Jump to content

Photo

Methoxetaminehet officiële MXE topic!

• Please log in to reply
213 replies to this topic

#61 Svenson

Svenson

i'm your puppet

• RIP
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1865 posts

Posted 09 July 2011 - 10:37 AM

Na 2 ervaringen met dit middel. de eerste keer rond de 125mg (schatting van waldo, heb op de gok een lijn gelegt die ik normaal ook van keta leg)
Lange coming up, uur of langer, in zo'n voorstadium van keta. Daarna supervette trip voor paar uurtjes, voelde de gewichtsloosheid van duiken, zweefde rond voor mijn gevoel. Verdween helemaal in de bank om vervolgens in de film gezogen te worden die ik aan het kijken was. Voordat het helemaal uitgewerkt was ben ik gaan slapen op valium. Toen ik wakker werd waren er nog steeds na-effecten zoals je die met ket kan hebben dat je nog dubbel ziet. voelt dat je hersenen niet meer helemaal goed werken, maar bij ket is dat voorbij als je geslapen hebt en blijft er alleen uitputting over.

De 2e keer die waldo hierboven beschreven heeft, was bizarder, ook meer genomen, denk ongeveer 250mg in 2 ongeveer gelijke dosissen. Dikke trip weer gehad, maar kwam in een loopje te zitten, waarbij ik continue keek hoe laat het was omdat ik om 7 uur naar mijn werk moest. (namen het middel rond middernacht). Per ongeluk de 2e dosis genomen een paar uur voordat ik moest werken. Uiteindelijk thuis vlak voodat ik naar mijn werk ging maar een lijn 4-mar genomen om mezelf op de been te houden. Op mijn werk heel veel last gehad van de nawerkingen van de methoxetamine. Zag scheel/dubbel, mn coordinatie was helemaal fucked, had continue het gevoel dat mijn hersenen vertraagd waren en niet goed functioneerden, alsof er allerlei functies uitgeschakeld waren. Wat ook het geval bleek te zijn, ik kon op mijn tong geen zoet meer proeven, de andere smaken deden het wel nog, maar zoet was gewoon verdwenen. Heb het gevoel dat het een behoorlijk toxisch goedje is (geen bewijs voor, puur gevoel), had echt het gevoel iets gedaan te hebben dat slecht is voor mijn hersenen. Ben ook wat terughoudend om het nog een keer te proberen, iig op hoge doseringen.
Dit is dope!

#62 Olijfboompje

Olijfboompje

Silent one

• Members
  • 7 posts

Posted 13 July 2011 - 01:57 PM

Na 2 ervaringen met dit middel. de eerste keer rond de 125mg (schatting van waldo, heb op de gok een lijn gelegt die ik normaal ook van keta leg)
Lange coming up, uur of langer, in zo'n voorstadium van keta. Daarna supervette trip voor paar uurtjes, voelde de gewichtsloosheid van duiken, zweefde rond voor mijn gevoel. Verdween helemaal in de bank om vervolgens in de film gezogen te worden die ik aan het kijken was. Voordat het helemaal uitgewerkt was ben ik gaan slapen op valium. Toen ik wakker werd waren er nog steeds na-effecten zoals je die met ket kan hebben dat je nog dubbel ziet. voelt dat je hersenen niet meer helemaal goed werken, maar bij ket is dat voorbij als je geslapen hebt en blijft er alleen uitputting over.

De 2e keer die waldo hierboven beschreven heeft, was bizarder, ook meer genomen, denk ongeveer 250mg in 2 ongeveer gelijke dosissen. Dikke trip weer gehad, maar kwam in een loopje te zitten, waarbij ik continue keek hoe laat het was omdat ik om 7 uur naar mijn werk moest. (namen het middel rond middernacht). Per ongeluk de 2e dosis genomen een paar uur voordat ik moest werken. Uiteindelijk thuis vlak voodat ik naar mijn werk ging maar een lijn 4-mar genomen om mezelf op de been te houden. Op mijn werk heel veel last gehad van de nawerkingen van de methoxetamine. Zag scheel/dubbel, mn coordinatie was helemaal fucked, had continue het gevoel dat mijn hersenen vertraagd waren en niet goed functioneerden, alsof er allerlei functies uitgeschakeld waren. Wat ook het geval bleek te zijn, ik kon op mijn tong geen zoet meer proeven, de andere smaken deden het wel nog, maar zoet was gewoon verdwenen. Heb het gevoel dat het een behoorlijk toxisch goedje is (geen bewijs voor, puur gevoel), had echt het gevoel iets gedaan te hebben dat slecht is voor mijn hersenen. Ben ook wat terughoudend om het nog een keer te proberen, iig op hoge doseringen.

Op 40 mg voelde ik hem al extreem sterk hangen en heb er ook een aardige nasleep mee gehad naderhand. Ik snap wel dat je op de dosis die jij genuttigd hebt dat het dan als een zeer toxisch goedje aanvoelt. Zelf heb ik dit niet zo ervaren op een dosis van zo'n 40 mg.

#63 XtodaC

XtodaC

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 558 posts

Posted 06 September 2011 - 07:08 AM

Lange coming up, uur of langer, in zo'n voorstadium van keta....

Zag scheel/dubbel, mn coordinatie was helemaal fucked, had continue het gevoel dat mijn hersenen vertraagd waren en niet goed functioneerden, alsof er allerlei functies uitgeschakeld waren. Wat ook het geval bleek te zijn, ik kon op mijn tong geen zoet meer proeven, de andere smaken deden het wel nog, maar zoet was gewoon verdwenen. Heb het gevoel dat het een behoorlijk toxisch goedje is (geen bewijs voor, puur gevoel), had echt het gevoel iets gedaan te hebben dat slecht is voor mijn hersenen. Ben ook wat terughoudend om het nog een keer te proberen, iig op hoge doseringen.

Ja, per ongeluk een lijn nemen vlak voordat je gaat werken werkt ook niet echt in je voordeel lijkt me :)
En 250 mg is ook echt wel behoorlijk fors.
40 mg werkte al, maar lang niet zo hard als ket.

#64 Ayahuasquero

Ayahuasquero

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 444 posts

Posted 26 September 2011 - 12:56 AM

~20mg genomen...

De meest onplezierige roes sinds tijden.
Ik voel eigenlijk niks, totaal verdoofd qua emotie en gedachte..
muziek doet me ook niets, gedachtes komen niet op gang.
ben een leeg iemand geworden nu..
ik kan eigenlijk alleen voor me uit staren,
Ben echt een partij lam, totaal geen energie of motivatie.
Me hele zelf is verdoofd.
Ik noem het plantje spelen.

Duidelijk geen spul voor mij

Hoop dat het snel op houd en dat ik me weer levend ga voelen, voel me een zombie. BAH!
They don't like my lifestyle..

#65 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6362 posts

Posted 26 September 2011 - 07:14 AM

20 mg nasaal neem ik aan?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#66 Ayahuasquero

Ayahuasquero

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 444 posts

Posted 26 September 2011 - 03:59 PM

Ja, was nasaal.

Toen de effecten na een paar uur minder weren ben ik gaan slapen, lang en goed.
Voel me nu weer prima :)

#67 azgaza

azgaza

Gotchic

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1115 posts

Posted 26 September 2011 - 05:07 PM

Ik heb nog weinig concrete mening over deze stof. Ik heb het geprobeerd in dosissen van +- 20 mg tot 50 mg, gezien de algemene opvatting is dat het sterker is dan ketamine, ik vind het verschil in potentie echter redelijk meevallen, ik zou schatten dat deze stof qua benodigde dosis misschien 2-3x zo sterk is, maar zeker niet rond de 10x zoals aanvankelijk aangenomen werd op bluelight. Het effect zou ik ergens tussen dissociatief en stimulerend in noemen; ik merk dat het sterker op dopamine werkt dan ketamine zelf zou doen en een minder sterke NMDA-antagonist is, het is best een apart totaal plaatje, die effecten, maar ik ben er tot nu toe geen grote fan van, de lange duur van de stof is prettig maar van een lage dosis merk ik tot 3 dagen er na aanzienlijke veranderingen in mijn denken, en dan absoluut niet ten goede; zo poogde ik 1 dag na methoxetamine mijn SD kaartje in mijn USB ingang te stoppen en de eerste mentale reactie was 'huh waarom past het niet', dergelijke dingen ken ik totaal niet van andere dissociatieven en dat soort dingen versterken mijn vermoeden dat gezien deze stof geen hole of narcose dosis lijkt te hebben het mogelijk wél neurotoxisch is, en dissociatieve hersenschade is niet iets waar ik op zit te wachten.

Het is allemaal nog speculatie en vermoedens op dit moment, maar ik heb het vage vermoeden dat deze stof een aanzienlijk minder gunstige receptor binding heeft dan bijvoorbeeld ketamine (voornamelijk gebaseerd op de onderzoeken naar olney's lesions), gezien de genoemde theorieën waarom olney's lesions in primaten niet op te wekken onder andere waren dat ketamine op hoge doseringen, omgerekend was de dosis waar op bij jonge ratten vacuoles vormde bij een mens van gemiddeld gewicht een gram of 2, totale narcose opwekt; voor een groot deel ook door het
mu-opiaat receptor agonisme dat dan veel prominenter naar voren komt en gezien methoxetamine dat punt niet echt lijkt te hebben krijg ik dus het idee dat voor deze stof de dingen mogelijk toch anders liggen en ik denk dat na een aantal experimenten er mee gedaan te hebben ik het toch maar even laat voor wat het is tot er meer duidelijkheid is over deze stof.

Mogelijk zit ik er totaal naast hoor, want volgens mij konden ze met MK-801 ook geen vacuoles in een apen brein maken en die stof heeft ook geen punt waarbij het meer een klassieke downer emuleert, wat dus bij ketamine de vermoedde veiligheid op het brein 'garandeert', maar toch zou ik voorzichtigheid met methoxetamine aanraden tot er meer bekend is, vooral qua frequentie van gebruik en qua hoge doseringen.
Aliens take me home.
Tune up, turn around, drop in.

#68 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 26 September 2011 - 05:53 PM

Osley's lesions

Olney's lesions ;)
Verbing weirds language.

#69 Ayahuasquero

Ayahuasquero

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 444 posts

Posted 26 September 2011 - 06:09 PM

Moet zeggen ben nog steeds niet helemaal goed, dacht dat het dufheid was van lang slapen maar het gaat niet weg. Heb het
sterke vermoeden dat het van de methox komt.
Slijmvliezen, ogen, longen voelen licht gezwollen, niet ernstig maar wel merkbaar.
Nog steeds een beetje algeheel verdoofd gevoel.
Ben het er mee eens dat het spul niet gezond aanvoelt.

#70 azgaza

azgaza

Gotchic

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1115 posts

Posted 26 September 2011 - 07:11 PM

Osley's lesions

Olney's lesions ;)

Bedankt voor de correctie :) Was te lui/moe om google toe te passen maar post aangepast zodat het niet zo stom staat.

Moet zeggen ben nog steeds niet helemaal goed, dacht dat het dufheid was van lang slapen maar het gaat niet weg. Heb het
Slijmvliezen, ogen, longen voelen licht gezwollen, niet ernstig maar wel merkbaar.

Dat is wel een vrij heftige fysieke reactie; fysiek heb ik er zelf geen merkbare nadelen van ondervonden, misschien ben je mild allergisch voor de stof? Ik deel wel de mening dat het volgens mij niet heel gezond is, al baseer ik dat meer op de vermoedde receptor binding en mentale achteruit gang die ik bemerkte de week na eenmalig gebruik van een lage dosis. Ik ben in ieder geval oprecht nieuwsgierig naar meer onderzoek over deze stof en verwante dissociatieven.
Aliens take me home.

#71 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 26 September 2011 - 09:21 PM

Allergie is een puur lichamelijke (immunologische) reactie op een stof, dus dat zou wel het lichamelijke kunnen verklaren, maar niet de uitwerking op de trip.

Het onwezenlijke/gedachteloze "plant" gevoel klinkt typisch als een set/setting effect, een dissociatieve staat die een wat negatieve draai heeft gekregen...
Geen ervaring met methoxetamine zelf, maar wel steeds meer met ketamine, en het klinkt herkenbaar. Al ervaar ik het meestal als een neutraal/positief iets, lekker eventjes gedachteloos en emotieloos "zijn".

Wat ik van (niet-keta) dissociatieven zoals MXE en PCP wel regelmatig hoor is dat je in een staat kunt geraken waarin je nog behoorlijk "bij" bent, maar emoties en/of gedachten zo vervreemd raken dat je ze niet meer als "eigen" herkent, waardoor je ook veel impulsiever wordt. Keta schijnt veel verdovender te zijn in die zin, waardoor het veel passiever wordt.

Corrigeer me als ik dat verkeerd inschat... :)

Daarom zou ik persoonlijk de wat "actievere/impulsievere" dissociatieven alleen onder toeziend oog willen doen van iemand die "ervarings-nuchter" is (enkel stoffen op heeft waaronder hij/zij nog verantwoording voor je kan nemen).
Verbing weirds language.

#72 The_Imagizer

The_Imagizer

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 308 posts

Posted 27 September 2011 - 05:39 AM

"Tests have already been conducted on 1 vendors alleged MXE item who claims to already be stocking kilograms from the chemical. GC/MS tests were done on a substance and no traces of MXE had been located, but rather Tiletamine - The Bear tranquilizer mentioned earlier. Please take caution as soon as buying Methoxetamine on the internet."
Ik vind'm nu niet onmiddelijk terug, maar google bracht me laatst op een filmpje waarin ze meerdere samples testen, en sommige idd overeen kwamen met tiletamine. Zou het niet kunnen dat je pech hebt en je methoxetamine (welja, tiletamine dus) van een slechte bron hebt bekomen? Het klinkt namelijk echt compleet anders dan het goedje dat ik heb genuttigd als MXE zijnde, en eerder als de weinige info die ik zo even snel over tiletamine vind.

Ik zou, als ik jou was, dat goedje zo snel mogelijk naar de test-service brengen.

#73 Ayahuasquero

Ayahuasquero

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 444 posts

Posted 27 September 2011 - 04:58 PM

Haha, ja het voelde wel een beetje zo.. Bear tranquilizer.

Ik zal eens op onder zoek gaan, maar denk dat het toch MXE is.

#74 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9416 posts

Posted 27 September 2011 - 05:49 PM

"<quote zonder bron>"

Ik neem aan dat deze uitspraak op een site staat die voor DHP verboden is?

Wat voor geloofwaardigheid moeten we aan deze uitspraak hangen?

#75 azgaza

azgaza

Gotchic

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1115 posts

Posted 27 September 2011 - 08:19 PM

Wat ik van (niet-keta) dissociatieven zoals MXE en PCP wel regelmatig hoor is dat je in een staat kunt geraken waarin je nog behoorlijk "bij" bent, maar emoties en/of gedachten zo vervreemd raken dat je ze niet meer als "eigen" herkent, waardoor je ook veel impulsiever wordt. Keta schijnt veel verdovender te zijn in die zin, waardoor het veel passiever wordt.

Volgens mij komt dat doordat MXE en PCP sterkere dopamine heropname remmers zijn (volgens mij was MXE ook een dopamine D2 agonist, weet ik even niet zeker en van PCP weet ik het ook niet maar het zou me niet verbazen). Ketamine zelf is ook al een dopamine heropname remmer, maar geen hele sterke, terwijl ketamine wel erg potent is als NMDA-antagonist waardoor de thalamus gemakkelijk platgelegd wordt en dan kan je dus niet gek veel meer behalve ademhalen; waar bij PCP en MXE de balans dus anders ligt waardoor je dus in een staat kan komen waarbij je nog kan bewegen, in veel gevallen zelfs nog prima kan lopen, vrij zelfverzekerd bent en ondertussen wél een hele gedissocieerde gedachtegang hebt.

Ik vermoed, vooral gezien het bindingsprofiel, dat dat dus geheel ligt aan dat PCP, MXE en verwante langwerkende dissociatieven ook sterk op dopamine werken. Een hele hoge dosis MXE of PCP zonder trip-sitter (of meerdere tripsitters bij voorkeur) lijkt me ook onverstandig, gezien je ongeveer net zo vervreemd van de realiteit kan zijn als in een k-hole, maar ondertussen wel in staat bent te lopen én door alle dopamine in de regel ook nog zeker lijkt te weten dat alle idiotrie die te binnen schiet een geweldig idee is.
Aliens take me home.

#76 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6362 posts

Posted 27 September 2011 - 09:01 PM

In de laatste posts wordt er veel gespeculeerd over de affiniteit van MTX voor verschillende receptoren, maar is dit echt puur onderbuik gevoel of zijn er ook papers over verschenen??

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#77 azgaza

azgaza

Gotchic

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1115 posts

Posted 27 September 2011 - 09:57 PM

Ik had ergens een keer op bluelight precies dit gezien:

Methoxetamine is a dopamine reuptake inhibitor, a nicotinic acetylcholine receptor antagonist, an uncompetitive NMDA channel blocker, a dopamine D2 receptor agonist, and a mu-opioid agonist, according to the current SAR as well as subjective reports consistent with this effect profile.

Met zulke nieuwe stoffen is het hoofdzakelijk speculatie maar daar komen mijn vermoedens dus vandaan. Het komt in ieder geval wel overeen met wat ik zelf ervaarde en ook met de algemene ervaringen van mensen, het klinkt passend; maar of dit accuraat is weet ik dus niet en de bijbehorende onderzoeken heb ik nooit gezien, dus wat mij betreft is het inderdaad allemaal speculatie en gissingen, maar ik vind het wel enigsinds aannemelijk.
Aliens take me home.

#78 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6362 posts

Posted 28 September 2011 - 07:19 AM

Weet je toevallig of er ook bij stond uit welk onderzoek(en) deze data komt?

Anders vind ik het nog steeds weinig zeggende gegevens..

En met alle respect, maar zou het niet kunnen zijn dat MTX zo bij je aanvoelt, omdat je denkt dat het zo is (ipv van andersom)?? Ook wel placebo effect genoemd. Want ik vind dit nog al een specifiek receptor profiel om enkel op gevoel te kunnen beoordelen.

En wordt er ook verder over de SAR gesproken (als in referenties naar onderzoeksdata)? Ben daar ook wel benieuwd naar...

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#79 experience

experience

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 45 posts

Posted 15 November 2011 - 10:32 AM

zou toch voorzichtig zijn met dit spulletje...
Paar maandjes geleden na het stappen op 100 mg 4fmp 150 mg mdma 4 colabb nog ff denken te chillen op wat mx.
35 mg oraal. werkte niet.
uurtje later nog eens 35.
werkte wel en hoe.
ik was op een gegeven moment over gegaan naar lichaam 2.0
onverwoestbaar naar mijn idee.
een half uurtje later kwam ik tot de conclusie dat ik gek was geworden en snapte er helemaal niets meer van heel eng want kon me zelf nog wel ergens in de toekomst zien in een psychiatrische afdeling met wat kwijl langs mn mond.
mn vriendin heeft op een gegeven moment maar hulp ingeroepen en ben toen met spoed per ambulance naar de hartbewaking gebracht. mn hart deed echt heel raar volgens de doktorenen maakten zich ernstig zorgen. ik was ook totaal para en dacht dat de artsen mij vanalles toedienden het meest verschrikkelijke was de klinische ruimte samen met de ziekenhuisgeur wou gewoon zo snel mogelijk naar buiten maar kon niet lopen. uiteindelijk allemaal weer goed gekomen hoewel mn autonome zeuwstelsel nog wel een paar weekjes van slag was.
zonder mn vriendin had ik het mischien niet overleefd omdat ik al bij het trapgat zat om mezelf naar beneden te laten donderen omdat ik echt dacht onsterfelijk te zijn.
Had al een paar x mx gebruikt en dacht dat ik er goed mee kon omgaan ben een zeer ervaren gebruiker maar zo zie je maar weer het blijft drugs.

#80 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 15 November 2011 - 05:47 PM

Dan had je ook wel al een flinke mix er in zitten.
Had je al eerder uit diezelfde batch MDMA/4-FMP genomen? Voor hetzelfde geld kwamen de hartproblemen door PMMA of iets dergelijks, wat vaak later in slaat dan het effect van de MDMA zelf.

Niet dat de waarschuwing over Methoxetamine niet op z'n plaats is. :)
Verbing weirds language.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users