Jump to content

Photo

Methoxetaminehet officiƫle MXE topic!

• Please log in to reply
213 replies to this topic

#161 Dreamtime

Dreamtime

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 68 posts

Posted 15 March 2013 - 01:15 AM

Maar als je ieder anderhalf uur een kleine dosering van 30 mg neemt en je wilt M-holen, duurt de hele ervaring dan niet ongelooflijk lang?? Want als ik je advies goed lees zou je dan pas na 6 uur de M-hole bereiken, mocht je 4 doseringen nodig hebben en dan duurt de ervaring hoogst waarschijnlijk nog een een uur of 5-7, dus in totaal rond de 10 uur. Persoonlijk lijkt me dat een beetje onpraktisch.

Poelster, 4x 30mg met anderhalf uur interval is slechts 4:30 uur voordat de laatste dosis op diens 1:30 uur punt is. En als 4 het voor je doet zul je doorgaans beginnen holen een half uur na de inname van die vierde dosis, dus effectief 5u na de eerste dosis glijd je de Hole binnen. Die Hole zal 1-2 uur duren, daarna ga je in de nafase laten we zeggen op 7 uur na inname. Op dit punt kun je naar bed gaan of ervoor kiezen om nog een paar uur na te genieten.

De periode dat je oploeft naar de Hole is een zeer leerrijke, eufore aangelegenheid, je bent gemakkelijk in een meditatief-psychedelische mindset te krijgen. Dit hele experiment duurt korter dan een LSD trip.

Het practische waar je misschien op doelt is om zo snel mogelijk in de Hole te geraken. Dat is echter niet de point van een dissociatieve trip, net zomin als het enige waardevolle aan een trip het uur van de piek is: het gaat om de gehele ervaring. Bij elke boost ga je een stapje dieper naar de Hole toe.

#162 insayan

insayan

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 48 posts

Posted 15 March 2013 - 02:31 AM

Bedankt, zeker iets waar ik van kan leren. Qua tolerantie heb ik ook al het gevoel dat ik iets meer nodig heb als ik echt een mhole wil bereiken maar kleinere dosissen zijn zeker nog aangenaam.

Drugs are like hammers, it can create wonderful things in the right hands but in the wrong hands it creates a bloody mess.

#163 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7679 posts

Posted 23 March 2013 - 04:07 PM

Voor de geïnteresseerden: hier een tripreportje van mijn eerste kennismaking met methoxetamine.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#164 Dreamtime

Dreamtime

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 68 posts

Posted 20 April 2013 - 04:36 PM

een mooi rapport, bedankt voor het delen!  MXE is echt mijn ding en ik vind veel herkenning in je report.

#165 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6352 posts

Posted 27 July 2013 - 08:41 AM

Ik ben nu ook om! Methoxetamine werkt inderdaad net zo goed oraal als nasaal, maar dan zonder alle narigheden van snuiven. De dosis is slechts ietsje hoger en het duurt een klein beetje langer voordat het werkt, maar de effecten houden dan wel langer aan en geen irritant poeder in mijn neus en geen drip!!

Gister 60 mg oraal geprobeerd, de eerste effecten waren na ~15 min merkbaar, na ~30 min was het overduidelijk dissociatief en na~45 min heb ik niet meer op de klok gekeken. ;) Had nog een tweede cap met 25 mg van te voren klaar gelegd, mocht de eerste dosis niet sterk genoeg zijn, deze ongeveer tussen het 1,5 en 2 uur bijgenomen, wat de ervaring nog een behoorlijke boost gaf en het dus het niet alleen verlengde.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#166 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9410 posts

Posted 27 July 2013 - 11:29 AM

^ Hoe lang duurde de gehele ervaring zo ongeveer?

Vond je niet dat de na-effecten op deze manier erg lang aan hielde?

#167 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6352 posts

Posted 27 July 2013 - 12:17 PM

Inclusief de redose denk ik dat deze ervaring een uurtje of 4-5 heeft geduurd. Als ik de redose niet had genomen zou dat waarschijnlijk een uurtje of 3-4 zijn geweest. Maar dat is van kop tot staart, de piek zelf duurde denk ik uurtje of 2.

Of ik dat te lang vind? Nee, juist precies goed, persoonlijk heb ik een ketamine-ervaring altijd te kort gevonden. Maar het grootste voordeel, vind ik, dat ik het niet hoef te snuiven. Heb daar zo'n hekel aan, weet ook niet waarom ik dit niet eerder had geprobeerd.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#168 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9410 posts

Posted 27 July 2013 - 01:04 PM

Ik had begrepen dat de voornamelijkste psychologische effecten de eerste 3-4 uur duren en daarna minstens even lang lichamelijke na-effecten.

Hier heb jij dus totaal geen last van gehad?

Dit is voor mij namelijk een reden om (nog) niet met hogere doseringen te experimenteren (~25mg nasaal gaf mij vooral een 'ongemakkelijk' gevoel).

#169 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6352 posts

Posted 27 July 2013 - 01:27 PM

Tijd en dissociatieven is ook altijd zo'n lastige combinatie, maar ik denk inderdaad niet dat de piek zolang bij mij geduurd heeft.

Waarom niet ~25 mg oraal proberen, de dosis valt dan wat lager uit, dus hopelijk zwakt dat de ongemakkelijkheid iets af en de come-up is ook langzamer dan nasaal wat de rush verminderd en je meer tijd geeft om te 'wennen' aan de trip en hopelijk ook de ongemakkelijkheid verminderd. Maar om eerlijk te zijn weet ik niet zo goed wat je met deze ongemakkelijkheid bedoelt. Voor mij is dit een stuk 'soepeler' en 'makkelijker' dan ketamine, bijvoorbeeld.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#170 continuum

continuum

vergelijkt continue

• Members
  • PipPipPip
  • 410 posts

Posted 12 September 2013 - 11:45 AM

... voornamelijkste psychologische effecten de eerste 3-4 uur duren en daarna minstens even lang lichamelijke na-effecten.

Wat voor na-effecten bedoel je? sloomheid, slaperigheid, weinig focus e.d.? Ik vraag het omdat ik die na-effecten zelf ook best sterk ervaar

#171 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9410 posts

Posted 13 September 2013 - 12:41 PM

Wat voor na-effecten bedoel je? sloomheid, slaperigheid, weinig focus e.d.?

Juist ongemakkelijkheid en slapeloosheid.

#172 vliegendschaap

vliegendschaap

Silent one

• Members
  • 12 posts

Posted 28 January 2014 - 08:41 PM

Juist ongemakkelijkheid en slapeloosheid.

Vreemd, ik heb juist het idee dat ik goed kan slapen als ik zou willen..

Als ik bijvoorbeeld 100mg neem in een geheel donkere kamer heb ik het idee in een achtbaan te zitten, ik voel mijn lichaam alle kanten op geduwd worden en lijk door een bochtige tunnel te gaan, en dit in eigenlijk volledig grijstinten. Herkenbaar voor iemand?

#173 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9410 posts

Posted 31 January 2014 - 01:02 PM

Als ik bijvoorbeeld 100mg neem in een geheel donkere kamer heb ik het idee in een achtbaan te zitten

En met dat gevoel denk je goed te kunnen slapen?

#174 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 31 January 2014 - 03:06 PM

Dat effect is typisch voor ketamine.

Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#175 Spec87

Spec87

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 461 posts

Posted 31 January 2014 - 07:05 PM

Jup, dat effect ken ik inderdaad wel van ketamine

Life starts at the edge of your comfort zone

#176 vliegendschaap

vliegendschaap

Silent one

• Members
  • 12 posts

Posted 31 January 2014 - 08:31 PM

Als ik bijvoorbeeld 100mg neem in een geheel donkere kamer heb ik het idee in een achtbaan te zitten

En met dat gevoel denk je goed te kunnen slapen?

op dat moment niet. op lagere doseringen wel. zoals 50mg.

#177 Videlic

Videlic

Nederlandse pussy

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1425 posts

Posted 08 August 2014 - 06:48 PM

Oh, man, ik was afgelopen weekend echt helemaal fucked op methoxetamine. Ik kwam 's ochtends terug van een feestje, nog wakker van een lijntje speed, had wel wat bier gedronken maar was niet erg dronken en bovendien was dat al zeker drie uur geleden. Dus ik dacht, nou, slapen zit er voorlopig niet in, en daar lag een zakje methoxetamine me te verleiden om maar eens te m-holen, op bed te gaan liggen en weg te dromen. Plan was om rustig te beginnen, met 25 mg, om nog wat op internet rond te hangen, om dan vervolgens nog wat bij te snuiven om lekker te dissociëren. Alles ging prima en wel, totdat ik met mijn speedhoofd en al trippend op methoxetamine besloot om een lijntje te eye-ballen. Dat heb ik geweten. Het is lastig om het te re-callen, maar wat ik herinner is een fucking explosie van een soort ultieme vrijheid/rebellie in m'n hoofd, en ik begon als een razende idioot schreeuwend en schuimbekkend door het pand te rennen waar ik woon. Wat mijn huisgenoten natuurlijk erg deed schrikken, en op een gegeven moment hebben zij besloten de ambulance te bellen. Die zijn gekomen, en hebben hulp van de politie ingeschakeld om me in bedwang te houden...uiteindelijk hebben ze me een dikke injectie morfine gegeven, en het volgende dat ik me herinner is dat ik op de intensive care lig met een zooi bekabeling aan m'n lijf en een zooitje artsen om me heen, nog steeds trippend en tierend. Ik begon tegen ze te schreeuwen wat ze van me moesten en trok de kabels van m'n lichaam. Ik denk dat ik toen nog meer morfine heb gekregen, en het volgende moment dat ik wakker werd, is daar een vriendin die uitlegt wat er is gebeurd, en ik ben weer de oude, behalve dan nog suf van de morfine. Er komt een arts langs die wat vragen stelt over m'n werk enzo, hij ziet dat ik weer back to reality ben, ik krijg wat diazepam mee en ik mag weer naar huis. Hoorde ik achteraf dat mijn hartslag 200 was waar ik van schrok. Hoe risicovol is zo'n hartslag anyway, als je geen topsporter bent ofzo?

Fuck. Hoe komt dit? Combinatie met speed? Waarom ging ik niet een m-hole in zoals ik dat vaker heb gedaan, maar kreeg ik een explosie van energie?  Natuurlijk weer erg dom om een lijntje te eyeballen, ik moet verdomme echt voorzichtiger zijn. Waarschuwing voor anderen ook, wees voorzichtig! Ik heb ook mensen dit op feestjes zien gebruiken, die lijntjes leggen alsof ze speed of keta gebruiken. Niet doen!

Life is too interesting to be bored.

#178 Claviceps

Claviceps

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 166 posts

Posted 09 August 2014 - 10:32 PM

Waarom? Daar zal niemand je antwoord op kunnen geven ben ik bang. Combinatie gebruik is iets wat ik persoonlijk afraad. Vooral het idee van combinatie gebruik als je al onder invloed bent. Alhoewel ik begrijp dat je mogelijkheid tot het inhiberen van het gedrag (drug bijpakken) in dergelijke staat een stuk moeilijker zal zijn dan nuchter.

Ik ben in ieder geval blij dat je er weer enig sinds bovenop bent. Een ervaring als deze zal een goede leerles zijn voor vervolg gebruik hopelijk.

Main effects of methoxetamine are hallucinations, depersonalization, dissociation of the physical body as well as antidepressant and recreational effects [1]. Side effects after methoxetamine consumption are vomiting, nausea, diarrhea and tachycardia as well as reduced consciousness and disturbances in mental health. Several people have died or been hospitalized after methoxetamine usage (often in combination with other drugs).

Bron: World Health Organization - Methoxetamine Critical Review Report (16‐20 June 2014)

Tachycardia betekend dat je hartslag boven de normale range uitkomt. Tachycardia word gesteld op een hartslag ritme boven de 100 slagen per minuut bij rust. Zowel Methoxetamine zoals je ziet hierboven als amfetamine, cannabis, alsmede alcohol kunnen tachycardia veroorzaken. Gebruik ze in combinatie en je verhoogd het risico.

Twee jaar geleden heb ik kort geexperimenteerd met MXE. Daarbij heb ik in combinatie met cannabis een ervaring gehad waarbij ik het idee had dat mijn hart ging ontploffen en dat het einde nabij was. Alles leek zich te reduceren naar 1 enkelpunt gedurende dit hele taffereel. Gelukkig is dit vanzelf weggetrokken na enige tijd en kon ik waarschijnlijk door mijn ervaring met Ketamine rustig blijven. De dosering zal ergens tussen 90-120mg hebben gelegen oraal met eventuele tolerantie.

Gezien het gebrek aan wetenschappelijke studies heb ik uiteindelijk besloten om het bij Ketamine te houden. MXE was wat betreft prijs en ervaringen zeker de moeite waard. Ik vind het echter voor mezelf niet verantwoord om mezelf bloot te stellen aan chemicalien waarvan ik binnen korte periode alsmede over langertermijn totaal geen inzicht heb in de nadelige gevolgen door gebrek aan wetenschappelijk onderzoek. Het contrast is dat MXE ontwikkeld is vanuit de Research Chemical kant, waar tegenover staat dat Ketamine uit de academia voortkomt waarbij honderde studies zijn uitgevoerd.

Wat betreft MXE heb je helemaal gelijk dat een weegschaal verplicht is. Uit anekdotisch bewijs komt ook naar voren dat doseringen per persoon nogal kunnen verschillen. Voor mensen die denken dat eyeballen goed mogelijk is heb ik maar 1 ding te zeggen: Russian Roulette.

Van andere fora's heb ik ondertussen ook begrepen dat onzuiverheden in MXE kunnen voorkomen. Het is dan ook van belang dat men deze laat testen. Hieronder een quote van een ander fora:

20 juli 2014: Mijn laatste MXE batch van een online RC vendor bevatte maar 70% MXE. Er zat iets minder dan 10% MDPV in en de rest was een onbekende substantie.

Overzichtje uit de WHO paper gelinked hierboven:
Fatalities.png

“Scientists do not speak in absolutes, they present the results that support the hypothesis and the tolerance for error.”

#179 Videlic

Videlic

Nederlandse pussy

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1425 posts

Posted 09 August 2014 - 11:30 PM

Bedankt voor je reactie. Hoe meer ik me verdiep in methoxetamine, hoe meer ik me realiseer hoe risicovol dit middel is. Heb ook een huisgenoot die het ernstig begon te misbruiken, als in praktisch dagelijks, waarover ik me ook ernstig zorgen maakte. Keer op keer gewijsd op risico's voor verslaving en algehele mentale welzijn en sociale relaties die naar de klote geholpen worden etc. etc...en dan beland ik vervolgens zelf op de intensive care. Les voor ons beide hoop ik.

"Alles leek zich te reduceren naar 1 enkelpunt gedurende dit hele taffereel."

Dat klinkt heel herkenbaar. Alles kwam tot stilstand, en dat enkelpunt leek enkel en alleen om MIJ te gaan. Compleet psychotisch.

Life is too interesting to be bored.

#180 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6352 posts

Posted 25 August 2014 - 11:13 AM

Heb je nog proberen na te wegen hoeveel je uit eindelijk genomen had?

En ik hoor wel vaker dat MXE in combinatie met andere middelen de negatieve eigenschappen behoorlijk versterkt. Heb dit zelf ook ervaren, specifiek in combinatie met stimulanten en met alcohol.

Sowieso is alcohol en dissociateven iets wat ik in het algemeen probeer te vermijden, maar in het bijzonder met dit middel.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users