angsten in bed
Posted 02 May 2011 - 05:20 PM
Wat zijn dat dan voor angsten?
Bij sommige mensen helpt marihuana tegen slapen loosheid. Maar ik weet niet of dat bij slapen loosheid veroorzaakt door angst ook werkt.
Sporten is ook een goed idee. Beweging is goed tegen allerlei psychische klachten.
Posted 05 May 2011 - 08:45 PM
Probeer valeriaan, melatonine of desnoods promethazine.
Officieel diagnose: ASS
Posted 06 May 2011 - 05:27 PM
Posted 06 May 2011 - 05:38 PM
"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -
Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.
Niks overleeft het leven.
Posted 18 May 2011 - 12:50 AM
Don't Panic.

- Je suis le nomade qui marche la nuit, et qui attends le jour, et l'oublie. -
Posted 18 May 2011 - 12:57 AM

5 cm onder je navel zit een centrum, probeer met behulp van de ademhaling jezelf te centreren in dat centrum.
Als je de buikademhaling doet voel je het centrum vanzelf.
"Knowing the Truth Is to Experience Existence as it Is."
There can be no political revolution, no social revolution, no economic revolution. The only revolution is that of the spirit; it is individual. And if millions of individuals change, then the society will change as a consequence, not vice versa. You cannot change the society first and hope that individuals will change later on.
Posted 21 May 2011 - 12:18 PM
Bij mij hielp het niet maar bij jou misschien wel. Ga iig naar je psychiater.
Posted 24 January 2012 - 03:29 PM
Posted 24 January 2012 - 04:19 PM
Leuk om op te blowen, maar ik denk wel dat je lichaam na verloop van tijd zelf minder melatonine zal aanmaken als je heel frequent dit gebruikt om te slapen.
Angsten in bed kunnen ook te wijten zijn aan teveel blowen voor het slapengaan. Ik heb ook al enkele keren een stroboscoop effect meegemaakt toen ik mijn ogen sluit om te gaan slapen (waarschijnlijk door oververmoeidheid). Het overviel me en deed me denken aan een epilepsieaanval, akelig gevoel. Het ging wel over na enkele minuten...
Posted 24 January 2012 - 05:10 PM
Het probleem met sjamanen is dat ze vrijwel altijd groepssessies organiseren, en wat jij nodig hebt is individuele begeleiding. Ik ken vrijwel alle "sjamanen" van Nederland en geen enkele van hen is gekwalificeerd om jou te begeleiden. Ja, misschien als ze voor jou een paar middagen vrij maken, maar hun normale gang van zaken is een groepsessie in het weekend, waarbij ze zelf ook het middel innemen. Geen goeie situatie voor een kuttrip! Bovendien hebben deze sjamanen meestal geen tijd voor een intake-gesprek en begeleiding achteraf (het belangrijkste!).ik sta op het punt ayahuasca te nemen met een sjamaan ik weet nog niet waar ik het kan doen maar dat ga ik nog navragen
en dan is het erop of eronder
.....
ik ben het gewoon zat en wil zo ales verwerkten of ik de wilstkracht heb zal ik op het moment zelf wel zien
maar het zal de KUTSTE trip van mijn leven worden en dat heb ik er voor over ben aleen bang om door te draaien
Ik zou je willen aanraden om dit (gratis) boek te lezen voordat je aan een groepssessie deelneemt: De Nieuwe Psychologie
Posted 07 April 2012 - 10:42 AM
ik heb al een eigen psygiater maar die wou me eerst niet voor elke dag slaap pillen geven
SSRI/SNRI geprobeerd?
greets!
Posted 23 September 2013 - 10:56 PM
ik weet waar de angst van daan komt het is iets persoonlijks wat heel zwaar licht waar niet aan te helpen valt waar ik de rest van mijn leven mee moet lopen en een groot stuk van mijn leven beinvloed.
maar de angst komt op andere moment tevoorschijen
en niks helpt gewoon ik word er schijt ziek van
ik sta op het punt ayahuasca te nemen met een sjamaan ik weet nog niet waar ik het kan doen maar dat ga ik nog navragen
en dan is het erop of eronder
want zo heeft het leven ook niet veel zin
tips zijn altijt welkom al heeft tot nu toe niks geholpen.
en denken jullie dat ayahuasca verstandig is nu ?
want heb gelezen dat je in de trip alle problemen verwerkt en dan valt gewoon een last van mijn schouders en zou denk ik het hele probleem van mijn schouders moeten zijn gevallen.
psygiater en hulp verlereners hebben tot nu toe geen verschil gemaakt
hallo heb je nog angsten in bed/slaapproblemen?Je zou n mantra kunnen proberen vóór t slapen gaan b.v deze
Posted 15 August 2014 - 03:42 AM
Ik zou bij mezelf nagaan waar die angsten vandaan komen. Je kan wel sterkere benzo's nemen maar dat is niet echt een oplossing.
Voor de rest zijn melatonine, valeriaan en gewoon wiet prima om gewoon in slaap te vallen.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users