Jump to content

Photo

Tips inname hawaian woodrose (LSA)He heeft er iemand neiuwe tips

• Please log in to reply
11 replies to this topic

#1 Rainbow Warrior

Rainbow Warrior

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 50 posts

Posted 18 May 2011 - 01:49 PM

Hallo beste DHP'ers

Ik zit al enkele dagen met 10 woodrose zaadjes, en ik wil er 8 van op eten.
2 wil ik kiemen en zelf planten uit groeien.

Vraag is dus, wie heeft er een makkleijke manier om hard te trippen :thumbsup:
Ja dat willen we allemaal wel, en ik heb een aantal manieren gelezen en weet niet welke ik moet kiezen,
ook omdat veel info uit 2005 is, en ja, drugsgebruik staat niet stil

ik heb hier een optie van DREAMER uit een ouder forum,

Posted 12 September 2005 - 07:24 PM

Ik raad je aan om niet de HBW's te nemen maar gewoon Ipomoea Violacea. Vervolgens een koud-water-infusie maken (zaadjes verpoederen en in koud water brengen, goed schudden, in koelkast, goed schudden, laten uitzakken en filteren. Water opdrinken) dit komt de effecten ten goede.

Iemand die weet of dit werkt op hawaian woodrose seeds?
tips tegen misselijkheid, of om de trip te versterken?
voor kiemen weet ik dat er een topic is maar mag men van mij er ook best bij posten ..
werkt dit ht beste tussen watjes/wcpapier? moet ik inkerven?

Ik hoop dat ik genoeg info heb gegeven, o de zaad is de juiste, het betreft geen imitatie.

Met vrendelijke groet en uitkijkend naar jullie wijsheid, Rainbow Warrior

Edited by Rainbow Warrior, 18 May 2011 - 01:54 PM.

and they will say things like blippedy blippedy blip
T. Mckenna

#2 Forkbender

Forkbender

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1753 posts

Posted 18 May 2011 - 03:51 PM

Wellicht weet iemand anders hier meer over, maar bij het ontkiemen van bepaalde granen, veranderen enzymen in het zaad, waardoor ze minder negatieve effecten op het lichaam hebben wanneer het wordt gegeten. Misschien is dit ook van toepassing bij LSA zaden?

Verder geen tips. LSA heb ik twee keer gedaan en ik vind het drie keer niks (dus anderhalf keer niks per keer). Wel een mooi tripmiddel, maar te veel negatieve bijeffecten (misselijkheid, zware ledematen, buikpijn).
The mind is a jungle.

#3 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 18 May 2011 - 04:02 PM

Iemand die weet of dit werkt op hawaian woodrose seeds?

Ja, koud water "thee" werkt bij alle LSA zaden. Laat het LANG staan in de koelkast, zodat het echt goed kan trekken (nacht bijvoorbeeld).

tips tegen misselijkheid, of om de trip te versterken?

Tegen misselijkheid werkt wiet aardig, maar dat verandert je trip ook natuurlijk. Gember (verse wortel) werkt ook prima, als je die smaak niet vervelend vindt.
Veel mensen gebruiken wat citroenzuur in het water, naar het schijnt helpt dit om de LSA uit het poeder te krijgen, het werk in ieder geval goed om een betere smaak aan het extract te geven.

voor kiemen weet ik dat er een topic is maar mag men van mij er ook best bij posten ..
werkt dit ht beste tussen watjes/wcpapier? moet ik inkerven?

Ik kerfde ze meestal in, dagje in water laten wakker worden en dan direct in een pot met aarde. Al was dat dan wel morning glory en niet HBWR. Ongeveer 50% groeide dan uit tot plant, dus mijn methode was vermoedelijk niet optimaal.
Als je een kweeklamp gebruikt: prima in het begin, maar zorg dat ze snel overgaan op indirect daglicht. Geen felle zon in het raamkozijn, maar een goed belichte hoek van de kamer, of buiten natuurlijk.
Verbing weirds language.

#4 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 18 May 2011 - 04:04 PM

Verder geen tips. LSA heb ik twee keer gedaan en ik vind het drie keer niks (dus anderhalf keer niks per keer). Wel een mooi tripmiddel, maar te veel negatieve bijeffecten (misselijkheid, zware ledematen, buikpijn).

Lijkt me heel interessant om ooit nog eens pure LSA op blotter of zo tegen te komen, om de trip te ervaren zonder de bijwerkingen.
Verbing weirds language.

#5 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 18 May 2011 - 04:50 PM

Elk zaadje heeft een soort oogje, de tegenovergestelde kant ervan beetje afvijlen, vervolgens 24h in water laten. Dan in vochtige aarde planten, plastic doorschijnend folie met kleine gaatjes erin overtrekken en in de warmte en indirect zonlicht.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#6 leipe wimpie

leipe wimpie

leipe staartjes

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4744 posts

Posted 18 May 2011 - 08:26 PM

Ik heb t op meerdere manieren geprobeerd, maar misselijk werd ik hoe dan ook. Dit heeft wel alsnog voor een goede trip gezorgd... Maar je hebt de tripreport al gevonden zien ik :) Geen makkelijke trip verder hoor, maargoed, welke wel?
Posted Image T h e N a t i v e A l i e n.
- Je suis le nomade qui marche la nuit, et qui attends le jour, et l'oublie. -

#7 Twilight

Twilight

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1622 posts

Posted 18 May 2011 - 09:03 PM

Heb het een keer geprobeerd met Hawaiian Baby Woodrose.
Had de zaden verpulverd en ongeveer een dag in water laten trekken.
Op het moment van drinken was het water beetje troebelig en groen gekleurd.
Maar ondanks dat ik het meeste plantmateriaal er uit had gefilterd werd ik nog steeds heel erg misselijk en ziek.
Heb eigenlijk geen moment genoten van de effecten.

Maar zou wel heel graag zuivere LSA willen proberen.

#8 macaco

macaco

Pinguin mascotte

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1046 posts

Posted 19 May 2011 - 01:56 PM

Sommige smartshops verkopen LSA als extract in caps. Hier een tripreport.

#9 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 19 May 2011 - 04:03 PM

^Die caps zijn eigenlijk niet echt extract te noemen, over het algemeen is het gewoon vermalen HBWR zaadjes.
Dan zit er dus nog steeds datgene in wat de misselijkheid veroorzaakt (welke stof is dat eigenlijk?)

Na het doorlezen van wat reportjes en zoeken op erowid lees ik trouwens dat veel mensen misselijkheid tegengaan met Dimenhydrinate (Dramamine/Gravol). In hogere dosering is dat dan wel weer een deliriant, maar bij matig gebruik schijnt het heel goed te werken.
Verbing weirds language.

#10 Rainbow Warrior

Rainbow Warrior

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 50 posts

Posted 19 May 2011 - 05:34 PM

OO super ik wist wel dat ik er wijzer uit zou worden :thumbsup:

Dank jullie allemaal iedereen heeft een mooie bijdrage geleverd. ik ga ze weken in water
en hoop dat ik niet te ziek word.. hoe dan ook, ik wil het graag proberen, heb ook nog B+ paddo's en 2 tripjes liggen..
ik wilde dit graag doen. Thanks allemaal :!:

ooja edit: ik heb nog een spacecake liggen met 300 gram wiet in 600 gram boter .. 3 magische (bijna medicinale) Cakes.. eet ik er gewoon 2 plakkies bij :)
Reportje volgt binnenkort, word een drukke week. nogmaals bedankt
T. Mckenna

#11 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 19 May 2011 - 07:10 PM

^ ehm, vergeet niet dat je van LSA echt stooooohned wordt. (iig zo omschreef ik ooit een heftige Morning Glory trip)

Ik zou er niet teveel cannabis bij gebruiken.

#12 Rainbow Warrior

Rainbow Warrior

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 50 posts

Posted 20 May 2011 - 06:10 AM

ooh bedankt :thumbsup:
Ik was gisteren zooo space dat ik besloot nog even te wachten.
T. Mckenna

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users