Jump to content

Photo

Lamictal en KepraMescaline,Psychedelica en anti-epileptica

• Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 DasBeer

DasBeer

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 64 posts

Posted 20 May 2011 - 02:49 PM

Hey iedereen,
Ik moet iederen dag Lamictal en Kepra nemen tegen epilepsie.
Nu is de vraag: moest ik psychedelica nemen wat dan de effecten/bijwerkingen zouden kunnen zijn?
Verslagen van mensen die hetzelfde nemen of andere mensen kennen zijn ook altijd zeer welkom.

Ik heb ook al gevraagt aan mijn huisarts, ivm paddo's , en die zei:" Van wiet en XTC en zo'n producten zijn de actieve stoffen bekend en kunnen ze niet levensgevaarlijk kwaad in combinatie met medicatie bij een "normale" dosis. Bij paddo's en cactussen zijn deze stoffen onbekend dus kan ik daar niet echt een antwoord op geven."
Dokter, Wat zou u doen in mijn situatie?
"Ik sta altijd open voor nieuwe ervaringen"

Groen licht heb ik dus al maar zou toch graag meer info willen.

#2 azgaza

azgaza

Gotchic

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1116 posts

Posted 20 May 2011 - 03:32 PM

Je huisarts heeft het in ieder geval op één punt helemaal verkeerd; híj weet misschien niet welke stoffen het betreft in paddo's en cactussen maar dat dat psilocine en mescaline zijn is algemeen bekend; hoe die werken op het zenuwstelsel en hun metabolisme is óók bekend, helaas heeft jouw huisarts voor jou geen kennis hier over en artsen zijn toch wel het meest gekwalificeerd dit soort vragen te beantwoorden.

Ik heb toch even opgezocht hoe je medicatie werkt, waar het normaal conflict mee op zou leveren en of het waarschijnlijk is dat er interactie tussen zou zijn. De lamictal werkt op een indirecte manier op glutamaat, reguleert het als het ware; dat is een van de meest primaire en belangrijkste neurotransmitters die voor activiteit in het brein zorgt dus enige interactie is gewoon niet uit te sluiten. Gevaarlijke interactie lijkt míj sterk maar ik ben geen arts dus ik kan die vraag eigenlijk niet beantwoorden. Van de kepra staat dat het niet precies bekend is hoe het tegen epilepsie werkt dus daar kan ik weinig mee maar de bijwerkingen en adverse reactions lijst is milder en kleiner dus ik vermoed dat de kans dat dat problemen oplevert met psychoactieven ook ietsje kleiner is. Dit is algemeen gegok en geraad, wil ik er nogmaals duidelijk bij zeggen, en ik weet niet of ik het er zelf op zou wagen want je hebt maar één lichaam dus er zuinig op zijn is belangrijk.

Áls je het wil proberen (en als mdma ook al probleemloos verliep) zou ik beginnen met hele lage doseringen en heel langzaam opbouwen en bij enig abnormaal discomfort de experimenten niet voortzetten. Ik hoop dat iemand een beter antwoord voor je heeft :)
Aliens take me home.
Tune up, turn around, drop in.

#3 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 20 May 2011 - 03:58 PM

^ dat hierboven, met als toevoeging: pas op met Alcohol, GHB, Benzo's & Opiaten.
Daar moet je natuurlijk sowieso mee oppassen, maar zeker in combinatie met anti-epileptica.
Verbing weirds language.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users