Jump to content

Photo

AfterMAS VideoPartystreaming videos van MAS lezingen

• Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 Videlic

Videlic

Nederlandse pussy

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1425 posts

Posted 13 June 2011 - 01:44 PM

@ videlic ga je het opnemen en op internet zetten? ;)

(psst. mindalteringscience -> URL)

Ja dat is het plan.

Over mind altering science: daarvan ben ik nu EINDELIJK de eerste video's aan het uploaden. Na maanden lang technische problemen en tevergeefs wachten op de audio en weet ik het allemaal wat :crybaby5fa:

Life is too interesting to be bored.

#2 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9403 posts

Posted 13 June 2011 - 01:53 PM

^ ok, mooi! Waar worden ze geupload? Op een OPEN Vimeo-account oid?

Zou mooi zijn als er een dedicated plek is voor zulke filmpjes :)
(en evt. video-iets op de site ofzo)

#3 Videlic

Videlic

Nederlandse pussy

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1425 posts

Posted 13 June 2011 - 03:41 PM

Ja, er is een vimeo pro account voor stichting OPEN. Check

Op de OPEN site is ook een video sectie, die moet nog geupdate worden met de MAS video's. http://www.stichting...eek/open-videos

#4 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9403 posts

Posted 13 June 2011 - 04:05 PM

Hmm, leuk intro-filmpje, maar het is dus niet gelukt met audio-opnames, wideshot en powerpoints helaas? :(

#5 Videlic

Videlic

Nederlandse pussy

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1425 posts

Posted 13 June 2011 - 06:46 PM

Wide shots zitten er in verwerkt. Moest nogal lang wachten op de externe audio, en toen ik twee files kreeg, liepen ze om onverklaarbare redenen niet in sync met de video. In het begin wel, maar hoe verder in de video, hoe meer out of sync. en dan was er niet in de video geknipt, dus snapte niet waar het aan lag. Uiteindelijk maar besloten om de audio van de camera te gebruiken. Contact met die gast die het had opgenomen liep ook niet helemaal soepel.

Het is verder ook niet gelukt om alle powerpoints te verzamelen. Dus heb besloten om het zonder te doen. Maar prima te lezen vanuit de wide-shots, toch?

Vind het ook jammer dat 't beeld wat korrelig is, maar het was dan ook best donker in de zaal, en daar kan m'n cam niet zo goed mee omgaan.

Loopt de streaming een beetje soepel bij jullie?

#6 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9403 posts

Posted 13 June 2011 - 07:43 PM

Loopt de streaming een beetje soepel bij jullie?

Alles van Vimeo is wel ok (buffert niet altijd even goed, en minder dat je niet kan skippen door de video voordat ie gebufferd is), maar dat ding waar die 'Hoe werken psychedelica?' op staat is echt een rotsite en de aspect ratio klopt volgens mij echt niet van die video.

[edit: hmm, blijkbaar is die video van 'HWP?' bij 2 verschillende sites geupload en op de site van OPEN nog steeds die oude crappy versie. De versie op Vimeo heeft nu wel de juiste aspect-ratio, maar is niet full-screen vanwege zwarte balken boven en onder (vermoed ik).]

#7 Videlic

Videlic

Nederlandse pussy

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1425 posts

Posted 13 June 2011 - 08:02 PM

Ja, die (hoe) werken psychedelica? moet ik nog eens opnieuw exporteren. Die balken stonden er geloof ik omdat er telkens iemand met een heel groot hoofd onder in beeld kwam, ofzo.

Heb het gisteren ook op vimeo geupload om te testen, maar vind de kwaliteit behoorlijk gaar. Had toen ook nog geen HD cam. Maar moet even checken of er wat beters van te maken valt.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users