou hij nog nie op deze site verschijnen dus hangt het een beetje van je verbeelding af

#2 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9428 posts

Posted 24 June 2011 - 06:46 AM

^ upload hier je foto: http://imageshack.us/

Het probleem met mescaline in pil-vorm is dat het 1) een vrij dure stof is en dus niet snel in zulke hoeveelheden gemaakt wordt dat er een pillenpers bij gehaald wordt en 2) dat de doseringen vrij hoog zijn dat de pillen zo groot worden dat er maar weinig methoden zijn om ze te maken.

In het verleden is trouwens al vaker gebleken dat 'mescaline pillen' 2cb bleken te zijn oid.

#3 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6413 posts

Posted 24 June 2011 - 06:49 AM

Zit er een bolling in de pillen of zijn ze vlak?, breuklijn wel of niet? Wat is het gewicht van de pil?

En foto uploaden is zo moeilijk niet, gewoon je foto op een van de talloze sites uploaden en dan de link daarvan in je berichtje zetten.

Overigens had je in een andere topic hier al over gepost en toen heb je onze mening over het bestaan van dergelijk pillen al gehoord, dus als je de mogelijkheid om langs een testservice te gaan, zou dat enorm gewaardeerd worden, want het dus toch zo mocht zijn dat er geen mescaline in zit, dan kunnen andere mensen die dezelfde mescaline-pillen tegen komen weten wat ze kopen, naast dat het natuurlijk voor jezelf belangrijke info is..

Maar ik vermoed dat het 'bromo-mescaline' is..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#4 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9428 posts

Posted 24 June 2011 - 07:02 AM

Even verplaatsen naar 'Word on the street-DRUGS'.

Kun je als je de daadwerkelijke inhoud weet ook even aangeven wat ze hebben moeten kosten?
Zeker als het toch echt mescaline blijkt te zijn is het wel interessant om te weten wat de straatprijs hier van is.

#5 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 24 June 2011 - 12:35 PM

Straatprijs van mescaline per gr zou toch wel tussen de 50 en 150 euro/gr moeten liggen, dacht ik, een startdosis mescaline is 250 mg, wat behoorlijk veel is om in een pil te stoppen, maar is nog doenbaar. Dus de hypothetische straatprijs voor die hoeveelheid ligt tussen de 12.5 en 37.5 euro per pil? Als iemand mescaline wil imiteren, zal er wel tma-x (wsch niet) of eerder dox inzitten.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#6 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 24 June 2011 - 12:50 PM

Waarschijnlijk geen mescaline.
http://imgur.com/ <-- open deze website en sleep hem vanuit de verkenner het plaatje naar de website. klik op upload, na upload kopieerde link (selecteer -> rechtermuisknop copy en hier dan rechtermuisknop en paste / plakken.
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#7 DasBeer

DasBeer

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 64 posts

Posted 24 June 2011 - 01:24 PM

Posted Image

Ik weet dat dit niet zo heel duidelijke foto is maar we roeien met de riemen die we hebben he.
goed idee om eens te laten testen bij zo'n centrum.
Mr volgens google zijn er geen in België.
Ik heb deze 10/pil betaald
er zijn geen breuklijnen op de pil en het gewicht weet ik niet.
bij nader inzicht is de pil volmaakt rond maar een kant is plat en de andere kant is iets gebolt.

#8 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9428 posts

Posted 24 June 2011 - 04:14 PM

^ aan die foto zien we dus echt helemaal niks.

10 euro per pil is echt veel te goedkoop voor mescaline. 250mg mescaline + wat bindmiddel zou in ieder geval best een grote pil moeten zijn.

#9 DasBeer

DasBeer

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 64 posts

Posted 24 June 2011 - 05:42 PM

^ aan die foto zien we dus echt helemaal niks.

10 euro per pil is echt veel te goedkoop voor mescaline. 250mg mescaline + wat bindmiddel zou in ieder geval best een grote pil moeten zijn.

Aan de foto was in ieder geval te zien dat de pil redelijk klein is. :duimpje:
betere foto's komen nog als ik dit weekend thuis ben en een deftig foto apparaat kan regelen en niet die van mijn webcam

#10 DasBeer

DasBeer

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 64 posts

Posted 24 June 2011 - 05:43 PM

en synthetische mescaline?

#11 DasBeer

DasBeer

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 64 posts

Posted 24 June 2011 - 05:47 PM

Posted Image
ziet eruit als de pil in de linker bovenhoek alleen iets lichter van kleur te zien op vorige foto
mss zegt dit iets meer

#12 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9428 posts

Posted 24 June 2011 - 06:26 PM

^ eurofreeclassifieds.com bestaat niet.

Gebruik 1 van de gesuggesteerde websites om een foto te uploaden.

Synthetische mescaline is evengoed duur, omdat een dosering zo hoog is.
2C-B pillen bijvoorbeeld zijn qua dosering ongeveer 5% van mescaline (15 mg).
En dus veel lucratiever.

#13 ecstatic soul disaster

ecstatic soul disaster

Connaisseur de la musique

• Members
  • PipPipPipPip
  • 972 posts

Posted 26 September 2011 - 09:01 PM

Daarnet had ik iemand die beweerde mescaline te verkopen, na wat gediscussieer bleek het dan uiteindelijk toch over 2cb te gaan, hij dacht dat dat hetzelfde was als mescaline. Dat is weer zo'n verhaal dat graag verteld wordt blijkbaar. Net zoals er beweerd wordt dat microdots mescaline en lsd bevatten (probeerde hij me ook van te overtuigen). Toen heb ik hem dit uigelegd:

http://www.erowid.or...ine_info2.shtml
omgekeerd gaat ook

#14 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 26 September 2011 - 10:56 PM

heb zelf een tijd geleden een groene pil gekregen met aan 1 kant een lichte bolling erin, was gewoon 2c-b, was me ook gegeven als 2c-b en had ongeveer 4 mg erin zitten. pil had geen breuklijn... denk eigenlijk wel dat we allemaal weten wat er in die pil van dasbeer zit....
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#15 DutchPassion

DutchPassion

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 288 posts

Posted 19 June 2012 - 02:49 PM

Ik ben nog nooit een mescaline pil tegen gekomen, en zelfs nog nooit mescaline kristallen. Dat laatste komt nog wel voor.
Die pillen zijn er in de jaren 70 wel geweest dacht ik, toen was mescaline ook bekender als nu, en werd meer gemaakt.
En mescaline is inderdaad niet lucratief omdat de synstese erg ingewikkeld is en je veel nodig hebt, maar er zijn altijd nog mensen die het niet alleen voor de ''big cash'' doen. LSD is ook gratis verspreid vroeger makers met een idieel doel

#16 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7698 posts

Posted 19 June 2012 - 04:30 PM

Synthese is volgens mij niet per se heel ingewikkeld hoor, maar als je kijkt naar wat doseringen zijn, dan is het een stuk minder lucratief dan wanneer je het vergelijkt met andere phenetylamines zoals 2C-B en compagnons...

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#17 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2455 posts

Posted 19 June 2012 - 04:34 PM

^Plus het feit dat veel 2C's (semi-)legaal zijn in grote delen van de wereld, itt mescaline. Die combinatie maakt helaas dat er weinig synthetische mescaline langs komt waaien.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users