Jump to content

Photo

Een toer door Gordon Todd Skinner’s Subterranean LSD Palacepeculiaar verhaal

• Please log in to reply
24 replies to this topic

#1 wittig

wittig

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 631 posts

Posted 20 May 2011 - 11:05 PM

http://www.viceland....-803.php?page=1

Erg bizar stukje uit dit artikel (was me al eerder uitgepoint) is het volgende:

i’ve read that Leonard was also working as a DEA informant. I find it amazing that two of the world’s most powerful drug dealers were both working for the DEA independently, unbeknownst to each other. Did Todd give you the impression that the DEA is closely involved with the distribution of Schedule I drugs?

Yes, absolutely. He would say those exact words. At the top of the pyramid there is no division between drug distribution and drug enforcement. Fifty-four percent of the prison population are sentenced for drug-related offenses. The assets of those prisoners, and the money they draw through the court system, is absolutely enormous. Without chemists to produce drugs, the DEA cannot profit off busts. If they bust people at the lower echelons while retaining the production at the top, they can sustain the agency. Without these chemists, the entire organization would disintegrate.

Posted Image
Bass! / How low can you go? / Death row, what a brother knows

#2 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 21 May 2011 - 07:20 AM

Wow, interessant stuk.

Die Krystle (neurosoup) blijft een raar meisje, wist niet dat ze zo'n achtergrond had.

Wel moeilijk om in dat artikel waarheid uit de sterke verhalen te filteren, maar het leest als een intrigerend stuk proza ;)

Edited by Feroxium, 22 May 2011 - 08:45 PM.

Verbing weirds language.

#3 Rainbow Warrior

Rainbow Warrior

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 50 posts

Posted 21 May 2011 - 10:17 AM

ghehe conspiracy theorie? Propaganda? of gewoon lekker leesvoer?

all good voor mij
and they will say things like blippedy blippedy blip
T. Mckenna

#4 Stupide

Stupide

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 389 posts

Posted 22 May 2011 - 08:40 PM

Wow, interessant stuk.

Die Krystle (neurosoup) blijft een raar meisje, wist niet dat ze zo'n achtergrond had.

Wel moeilijk om in dat artikel waarheid uit de sterke verhalen te filteren, maar het leest als een intrigerende stuk proza ;)

Dit is ook mijn eerste reactie. Bijzonder intrigerend verhaal...

#5 BergTrip

BergTrip

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 414 posts

Posted 23 May 2011 - 08:59 PM

Straks even voor gaan zitten. Ik meen ook dat er plannen zijn (of waren) om een film te maken over dit gebeuren.

#6 macaco

macaco

Pinguin mascotte

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1046 posts

Posted 24 May 2011 - 02:01 PM

Interessant verhaal. Ben benieuwd in hoeverre de Brotherhood of Eternal Love (ofzo..) de grootleverancier van LSD is geweest voor de ... wereldpopulatie?

#7 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 24 May 2011 - 10:41 PM

Doordat LSD moeilijker te produceren is maar veel trips oplevert per lab, zijn er ook niet zoveel labs nodig.

Vraag me toch af hoeveel (significante, illegale) LSD labs er op de wereld zijn in totaal, en hoeveel kilometer een zegeltje gemiddeld aflegt...
Verbing weirds language.

#8 Iorek Byrnison

Iorek Byrnison

draagt een waar DHP hart!

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1075 posts

Posted 24 May 2011 - 11:58 PM

... Then he repeatedly injected Brad with psychedelics, kicked him in the penis, and ...

:laugh: eigenlijk vervelend, maar wel grappig geschreven.

interessant verhaal, wie weet wat er waar is?

Aan mijn appel
Bungelt een boom

Okboter

#9 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 29 May 2011 - 12:45 PM

Ik heb het wel online gelezen toen dat lab gepakt was en vond het wel interresant alleen er was erg weinig info over.
Erg entertaining info :)
Heb alleen wel het idee dat dit niet het hele verhaal is.. die neurosoup is echt vaag.
over dat kidnap verhaal bijvoorbeeld:

On the other hand, Hauck and Cole freely admitted that they did nothing to try to stop Skinner and that they made no effort to get Green any kind of help, even though they could see his injuries and hear him moaning in pain and begging for help.7  Nor did they contact law enforcement authorities or anyone else on Green's behalf.

http://caselaw.findlaw.com/ok-court-of-criminal-appeals/1251267.html
Maarjah wat er precies gebeurt is zal wel nooit aan het licht komen

Deze video over die neurosoup is ook wel funny

I had been doing so much MDMA that I was afraid I had brain damage, so I went to a naturopathic doctor for treatment. The doctor prescribed a number of different IV vitamin infusions. When Todd saw me with the IV, he wanted to experiment with his own vitamin infusions by adding psychedelics to the mixture. He would go to this naturopathic doctor’s office—if you can imagine, there are all these old people in there undergoing chelation therapy in the same room—and he would put a DMT solution in the IV bottle. He would adjust the flow so he would start tripping more and then restrict the flow to cool down. He was surfing the DMT high. He would just sit like that with the old people, tripping his ass off for hours while everyone thought he was undergoing chelation. But he could totally keep it together.

haha wat een freak :D
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#10 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 825 posts

Posted 29 May 2011 - 03:36 PM

Jezus christus ik lees ff die link door van mind, die marteling die beschreven word is écht té bruut.
Toen ik 'torture' las en 'beating' en 'kidnapping' ging ik ervan uit dat het USA media was, alles lekker hypen en overdrijven, zodat die "drugs" mensen lekker een slechte naam krijgen, wat vaak het geval is. Ik verwachte dat ze hem meegenomen tegen zijn wil, en misschien een paar klappen hadden gegeven en opgesloten of zoiets.

Het tegendeel is waar, dagen lang geinjecteerd worden met drugs zodat je het bewustzijn verliest, en vervolgens je penis murw geslagen worden.
In dat daglicht is het wel heel erg bezwaarlijk dat niemand van de aanwezigen ingreep! Echt lees die link!

#11 BergTrip

BergTrip

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 414 posts

Posted 30 October 2011 - 08:49 PM

Hier een bijhorend filmpje:

http://www.vice.com/...ZcFpkFPlN6G7XB0

Geeft wel een beeld dat ze toen behoorlijk naïef was zoals ze zelf toegeeft, en ze komt nu enigszins over als een ietwat fragiele vrouw. Wel een lief iemand.Maar maakt al met al een wat trieste indruk.

#12 Icelus

Icelus

of je ijs lust!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1011 posts

Posted 30 October 2011 - 11:37 PM

Wat een bizar verhaal zeg. Ik heb alleen dat filmpje gekeken, lees dat stuk later nog wel...
The wisest mind has something yet to learn

#13 leipe wimpie

leipe wimpie

leipe staartjes

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4744 posts

Posted 31 October 2011 - 12:07 AM

huh? dame in ondergoed en ik zie het nu pas?!

hoe heeft dát nu kunnen gebeuren??
Posted Image T h e N a t i v e A l i e n.
- Je suis le nomade qui marche la nuit, et qui attends le jour, et l'oublie. -

#14 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9430 posts

Posted 31 October 2011 - 09:07 AM

^ je bent welk vaker te laat met zulke dingen toch?

(hondje zit te veel achter z'n eigen staart aan te rennen? :P)

Ik vind "naief" en "fragiel" eigenlijk vrij minimale woorden voor die vrouw. Ik kan haar echt níet uitstaan.
Dat stomme giegeltje ook de hele tijd als ze net iets belachelijks heeft gezegd. Bwah.

#15 leipe wimpie

leipe wimpie

leipe staartjes

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4744 posts

Posted 31 October 2011 - 04:08 PM

^ Dan laat ik t wel ff bij de foto.

Jah en met twee staarten is het nog lastig kiezen ook achter welke ik nu weer aan moet gaan rennen....

#16 leipe wimpie

leipe wimpie

leipe staartjes

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4744 posts

Posted 31 October 2011 - 05:45 PM

Al heeft de geschiedenis uitgewezen dat ik het wel kan vinden met stomme giechels......

:woej:

sorry, volkomen offtopic persoonlijke blah, voor de verandering.

#17 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 31 October 2011 - 11:22 PM

Ik vind "naief" en "fragiel" eigenlijk vrij minimale woorden voor die vrouw. Ik kan haar echt níet uitstaan.
Dat stomme giegeltje ook de hele tijd als ze net iets belachelijks heeft gezegd. Bwah.

+1, ik snap ook totaal niet hoezo ze een psychidelica guru achtig iemand is geworden.... heb ooit een filmpje gezien van mdma van haar en toen ze begon met: je gebruikt dit maar een paar keer in je leven, heb ik een andere opgezet en die ging over dmt, die vond ik ook warrig en kut... net als zij, ik vind haar ook warrig en kut....
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#18 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9430 posts

Posted 01 November 2011 - 01:07 AM

^ ja maar die kut, daar ging het wimpie dus ook alleen maar om.

"hier meisje, zet je gasmasker maar weer op"

#19 leipe wimpie

leipe wimpie

leipe staartjes

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4744 posts

Posted 01 November 2011 - 02:04 AM

Sommige vrouwen moeten inderdaad weten wanneer ze moeten stoppen met praten.

Maar dat geldt óók voor sommige mannen.

Eh...

Nou vooruit.

Bijdeze.:closedeyes:

#20 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 24 February 2012 - 06:12 PM

De video:

http://www.vice.com/...high-on-krystle
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users