Jump to content

Photo

Research chemicals/drugs laten testen(waar) is dat mogelijk?

• Please log in to reply
26 replies to this topic

#1 Evertt

Evertt

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 193 posts

Posted 02 June 2011 - 01:20 PM

Kun je research chemicals, zoals bijvoorbeeld MDAI, laten testen? En zoja, waar?
Kun je ze gewoon laten testen bij dezelfde test-centra als waar je de meer reguliere drugs kan laten testen?

Want het feit dat je sommige (of veel, ik weet het niet) van deze research chemicals legaal kan kopen op internet geeft mij nog niet echt de zekerheid dat je ook altijd binnen krijgt wat je besteld hebt.

Done: Alcohol, THC, MDMA, Truffels, LSD, DMT, Paddo's, N2O, Concerta 36, Racetams, Dextro-Amfetamine, MDAI, GHB, Morfine, Salvia, Nootropics (aka smart drugs)
To do: MDA, MDMAI, Mescaline, Muscimol (aka Amanita Muscaria), 5-MeO-DMT, (5-MeO)-DPT, (5-MeO)-AMT, (5-MeO)-DIPT (aka foxy), (5-MeO)-MIPT, 4-HO-MET

Op zoek naar de ultieme seks drug/combo en naar de ultieme euforische/liefdevolle drug/combo.

#2 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9417 posts

Posted 02 June 2011 - 01:39 PM

Lees de gepinnede topics eens:

https://www.dhpforum...e-street-drugs/

#3 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6385 posts

Posted 02 June 2011 - 02:40 PM

http://www.drugs-test.nl/

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#4 ladida

ladida

Unmistakably Apparent

• Donateurs '18
  • PipPipPip
  • 270 posts

Posted 02 June 2011 - 07:43 PM

ze willen soms 100mg minimaal, een fortuin bij bepaalde stoffen, zoals onbekende. Ik adviseer drugs laten testen, het is maar dat je het weet.

Be smart...
You can trust me, I'm dutch.

#5 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 02 June 2011 - 09:21 PM

Misschien mag je ook wel wat minder geven als je lief kijkt. Ik ben er niet vaak geweest maar het waren altijd erg aardige mensen.. (een meisje ben ik ook nog een keer tegengekomen met het uitgaan.. ze deed eerst niet alsof ze me kende.. toen ik met haar ging praten zei ze dat het was omdat het testen anoniem is..)

Maar zoals de recente doden met 2C-B-Fly hebben laten zien is het wel verstandig om je gear te testen, zoals hierboven al gezegd.
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#6 leipe wimpie

leipe wimpie

leipe staartjes

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4744 posts

Posted 04 June 2011 - 09:16 AM

Ik merk dat ik echt compleet roekeloos ben in vergelijking... ik laat t testen altijd aan mn neus en smaakpapillen over....

[/slecht voorbeeld]
Posted Image T h e N a t i v e A l i e n.
- Je suis le nomade qui marche la nuit, et qui attends le jour, et l'oublie. -

#7 azgaza

azgaza

Gotchic

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1115 posts

Posted 04 June 2011 - 09:38 AM

RC's laten testen is een goed idee, ik weet wel dat sommige test punten (die van de jelinek bijvoorbeeld) alleen de locale markt testen, maar je kan beweren dat je het als MDMA hebt gekocht in nederland om maar iets te noemen, ze kunnen het in ieder geval wel testen lijkt me. Het komt zo af en toe voor dat stoffen van vendors als iets anders worden verkocht of vervuild zijn met iets anders (zie de recente 2c-e doden, daarvan wordt nu ook weer vermoed dat het bromo-dragonfly is, een stof waarvan 1 mg al sterk zou zijn, waar van 2c-e 15-20 mg eerder een normale dosis is). Mocht het blijken dat een stof niet te testen is, altijd een allergie test van 0.5 of 1 mg doen en eventueel opbouwen, dan loop je nog het minste risico.
Aliens take me home.
Tune up, turn around, drop in.

#8 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6385 posts

Posted 04 June 2011 - 11:50 AM

Bij de testservice zeggen dat je het lokaal hebt gekocht (terwijl het uit china is komen overvliegen), moet geen kwaad kunnen, maar zeggen dat je een RC als MDMA hebt gekocht, lijkt me niet heel verstandig, zij dienen namelijk ook als noodklok voor als er veel vervuilde batches ronden of als er iets veel rond gaat wat geen MDMA.
En dat zou het hele noodkloksysteem van hun al zijn waarde verliezen. Tegen mij hebben ze nog nooit moeilijk gedaan over dat ze het niet wouden testen en ik heb toch best wel wat niet standaard dingen laten testen, dus ik zie het nut er totaal niet van om te liegen over wat jezelf denk dat het zou moeten zijn..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#9 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 04 June 2011 - 12:08 PM

Wat poelie zegt!

Maar als het te orderen is via internet, dan is het toch op de Nederlandse markt?
Maar ga alsjeblieft niet zeggen dat je RC's als mdma hebt gekocht als het niet zo is, anders gaan ze idd starten met waarchuwen en zullen deze stoffen ook eerder verboden worden.

Over de herkomst kan je gewoon iets zeggen dat je het gekregen hebt van iemand uit dezelfde provincie bv.

• Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#10 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 04 June 2011 - 12:41 PM

Of je zegt dat je NMR/GCMS apparaten stuk zijn in je multi-million-dollar drugslab op het friese platteland, en je je klanten niet wilt vergiftigen met onzorgvuldig geproduceerde RC's.
Verbing weirds language.

#11 SuperFunker

SuperFunker

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 634 posts

Posted 05 June 2011 - 05:20 PM

Je mag alleen testen als gebruiker, niet als producent.

#12 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6385 posts

Posted 05 June 2011 - 05:45 PM

Wat als een producent zijn eigen spul gebruikt?? ;)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#13 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 05 June 2011 - 06:19 PM

Het zou toch mooi zijn als je over een jaar of 5-10 een USB spectrometrie apparaat hebt voor 100 euro ofzo ^^
Of in een smartphone ingebouwd met app er bij :D
Verbing weirds language.

#14 SuperFunker

SuperFunker

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 634 posts

Posted 07 June 2011 - 08:50 AM

Wat als een producent zijn eigen spul gebruikt?? ;)

Dan moet je zeggen dat je gebruiker bent en niet producent. Maar bij ghb bv is dit inderdaad lastig.

Ook moet je minimaal 100 mg inleveren simpelweg omdat ze dit nodig hebben om te testen. Als je minder inlevert kunnen ze je niet vertellen hoe sterk het is. Lief kijken heeft in dit geval dus geen zin maar is alsnog altijd een goed idee ;)

#15 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 07 June 2011 - 08:50 PM

Mmh, je hebt gelijk.
Hoezo zou dat lastig zijn met GHB? Wil er verder geen discussie-punt over maken maar denk dat de meeste gebruikers het kopen ipv zelf maken.

#16 SuperFunker

SuperFunker

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 634 posts

Posted 07 June 2011 - 10:56 PM

Bij GHB is het percentage zelf maker veel hoger dan bij andere middelen zoals mdma. Daarom doen ze er bij de testservice niet zo moeilijk over als iemand 'per ongeluk' zegt dat hij het zelf maakt. Maar als je zegt dat je de lsd zelf gemaakt hebt dan wordt het niet getest.

#17 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 08 June 2011 - 12:10 AM

zou dit niet een btje vaag zijn aangezien ghb niet echt een positief imago heeft (lsd ook niet, maar het staat toch echt niet bekend als rape drug...)?
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#18 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 08 June 2011 - 06:16 PM

Volgens mij oordeelt een testcentrum niet over het imago van een drug. Ze testen ook heroïne. Het gaat ten eerste om preventie: zorgen dat gebruikers geen extra gevaar lopen; en ten tweede dient het als overheids onderzoek, welke drugs zijn populair in Nederland en welke drugs zijn vaak versneden etc.

Testen voor een producent zou ook bedoeld kunnen zijn als preventie, maar neigt meer naar "medeplichtigheid" van productie.
Verbing weirds language.

#19 SuperFunker

SuperFunker

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 634 posts

Posted 08 June 2011 - 07:25 PM

Volgens mij oordeelt een testcentrum niet over het imago van een drug. Ze testen ook heroïne. Het gaat ten eerste om preventie: zorgen dat gebruikers geen extra gevaar lopen; en ten tweede dient het als overheids onderzoek, welke drugs zijn populair in Nederland en welke drugs zijn vaak versneden etc.

Testen voor een producent zou ook bedoeld kunnen zijn als preventie, maar neigt meer naar "medeplichtigheid" van productie.

Wat hij zegt.

imago van de drug heeft er niks mee te maken.

#20 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 08 June 2011 - 09:09 PM

Inderdaad.....bij de overheid hebben ze immers allemaal een slecht imago.
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users