morning glory ?
Posted 23 February 2004 - 07:17 PM
hoop morning glory te kopen. Maar kwam net te weten dat ik zonder inkomen geen credit card
kan aanvragen.. dus het zal niet lukken. :thumbsdown:
Ik vroeg mij dus af of ze het zaad in gewone winkels ook verkopen .. ik weet wel zo
ongeveer welke winkel dat zou kunne zijn.
Ik vraag me alleen af wat de nederlandse benaming voor deze plant is (morning glory)
Posted 23 February 2004 - 07:36 PM
kopen, zonder creditcard.. It's called; money order.

Het zaad dat je in de normale winkels zal vinden zitten vaak pesticiden op en zijn niet egt
geschikt om te eten vanwege lage kwaliteit. Koop het gewoon op een (betrouwbare)
internetsite.
Ik zou niet weten wat de Nederlandse benaming is voor Morningglory's, Ipomea Violacea is
de latijnse naam, volgens mij is er geen Nederlandse benaming voor.
Posted 23 February 2004 - 07:48 PM
Nederlandse smartshops die alles ook via internet verkopen (Morning Glory seeds vallen daar
vaak onder). Je kunt daar een bestelling plaatsen en dan kun je gewoon vooruit betalen (via
internetbankieren bijv.).
Om me aan te sluiten bij Blowmonkey: er zijn (zat) internetwinkels die die stuff verkopen en je
hebt lang niet overal een creditcard voornodig.
p.s. Je kan bij vele banken (bijv. de ABN) een creditcard aanvragen op de rekening waarop je
studiefinanciering ontvangt. Nu weet ik niet of dat bij jou het geval is, maar 't kon zijn dat je dit
niet wist.
Posted 23 February 2004 - 07:56 PM
verkopen het wel en ook in nederland heten ze gewoon morning glory zaadjes
mzzl
Posted 23 February 2004 - 08:38 PM
wat je bedoelt.
>> Regels DHP << (klikbaar)
- Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
- Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.
Posted 24 February 2004 - 03:22 PM
door dat ik het met money order kon doen.. of WU e.d.
bummer
Ik had namelijk mijn spaarrekening opgezegd, en het geld dan op mijn andere rekening
gestort.. om dan daarmee te betalen..
nu zit ik dus zonder credit card, en ik heb geen geld omdat het "een paar weken ging
duren" :thumbsdown:
Posted 24 February 2004 - 04:03 PM
gewoon blauwe winde?
Posted 25 February 2004 - 12:17 AM
dit kunnen ook Hawaian Baby Woodrose of Ololiuqui (van de Turbina Corymbosa) zaadjes zijnja of anders zaadjes met LSA
erin dan weten ze hopelijk wel wat je bedoelt.
.. dit maakt nogal wat uit ..
overigens heten de Morning glorys (de Violacea iig) in het NL gewoon Klimmende Blauwe
Winde. De HBW en Ololiuqui zijn ook Morning Glorys.
Posted 25 February 2004 - 12:29 AM
die geen LSA bevatten, maar om the dreamer ff aan te vullen. turbina corymbosa is beter
bekend als revea corymbosa, voor het geval dat jullie die tegen komen inplaats van turbina,
dan weten jullie dat

Posted 11 March 2004 - 01:53 AM

Mod edit: voorlopig laten we geen links naar verkoopplekken toe, k heb dus
de link naar de online smartshop weggehaald, je mag elkaar wel PM'en met de
gegevens
Posted 11 March 2004 - 12:10 PM
warm (zeep)water. En van MG of HBW zul je toch bijna altijd even wat ziekjes worden, door
de cyanide glucosides; die zitten er gewoon in! Ik heb een paar keer MG gebruikt, en dan
koop ik gewoon 4 of 5 zakjes (rond 10 gram dus) in een normale mensenwinkel, kan best
volgens mij!
Posted 11 March 2004 - 12:46 PM
mag ik niet zeggen type "azarius" in in Google?Wellicht hebben ze hier
wat voor je
Mod edit: voorlopig laten we geen links naar verkoopplekken toe, k heb dus
de link naar de online smartshop weggehaald, je mag elkaar wel PM'en met de
gegevens

Posted 11 March 2004 - 01:42 PM
een site gaat waar drugs, smartdrugs, research chemicals of wat voor soort drugs ook
verkocht wordt. Hiertoe is besloten omdat wij van team DHP niet elke link kunnen controleren,
misschien is het nu nog goed te doen maar stel dat dit board groter en groter wordt. Dan zit ik
er niet op te wachten dat hier allerlei dubieuze links naar sites komen te staan...
Hopelijk kan je dit begrijpen.
We hebben liever dat je zoiets via een PM verstuurd, het lijkt misschien weer kinderachtigmag ik niet zeggen type "azarius" in in Google?
maar anders kan je net zo goed zeggen; "tik in google, coke 4 gram, dhpstraat 21B"
We zullen binnenkort het weer hebben over links naar sites waar je alleen legale zaken kan
verkrijgen, dan zal er waarschijnlijk een verzamel topic komen waar deze links worden
geplaatst.
Maar goed nu loop ik op de zaken vooruit
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users