Hoe zijn jullie ervaringen met 2C-C ?
Persoonlijk vind ik het een van de betere, geen negatieve maar een aangename bodyload dit keer. Een fijn lichamelijk tripgevoel. Daarbij had ik lichtjes visuals, alle kleuren die lichtjes donkerder waren en gekleurde vlekken die over de muur bewogen. Maar dit alles maar net merkbaar.
Ik vind het een fijn tripmiddel, maar veels te licht voor mij.

Posted 15 April 2011 - 01:49 PM
Posted 15 April 2011 - 02:57 PM
Dan ben ik meteen benieuwd naar je dosering etc. dan is vergelijken toch wat zinvoller denk ik. deze bewuste 2c-variant echter geen ervaring mee, dus verder iets toevoegen kan ik nietHoe zijn jullie ervaringen met 2C-C ?
Persoonlijk vind ik het een van de betere, geen negatieve maar een aangename bodyload dit keer. Een fijn lichamelijk tripgevoel. Daarbij had ik lichtjes visuals, alle kleuren die lichtjes donkerder waren en gekleurde vlekken die over de muur bewogen. Maar dit alles maar net merkbaar.
Ik vind het een fijn tripmiddel, maar veels te licht voor mij.

Aan mijn appel
Bungelt een boom
Okboter
Posted 17 April 2011 - 11:01 AM
Dan ben ik meteen benieuwd naar je dosering etc. dan is vergelijken toch wat zinvoller denk ik. deze bewuste 2c-variant echter geen ervaring mee, dus verder iets toevoegen kan ik niet
Vergeten.

Verspreid over een drie kwartier 20 mg nasaal.
Posted 02 August 2013 - 03:13 PM
25mg oraal, subtiele CEV's en net merkbare OEV's/vervormingen tussen T+1.30 en T+2.30. Daarna in slaapgevallen.
Zeer lichte body high, geen enkele mindfuck oid.
Life starts at the edge of your comfort zone
Posted 06 August 2013 - 09:04 PM
Op lage dosering zeker subtiel. Als te subtiel zou je ook de dosering kunnen verhogen. Dat zorgt voor meer intense absorptie in de trip. Visuals krijgen dan bv meer uitgesproken karakter, komen beter tot ontwikkeling. Bij doseringen tussen 50 - 100 mg kan de subtiele werking overgaan in straffe werking (verlies van stuurbaarheid en ervaring van opgedrongen effecten).
Voor diegene die dosering omhoog willen gooien om 'hard' te gaan, 2c-c is daarvoor misschien niet het ideale middel. Er zit denk ik iets bijzonders in die subtiele werking. Een stof die bij lage en middel dosering zo subtiel werkt vertoont een zekere mate van selectiviteit/specificiteit voor effecten. Door de werking van 2c-c als zodanig op te vatten is 2c-c misschien beter te begrijpen als empathogeen-psychedelicum. Want wat is 2c-c op lage dosering eigenlijk...? Overduidelijk geen volwaardig psychedelicum (daarvoor te mild), maar ook geen volwaardig empathogeen (daarvoor te psychedelisch).
Zouden hoge doseringen empathogenen, zoals 5-apb, en lage dosering 2c-c misschien overeenkomstige toestanden opwekken? Het is me wel eens opgevallen dat 5-apb zorgt voor intense mentale helderheid, lichamelijk ontspanning en milde visuals op hoge dosering... soortgelijk spectrum als 2c-c.
Posted 13 August 2013 - 02:39 AM
Vannacht de dosis voorzichtig opgeschroefd naar 32mg. Prima OEV's, maar de CEV's waren meestal 2D of 2D+. Toch prettig dat je bij de 2C-C, net als bij 2C-B bijna mentaal 100% helder blijft. Vandaar eigenlijk ook niet echt een tripreport waardig.
Vanaf T+1:00 begonnen de effecten trouwens, tot T+4:30 zo'n beetje.
Posted 13 August 2013 - 07:18 AM
Hoe vind je dat het zich verder verhoud ten opzichte van 2C-B?
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 15 August 2013 - 11:09 PM
Hmm, lastig, heb nog niet zoveel ervaring met 2C-B. Ik hoop dat binnenkort weer wat te gaan uitbreiden, dan zal ik ze eens vergelijken.
Posted 08 February 2014 - 08:05 AM
Inmiddels zowel 2C-B en 2C-C weer gedaan, 40mg voor beide. 2C-B gaf duidelijk sterkere effecten, meer en intensere visuals, vooral kleurrijk. Wel was duidelijk dat 2C-B ook minder naar de achtergrond te brengen was, terwijl 2C-C nog regelmatig verdween. Opvallend genoeg is er ook meer 'licht' in OEVs bij 2C-B, bij 2C-C blijft het nog erg duister en lastig te defineren. Ook qua verandering in gedachtenpatroon is dit bij 2C-B sterker aanwezig, maar nog steeds niet te vergelijken met de klassieke psychedelica zoals LSD en paddestoelen.
Nu moet ik eerlijk bekennen dat een verschil in dieet (2C-B, lichte maaltijd vooraf, 2C-C, normaal/zware maaltijd) mogelijk ook een rol heeft gespeeld. Volgende keer 2C-C nog maar een keer op een lege maag met een dosis richting 50mg.
Posted 08 February 2014 - 10:24 AM
Maar 2C-B is ook meer potent dan 2C-C, dus is het niet zo gek dat 2C-B sterkere effect geeft bij dezelfde dosis! Bovendien is 40mg 2C-B heel erg aan de hoge kant, voor 2C-C is dat al een meer gebruikelijke dosis.
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 15 February 2015 - 12:32 PM
Ik heb gisteren 44 mg voor het eerst geconsumeerd. Ik heb met moeite een +1 gehaald, zijn er meer mensen die dit herkennen? Is het nog de moeite om een keer wat hoger in te zetten? De onset was wel wat onprettig, behoorlijk lang koud, en klein beetje misselijk.
Posted 15 February 2015 - 11:18 PM
44mg is al behoorlijk hoog en als dat hoofdzakelijk onprettig was, dan zou er weinig nut zijn in voor een herhaling. En al zeker niet met een hogere dosis.
Maar ik moet nu toch even alle voor de hand liggende vragen stellen;
Weet je wat de kwaliteit is van je 2CC?
Kan er sprake zijn van (kruis)tolerantie?
Hoe laat van de voren had je gegeten?
Hoe heb je het genomen? Capsule, bommetje, opgelost in water etc.?
Wat was de setting?
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 15 March 2015 - 10:36 PM
Hi Poelster, excuses, beetje verlaat antwoord ik zat in een verhuizing.
Ik heb van nature een hoge 2C-x tolerantie, 28mg 2C-I is voor mij een normale dosis.
Ik heb geen idee van de kwaliteit van de 2C-C, ik heb het al wel 1.5 jaar, maar 2C-C zou behoorlijk stabiel moeten zijn?
Ik had al een poosje geen psychedelica gebruikt, al geruime tijd geen 2C-x meer (zeker 4 maanden).
er zat 3 uur tussen mijn eten en het innemen van de 2C-C in een capsule en ik lag op bed, iteindelijk heb ik Suits gekeken.
De onset was onprettig, maar daarna was het wel relaxt, maar heel erg mellow.
Posted 17 March 2015 - 08:28 AM
Dan zal het inderdaad wellicht gewoon liggen aan je natuurlijke tolerantie.
Mocht je het nog een keer proberen, dan zou ik als nog voor een vergelijkbare dosis gaan, maar hoogstwaarschijnlijk is 2C-C niet aan jou besteed, helaas.
Gewoon uit nieuwsgierigheid, maar wel offtopic, heb je dit ook met andere psychedelica en/of andere middelen, zo'n hoge natuurlijke tolerantie?
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 17 March 2015 - 06:40 PM
Gewoon uit nieuwsgierigheid, maar wel offtopic, heb je dit ook met andere psychedelica en/of andere middelen, zo'n hoge natuurlijke tolerantie?
Een soort van ja, Ik merk het bijvoorbeeld met NBOMe (combi van 21i/25c) dat ik heel snel uitgespaced ben. Het is heel even intens, en dan na een zeer korte periode is het eigenlijk al weer weg, met name het gevoel en de visuals. ik ben nog steeds wel wazig, maar het stelt vrijweinig meer voor. Ik heb dit bijvoorbeeld ook met LSD.
Iedereen om mij heen tript nog keihard maar ik merk er nog maar vrij weinig van.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users